Izdvojeno

Horner: Mercedesove muke s pogonskom jedinicom su vrlo neobične

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov šef Christian Horner smatra da su Mercedesovi problemi s pogonskom jedinicom vrlo neobični, te da bi mogli igrati ključnu ulogu u ovogodišnjoj borbi za naslov.

Podsjećamo, Mercedes je u petak objavio da će Valtteri Bottas i ovog vikenda imati novi motor, što znači da će mu ovo biti treća kazna na startnom poretku u prošle četiri utrke. Kazne će ovog vikenda dobiti i Sebastian Vettel i George Russell, svi korisnici Mercedesovih agregata.

“Pouzdanost bi mogla biti odlučujuća. Morate doći do kraja utrke.”

“Mislim da Mercedes radi procjenu između rizika i dobiti. Vrlo je neobično za njih vidjeti kako se muče s pouzdanošću. Očigledno, u prošlih šest ili sedam godina su bili primjer pouzdanosti pa je sad neobično da su u ovoj situaciji.”

Verstappen je u Rusiji uzeo novi motor i Red Bull se nada da će s njime dočekati kraj sezone bez novih kazni.

“Nadamo se da ćemo doći do kraja godine s tim motorom koji je u bolidu, to je naša pretpostavka. Mislim da se situacija može promijeniti vrlo brzo, kao što znate. Nikad ne recite nikad. Ali, mislimo da nas je odluka iz Sočija vratila u razumnu situaciju.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Čini se da je motor odvrnut na maximum i idu riskirati s reliabilityjem do kraja.
    Jer da nije, mislim da bi Mercedes i Honda bili podjednaki kao do ljetnog odmora.
    Ili će im ovo proći, a Lewis osvojiti 8. naslov, ili motor ode kaboom pa imamo flashback na Maleziju 2016. i frazu “Oh no, no!”



    20

    0
  2. Ja mislim da oni tu novu foru koju imaju sa superhladjenjem goriva nisu usavrsili sto posto zato su na pocetku sezone vozili ispod maximuma dok malo bolje to ne ispitaju i to se vidjelo a sad kad su naslovi u pitanju odlucili su ic na sve ili nista.



    7

    0
  3. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Muljaju nešto, zasigurno, ili je motor odvrnut preko mjere ili furaju neke opasne novitete…



    8

    2
  4. Ništa od toga. Samo paze da Bottas ne zasmeta ako mu izrastu muda.



    14

    0
  5. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Sumnjiva mi ova nepouzdanost Mercedesa tako da sam odlučio ne kupit novu Mecu već ostat na Octaviji iz 2008.Tu sam zicer!



    27

    1
  6. Možda Merc razvija motor punom parom za 2022. kada će razvoj biti zamrznut. Svi mijenjaju motore, samo Hamilton minimalno…
    Ako razviju dominantni motor, onda su idućih godina mirni po tom pitanju i mogu razvijati ostale stvari na bolidu pa ode licimur na 10 naslova.



    2

    0
  7. Sve mi se cini da odvrcumotor do kraja kako bi vidli sta prvo krece po zlu i kako bi napravili posljednji motor prije zamrzavanja,ovo sta se dogada je jako cudno



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni