Izdvojeno

Aston Martin razmatra mijenjanje boje bolida za 2022. godinu

Piše: Kristina Kalea

Prije 1 godinu, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Aston Martin započeo je s razmatranjem nove boje za livreju 2022. godine. Iako je momčad zadovoljna trenutnim izgledom bolida, smatraju da do promjene mora doći jer se na stazi nedovoljno ističe i razlikuje od suparnika Mercedesa, pogotovo tijekom televizijskog prijenosa.

Šef momčadi Otmar Szafnauer istaknuo je da tim mora pažljivo razmotriti svaku promjenu zelene i da ne može odabrati po kriteriju izgleda, ako će naposljetku bolidu dodati preveliku težinu. Minimalna granica težine predstavlja jedno od ključnih pitanja s kojima se tim suočava tijekom priprema za iduću sezonu, a u tvornici se već radi na pronalasku idealnog rješenja.

“Težina je također veliki faktor. Moramo izvaditi što je moguće više težine. Dakle, upravo smo u procesu toga.”

Još na predstavljanju livreje za 2021. godinu, kreativni direktor i dizajner Aston Martina Marek Reichman napomenuo je da kod odabira boje postoji nekoliko ključnih faktora, među kojima se nalazi i težina – zato što svaki dodatni gram može usporiti bolid.

“Koliko je jednostavno reproducirati boju? Koliko je izdržljiva? Koliko je lako popraviti oštećenja? I tako dalje. A tu je i težina. Boja ne bi trebala biti preteška.” 

Reichman vjeruje da je brzina formule ono što zapravo stvara dojam lijepog u očima promatrača.

“Htio bih citirati Otmara: Brzo je lijepo. I apsolutno se slažem.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    daj te roze, ako donese još neke nofčiče why not

    ja bi ostavio zeleni bolid, a u rozo obojao HALO i sva moguća krilca. tako da bolid u cor-u bude zelen kao i do sada, ali da ima dovoljno rozih detalja da se ističe. i svi sretni



    4

    0
  2. Nije problem u Astonu, problem je u crnom mercedesu. Gospoda u Astonu samo mogu dodati malo bijele boje kao što je imao Jaguar. Roze ne dolaze u obzir.



    3

    1
  3. Neon zelena, zahvalite mi kasnije Astone.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni