Aston Martin započeo je s razmatranjem nove boje za livreju 2022. godine. Iako je momčad zadovoljna trenutnim izgledom bolida, smatraju da do promjene mora doći jer se na stazi nedovoljno ističe i razlikuje od suparnika Mercedesa, pogotovo tijekom televizijskog prijenosa.
Šef momčadi Otmar Szafnauer istaknuo je da tim mora pažljivo razmotriti svaku promjenu zelene i da ne može odabrati po kriteriju izgleda, ako će naposljetku bolidu dodati preveliku težinu. Minimalna granica težine predstavlja jedno od ključnih pitanja s kojima se tim suočava tijekom priprema za iduću sezonu, a u tvornici se već radi na pronalasku idealnog rješenja.
“Težina je također veliki faktor. Moramo izvaditi što je moguće više težine. Dakle, upravo smo u procesu toga.”
Još na predstavljanju livreje za 2021. godinu, kreativni direktor i dizajner Aston Martina Marek Reichman napomenuo je da kod odabira boje postoji nekoliko ključnih faktora, među kojima se nalazi i težina – zato što svaki dodatni gram može usporiti bolid.
“Koliko je jednostavno reproducirati boju? Koliko je izdržljiva? Koliko je lako popraviti oštećenja? I tako dalje. A tu je i težina. Boja ne bi trebala biti preteška.”
Reichman vjeruje da je brzina formule ono što zapravo stvara dojam lijepog u očima promatrača.
“Htio bih citirati Otmara: Brzo je lijepo. I apsolutno se slažem.”
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
daj te roze, ako donese još neke nofčiče why not
ja bi ostavio zeleni bolid, a u rozo obojao HALO i sva moguća krilca. tako da bolid u cor-u bude zelen kao i do sada, ali da ima dovoljno rozih detalja da se ističe. i svi sretni
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije problem u Astonu, problem je u crnom mercedesu. Gospoda u Astonu samo mogu dodati malo bijele boje kao što je imao Jaguar. Roze ne dolaze u obzir.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neon zelena, zahvalite mi kasnije Astone.
1
0