Webber upozorava da bi čarobnjak Alonso mogao biti opasan iduće sezone

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 2 min 19 komentara

Mark Webber vjeruje da bi Fernando Alonso mogao biti pri vrhu poretka iduće godine u slučaju da Alpine uspije najbolje svladati novi set tehničkih pravila.

Webber vjeruje da Alonso nije izgubio ništa od svojih sposobnosti u uvjetima utrke, te tvrdi da postoji mogućnost da se vrati na sam vrh ako mu Alpine pruži bolid za to.

“Fernando dobro vozi. Ima li one te dvije desetinke koje u kvalifikacijama imaju Verstappen ili Hamilton? Ne vjerujem. On ima znanje, intelekt, zna kako odraditi utrku. To je nevjerojatno. Tip je čarobnjak, to znamo.”

Webber je prokomentirao incident s početka utrke u Turskoj gdje je Pierre Gasly zakačio Alonsa, izvrtio ga na stazi i zaradio kaznu:

“On [Alonso] voli tako pozicionirati bolid u prvom sektoru. Ako pogledate njegove onboard snimke – uvijek nešto njuška s vanjske strane.”

“To može biti rizičan manevar. U Singapuru je konstantno bio tamo, u Barceloni također, Maleziji… On je posljednji tip kojeg želite vidjeti u retrovizorima.”

Prokomentirao je i fantastičnu obranu od Lewisa Hamiltona u Mađarskoj:

“Kako smo vidjeli u Budimpešti – ako ga pokušate proći – on će maksimalno zakomplicirati stvari. Stalno izvodi nešto novo i zbog toga vi iza njega gubite ritam. On je jako, jako dobar. Idemo vidjeti iduće godine kako će biti s novim bolidom. Trenutno je u redu da vozi tamo gdje jest, ali iduća godina će biti fascinantna. Ako Alpine napravi raketu – on bi mogao biti opasan.”


Odgovor

19 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    E moj Mark…Riječi ti se pozlatile.Kakve sve tarabe dobivaju rakete u ruke a on profućko karijeru na kojekakve olupine…



    39
    35

    4
    • Pastor Maldonado
      Widowmaker Prikaži

      Nije bolje ni zaslužio. Nikada on više pobijediti neće…



      5
      -29

      34
      • Fernando Alonso 14
        tapa-tapa Prikaži

        Ako on nije ne znam tko je. Niti ne treba više pobjeđivati kad je već sad jedan od najvećih u povijesti F1 a za mene i najveći. Nije imao tu sreću da je uvijek vozio top bolide ali ono što je vozio vozio je brutalno.



        26
        22

        4
        • lukarak Donator Prikaži

          Nakon 2007. zasluzio je sve sto mu se dogadjalo



          5
          -4

          9
        • Sebastian Vettel 5
          battery992 Prikaži

          Da se on dogodio u Mercu ubili bi se ovi Englezi od poziva za prekidom dominacije i promjenom pravilnika… Ali nije…
          Nakon onih vožnji u Ferrariju pokazao je svima s očima da je među najboljim ikada, šteta za potraćene godine u gp2 McLarenu…



          10
          8

          2
    • avalon Prikaži

      da i ja sam primjetija da je tokom karijere alonso vrime “potrošija vrime” vozeći olupine tipa renaulta sa kojim je osvojia 2 titule , McL sa kojim se borija za titulu , ferrari sa kojim je 2 X bija u borbi do kraja prvenstva za titulu …. sam je donija odliku povratka u McL očekujući ( valjda ) da će honda dobro uradit “domaći rad” šta se pokazalo njegovom krivom procjenom . šta su neki top timovi posli njegove pauze trebali instant angažirat fernanda ? sigurno da je doša npr u MB ili RB donija bi harmoniju ka kolega LH ( znamo kako je bilo 2007. mada ne mislim da je on nekakav krivac za događanja ) ili maxu koji je “betonira” svoj status “uništavajući” sve kolege iz tima . ako ne računamo minardi u kojem je započeja karijeru izgleda da su mnogi zaboravili kakve je bolide FA vozija uz njegovu kardinalnu grešku povratka u McL 2015. a možda te sezone i nije ima previše izbora pa je McL bija jedino rješenje koj eje moglo “mirisat” na nešto dobro no pokazalo se jako loše ….



      6
      -4

      10
  2. Eddie Irvine
    Alphonse Lemerde Prikaži

    Ako… Bude li Haas imao raketu i Mazepin bi mogao biti konstantan među prvih 10 :)



    11
    8

    3
  3. Alpine
    Alpine Prikaži

    Ako slijedeće sezone izuzmemo iz jednadžbe Alonsa koji je u formi i pogonsku jedinicu za koju računam da bude u formi, ostaje gola istina, a ta je da im je ostatak bolida za 5/6 mjesto, a što opet govori o trenutnom stanju tehnologije i znanja kojim raspolažu u ovom trenutku.
    Dosta nas ovdje bi voljelo da se sa novim pravilima stvari bitno promijene, no po svoj prilici kako će poredak izgledati krajem ove, otprilike će takav biti početkom slijedeće. Jer npr. Mercedes i Red Bull bi morali nešto gadno zeznuti u razvoju da se to dogodi, a nisu pogriješili već godinama, pa najvjerojatnije neće ni druge sezone. Sigurno će biti momčadi koje će napredovati za poziciju, dvije, možda, možda i tri, no da će neka napredovati za 5, 6, ili 9 mjesta…..teško. Jer pravila su dosta restriktivna, začepljena je većina rupa, teško će biti baš neku revoluciju izbaciti. Neke će i pasti isto za koje mjesto. Ono čemu se ja nadam za Alonsa je to da će imati bitno bolji bolid nego ove, da neće u kvalifikacijama biti sekundu iza, nego da će se to barem prepoloviti i to bi bilo sjajan reset i početak od kojeg se može dalje graditi, nadograđivati i na kraju priče nešto i očekivati. Tako da realno za eventualno nekakvu “raketu” sa njihove strane čekamo 2023/2024, a pitanje je da li će Alonso voziti do tada.



    9
    8

    1
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Može se dogoditi Brawn GP zgoditak nekome… Mislim da bi tako imali već sezonu u rukama, čak i Renault. Čini se da je aerodinamika bolida dosta nepredvidljiva, pa kopiranje nekoga nije tako lako, barem u prilagodbi na specifičan bolid.
      Dobar primjer je AM/RP koji se blagim promjenama u pravilima strovalio i pokazao zašto je loše kopirati rješenja koja ne razumiješ…
      Renault se drži neke svoje filozofije, ne baš uspješne, ali ako pogode dizajn, teško da će ih itko u toku sezone stići



      14
      14

      0
      • Alpine
        Alpine Prikaži

        Da, tu imaš pravo, 2008 je Honda bila, mislim baš 9, a onda dođe Brawn, napravi što treba, stavi unutra Mercedesov motor i 2009 rasturi prvenstvo.
        A ništa, vidjet ćemo da li će netko uspjeti napraviti tako nešto opet.



        4
        4

        0
        • avalon Prikaži

          Alpine .. pa ne bi baš reka da je brawn 2009. baš rasturija prvenstvo . iako je jedini na početku sezone koristija DD ( drugi su to tek trebali implementirat ) šta im je bila prednost na kraju je JB završija prvenstvo sa 11 bodova više od SV . btw , te sezone seb je ima 5 , a button tek jedno odustajanje . npr prvu trku u australiji seb je zbog “kontakta” odusta 3 kruga prije kraja sa P 2 , u mađarskoj je vozija na P 2 i zbog problema sa ovjesom odusta , a u valenciji je bija 5. i odusta zbog motora . u prvih 7 trka dok drugi nisu “ugradili” svoj DD button je ostvarija 5 pobjeda , a kad su i drugi počeli koristiti DD u preostalih 10 trka button više nijednom nije vidija pobjedu . da je seb ima malo više sriće bar u 2 trke kad je vozija na P 2 ni brawn GP ni button ne bi vidili titulu . na kraju je u konstruktorskom RB zaosta za brawnom GP 18,5 bodova uz 7 Vs 3 odustajanja u korist vozača brawna GP . no i da je tu sezonu brawn GP završija 2. u obje “kategorije” to bi bija veliki uspjeh za “rookie” tim koji je “traja” tek jednu sezonu . ja nisam vidija nikakvu “rasturačinu” te sezone jer bodovno bolji vozač brawna GP je završija prvenstvo sa 5 , a bolji vozač RB sa 4 pobjede , a ta jedna je značila 10 bodova više od onih 11 koliko je JB na kraju ima više od SV … usprkos DD i odustajanjima seba ;)



          2
          2

          0
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          nije jedini brawn koristio dd na početku sezone, još su ih koristili toyota i williams.



          2
          2

          0
        • Michael Schumacher
          ZJ11 Prikaži

          Avalone zaboravio si jednu bitnu cinjenicu u toj svojoj racunici a to je da taj brawn nije skoro cijele godine imao nadogradnje, pa se preko sekunde prednosti pretvorilo u zaostatak, da su ga razvijali bila bi bodovna razlika puno veca, tako ako netko posebno pogodi sa pravilima mogao bi mu naslov biti osiguran u startu.



          2
          2

          0
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        je, al sumnjam da će se “brown” dogoditi 2 puta unutar 15 godina, to je više stvar za jednom u 100 godina.
        kao ferarista, bio bih sretan da alpine napravi raketu i alonso pokaže što zna!



        11
        11

        0
        • Nigel Mansell
          The Simpsons Prikaži

          Mene prelazak Budkowskog u Renault(2018) stalno “kopka” kad znam da je ovaj bio tehnički i sportski koordinator Formule 1 za FIA -u, a zatim je 2017. postao šef tehničkog odjela Formule 1.
          Ove njegove dužnosti u FIA mi mirišu kako bi on dosta rano mogao znati pojedinosti oko novih pravila?
          Je li on “donjeo nešto” što bi dalo rani smjer u razvoju Renault/Alpine bolida za 2021 odnosno 2022?
          Marcin dolazi 2018 a novi teh. pravilnik kraj 2019. godine ako se ne varam?

          Evo šta je Cyril jednom prilikom rekao za Motor Sport Magazin:
          Nijedna momčad 2021. ne gleda kao mi, ne mislim da je ijedna momčad u tako naprednoj fazi za tu sezonu kao mi iz jednostavnoga razloga jer smo odlučili alocirati puno resursa za nju.”
          Ovaj njihov čudan grbavo-debeli bolid je čudno poseban.
          Oni voze staru šasiju i stari motor. Nešto tu smrdi.



          1
          1

          0
  4. OnlyAlonso Prikaži

    Ma sve si rekao lave,svaka cast i dao Bog iz tvojih usta u bozijr usi da se bori sljedece godine za pobjede jer je covjek stvarno carobnjak(kako ga je dobro opisao haahhaha)💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻



    5
    5

    0
  5. Kusta Prikaži

    Treba imati na umu da je Alpine od cijelog rostera, team koji u principu ne troši ništa na svoj bolid trenutno (osim popravaka i zamjena motora)…
    To znači da će oni imati velik budžet slijedeće godine za development i unapređenje novog bolida, tako da su šanse za raketu od Alpine-a sasvim moguće…
    Treba također zapamtiti da je Renault/Alpine inteligentan team što se tiče inovacija, ne bi li ubrzali svoj bolid (best example, mass damper iz 2005)…
    Ali vidjet ćemo, u svakom slučaju želim vidjeti Alonsa na Podiumu bar još jedanput, prije nego što se pozdravi sa F1 zauvijek.



    3
    3

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.