Izdvojeno

Velika anketa: Verstappen i McLaren najpopularniji, sprint utrke dobile “marginalnu” podršku od 6.7%

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Formula 1, Motorsport Network i Nielsen Sports proveli su veliku anketu u kojoj su ispitivali mišljenja fanova o širokom spektru tema vezanih uz sport.

Anketu je ispunilo preko 167 tisuća fanova iz 187 zemalja, a pokazalo se kako se publika pomladila u odnosu na slično istraživanje iz 2017. godine – prosječna dob pratitelja sada iznosi 32 godine, četiri godine manje nego tada, a broj žena se gotovo udvostručio i iznosi 18.3% ispitanika.

Max Verstappen trenutno je najomiljeniji vozač na gridu s 14.4% glasova. Slijede ga Lando Norris (13.7%) i najpopularniji vozač iz prošle ankete, Lewis Hamilton (12.5%). Preko 10% dobio je još samo Daniel Ricciardo s 10.2%.

Ferrari po prvi put nije najpopularnija momčad – oni su tek treći sa 17.9%, a uvjerljivo najveću podršku uživa McLaren koji je u anketi dobio čak 29.5% glasova. Između ovih dviju legendarnih momčadi smjestio se Red Bull (19.7%), aktualni prvak Mercedes je četvrti (11.9%), a zatim slijedi Alpine sa samo 3.1%.

Zanimljivo je kako je unatoč silnim izjavama o velikoj uspješnosti sprint utrka iliti kvalifikacija kod fanova, koje u zadnje vrijeme sve češće stižu od čelnika sporta, samo 6.7% fanova reklo da je uvođenje sprint utrka poboljšalo šou, a 43% ljudi reklo je kako ne žele sprint utrke na svakom vikendu. Istraživači su to ocijenili kao “marginalno” poboljšanje šoua.

Kompletne rezultate ankete možete pročitati na ovoj poveznici.

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

2 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    To je ona mladja populacija za sprint utrke kod koje su jako popularne.



    9

    0
  2. A dobro sad, da su u anketu uključili recimo njemački Auto motor und sport ili neki drugi njemački medij koji najviše prate tamošnji f1 fanovi valjda bi recimo Mercedes dobio i nešto više glasova. Ili Vettel. Isto tako da su uključili neki baš talijanski medij koji najviše prate talijani, Ferrari bi bio sigurno bolje plasiran.
    Jesu naravno ovo kompanije sa globalnim dosegom, ali isto tako nisu u baš svakoj zemlji jednako popularne i sa istim postotkom fanova. Kada recimo osobno tražim nekakve vijesti na googleu na engleskom koje je recimo objavio motorsport, dosta često mi daje rezultate baš sa njihove nizozemske verzije stranice koja je jedna od najaktivnijih i sa najvećim dosegom baš tamo.
    Da me se ne bi krivo shvatilo, uopće ne tvrdim da Red Bull i McLaren i njihovi vozači ne zaslužuju ove rezultate, dapače, Red Bull ima nevjerovatnu globalnu medijsku mašineriju, a McLaren u svoje platforme za komunikaciju sa svojim fanovima ulaže nevjerovatno puno, zaslužili su.



    20

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni