Izdvojeno

Potvrđeno: Acura brend se vraća u Formulu 1 s momčadima Red Bulla i AlphaTaurija na VN SAD-a

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Marka Acura ponovno će biti biti prisutna na bolidima Formule 1 nakon 14 godina izbivanja. Redovno je bila dijelom sponzora na bolidima 80-ih i 90-ih godina na utrkama koje su se održavale u Sjevernoj Americi, a posljednji put na VN Kanade 2007. godine. Ovaj vikend slijedi VN SAD-a u Austinu, a Red Bull i AlphaTauri su otkrili detalje sponzorstva među kojima je i Acura. Umjesto standardnog natpisa Honda na stražnjem krilu, stajat će logo odnosno natpisa Acura. Logo marke će se nalaziti na kacigama i trkaćim odijelima Maxa Verstappena, Sergija Pereza, Pierrea Gaslyja te Yukija Tsunode.

“Kao Hondina marka visokih performansi u Sjevernoj Americi, čini se ispravnim i primjerenim da bi Acura trebala biti prisutna na vrhuncu moto sporta: Formuli 1.”

“Drago nam je što im možemo poželjeti dobrodošlicu na ovogodišnjoj Velikoj nagradi Sjedinjenih Država. Sjećam se kad je Alain Prost 1989. osvojio Veliku Nagradu SAD-a s Acurom na viziru, pa se nadamo da će nam ovaj brand koji je s nama ovaj vikend na “Circuit of the Americas” donijeti isti rezultat.”

Christian Horner

Ovogodišnja VN SAD-a je posljednja u kojoj se momčad Red Bulla te AlphaTaurija natječu s Hondinom pogonskom jedinicom s obzirom na to da japanski proizvođač motora napušta Formulu 1 na kraju ove sezone. Direktor Honde u Formuli 1 Masashi Yamamoto je rekao sljedeće:

“Jako je posebno to što je Acura postala dio našeg partnerstva s Red Bull Racing Hondom i Scuderia AlphaTauri Hondom za Veliku nagradu Sjedinjenih Država 2021.”

“Ovo je do sada bila nevjerojatna sezona u Formuli 1 i ponosni smo što smo dodali marku Acura u našu priču za ovu kultnu utrku Formule 1 u Americi.”

Masashi Yamamoto

Pomoćnik potpredsjednika svjetske prodaje marke Acura Emile Korkor rekao je kako se sjeća VN Kanade kada se na kacigama Senne i Prosta pojavio natpis Acura te dodao kako im je ovo partnerstvo u Formuli 1 od iznimne važnosti za imidž njihove marke.

Komentiraj

3 komentara

  1. Šteta da se ne spomene crossover moja dva najdraža sporta.

    When F1 meets the NBA 🤝To celebrate our return to the USA and the @NBA season tipping off this week, we decked out our 2022 cars in some team-inspired liveries! 🤩🏀Which one is your favourite? More to come this week 👀#USGP 🇺🇸 #F1 #NBA #NBA75 pic.twitter.com/98Wddfcaq1— Formula 1 (@F1) October 20, 2021


    0

    0

  2. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Kako mogu sa mobitela preuzet sliku iz pozadine?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni