Izdvojeno

Bottas najbrži na prvom treningu VN SAD-a; Verstappen na devet desetinki zaostatka za Mercedesima

Piše: Luka Kolak

Prije 1 godinu, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas je otvorio vikend u Austinu najbržim vremenom prvog treninga. Njegov momčadski kolega Lewis Hamilton završio je drugi s četiri stotinke zaostatka, a na trećoj poziciji se našao Max Verstappen sa čak devet desetinki zaostatka za vodećim.

Nakon tri minute treninga, vidjeli smo prvu crvenu zastavu. Tik što je izašao iz garaže, Fernando Alonso je dobio poruku da zaustavi bolid zbog problema koji je njegov inženjer vidio na telemetriji. Nakon što je Španjolac izašao iz bolida, moglo se vidjeti kako nekakva tekućina ističe na pod. Bolid je vraćen u garažu, popravljen te je Alonso uspio odvoziti nekoliko krugova na treningu.

Osim Vettela i Russella, tijekom treninga je stigla vijest iz Mercedesa kako će Bottas uzeti šesti motor te tako dobiti kaznu od pet mjesta pomaka na gridu. Na kraju treninga smo vidjeli još dodir između Pereza i Schumachera, no obojica su prošli bez većih oštećenja.

Dvojac iz Ferrarija, Charels Leclerc i Carlos Sainz su zauzeli četvrtu i petu poziciju, Pierre Gasly šestu dok je Sergio Perez došao do sedmog mjesta. Krug desetorice su zatvorili Lando Norris, Antonio Giovinazzi i Kimi Raikkonen.

Sljedeći trening je na rasporedu od 22 sata.

PozicijaVozači MomčadBroj krugovaVrijemeZaostatak
1 Valtteri BottasMercedes171’34.874 
2 Lewis HamiltonMercedes181’34.9190.045
3 Max VerstappenRed Bull161’35.8060.932
4 Charles LeclercFerrari181’36.3341.460
5 Carlos Sainz Jr.Ferrari201’36.5081.634
6 Pierre GaslyAlphaTauri181’36.6111.737
7 Sergio PerezRed Bull201’36.7981.924
8 Lando NorrisMcLaren111’36.8551.981
9 Antonio GiovinazziAlfa Romeo181’36.8742.000
10 Kimi RaikkonenAlfa Romeo181’36.8762.002
11 George RussellWilliams191’36.9662.092
12 Esteban OconAlpine221’36.9702.096
13 Lance StrollAston Martin201’36.9722.098
14 Sebastian VettelAston Martin201’36.9822.108
15 Fernando AlonsoAlpine121’37.0682.194
16 Daniel RicciardoMcLaren181’37.4582.584
17 Nicholas LatifiWilliams191’37.4632.589
18 Yuki TsunodaAlphaTauri221’37.9543.080
19 Mick SchumacherHaas171’38.8663.992
20 Nikita MazepinHaas191’42.2397.365

Komentiraj

19 komentara

  1. Stari moj. Sekunda prednosti. Mora da se Mercedes zenznuo pa previše otključao potencijal motora.
    Kažu kako je ovo Mercedesova staza. Izgleda da će na RB-ovim stazama zaostatak pasti na 0,5 sec.

    Da Maxu nije pukla guma u Azerbeđanu i da ha Ham nije zašio u zid u Engleskoj, možda bi i bilo napeto do kraja. Ovako licimur osvaja 8. naslov bez problema. Naravno, on će reći kao se namučio…

    Za one koji nisu probali neku simulaciju neka probaju. Kada si sekundu brži, doslovno se sprdaš s konkurencijom…



    22

    13
  2. Alfa Romeo
    Tito Prikaži

    Zanimljivo pogotovo komentar Cristiana ……Da je mercedes vozio na jacem rezimu da ispitaju pregrijavanje ……. ako nije tako u banani ste ………mclaren kao da je izgubio brzinu …..a ferrari je nasao tamo di je mclaren izgubio …..jao tko ce cekat jos par sati da budemo pametniji



    9

    0
  3. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Jedini spas RBR je da dovedu Sanadera i Mamića jedini oni mogu više mutit od Mečke



    8

    5
  4. Nekako se ne uzbuđujem oko zaostatka RB za Mercom.
    Kako Horner kaže, 90% zaostatka je na pravcu.

    Ali uzbuđujem se oko debilnog pravilnika, po kojem ti se kazna smanjuje za svaku novu jedinicu preko ograničenja. Zar nije logično da je obrnuto.

    Baš interesantno da je Bottas već na 76 motoru, a Hamil tek na 4.
    Nešto se tu kuha sa tim PU u Mercedesa. Egal cijelu sezonu s Hondom a sad odjednom imaju 20 km/h na pravcu više,a razvoj zamrznut I sve pod krinkom “efikasnosti”.



    13

    4
    • Alfa Romeo
      Tito Prikaži

      Da bas kontam to …pa najbolje onda napravit motor da drzi dvije utrke a kasnije ni ne dobijas kaznu :)



      5

      0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Lako moguće da nema veze sa motorom nego sa aerodinamikom. Imaš dobar članak na f1 stranici o tome. Sve je objašnjeno i nacrtano.
      Sve u svemu izgleda da su našli sweet spot sa zadnjim ovjesom koji se na pravcu spusti u savršeno mjesto da imaju puno manji drag, a onda se na kraju pravca vrati ovjes na početno mjesto. Tu dobivaju tu razliku u brzini.
      Ovima sa high rake dakle skoro svima ostalima je puno teže pogoditi taj sweet spot pa ne mogu kopirati, pogotovo ne u kratkom roku. Jer ako ne pogodiš savršeno napravio si više štete nego koristi.
      Danas je Button pričao u prijenosu istu stvar i da je nemoguće da je 20kmh razlika u brzini do motora jer bi ti za to trebalo bar 80 konja razlike, a nema šanse da je tolika razlika. Oni su svi u 10-20 konja.



      9

      0
  5. Mick Schumacher
    Ante Maras novinar Prikaži

    Moj Bottas, mislim da je vrijeme da se ti uputiš s tom PU u Glavinu Donju u Lončara, doktora za Mercedese jer ovo što ti Mercedes radi nije normalno i postaje gadljivo. Kad ti tamo srede PU, ima da s njom odradiš više kilometara nego taksist u Stuttgartu.



    14

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni