Izdvojeno

Velika anketa: Verstappen i McLaren najpopularniji, sprint utrke dobile “marginalnu” podršku od 6.7%

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Formula 1, Motorsport Network i Nielsen Sports proveli su veliku anketu u kojoj su ispitivali mišljenja fanova o širokom spektru tema vezanih uz sport.

Anketu je ispunilo preko 167 tisuća fanova iz 187 zemalja, a pokazalo se kako se publika pomladila u odnosu na slično istraživanje iz 2017. godine – prosječna dob pratitelja sada iznosi 32 godine, četiri godine manje nego tada, a broj žena se gotovo udvostručio i iznosi 18.3% ispitanika.

Max Verstappen trenutno je najomiljeniji vozač na gridu s 14.4% glasova. Slijede ga Lando Norris (13.7%) i najpopularniji vozač iz prošle ankete, Lewis Hamilton (12.5%). Preko 10% dobio je još samo Daniel Ricciardo s 10.2%.

Ferrari po prvi put nije najpopularnija momčad – oni su tek treći sa 17.9%, a uvjerljivo najveću podršku uživa McLaren koji je u anketi dobio čak 29.5% glasova. Između ovih dviju legendarnih momčadi smjestio se Red Bull (19.7%), aktualni prvak Mercedes je četvrti (11.9%), a zatim slijedi Alpine sa samo 3.1%.

Zanimljivo je kako je unatoč silnim izjavama o velikoj uspješnosti sprint utrka iliti kvalifikacija kod fanova, koje u zadnje vrijeme sve češće stižu od čelnika sporta, samo 6.7% fanova reklo da je uvođenje sprint utrka poboljšalo šou, a 43% ljudi reklo je kako ne žele sprint utrke na svakom vikendu. Istraživači su to ocijenili kao “marginalno” poboljšanje šoua.

Kompletne rezultate ankete možete pročitati na ovoj poveznici.

Komentiraj

2 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    To je ona mladja populacija za sprint utrke kod koje su jako popularne.



    9

    0
  2. A dobro sad, da su u anketu uključili recimo njemački Auto motor und sport ili neki drugi njemački medij koji najviše prate tamošnji f1 fanovi valjda bi recimo Mercedes dobio i nešto više glasova. Ili Vettel. Isto tako da su uključili neki baš talijanski medij koji najviše prate talijani, Ferrari bi bio sigurno bolje plasiran.
    Jesu naravno ovo kompanije sa globalnim dosegom, ali isto tako nisu u baš svakoj zemlji jednako popularne i sa istim postotkom fanova. Kada recimo osobno tražim nekakve vijesti na googleu na engleskom koje je recimo objavio motorsport, dosta često mi daje rezultate baš sa njihove nizozemske verzije stranice koja je jedna od najaktivnijih i sa najvećim dosegom baš tamo.
    Da me se ne bi krivo shvatilo, uopće ne tvrdim da Red Bull i McLaren i njihovi vozači ne zaslužuju ove rezultate, dapače, Red Bull ima nevjerovatnu globalnu medijsku mašineriju, a McLaren u svoje platforme za komunikaciju sa svojim fanovima ulaže nevjerovatno puno, zaslužili su.



    20

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni