Izdvojeno

Bottas: Od Monze sam opušteniji jer se mogu fokusirati samo na vožnju

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Uskoro bivši vozač Mercedesa Valtteri Bottas izjavio je kako je njegovoj nedavnoj uzlaznoj formi kumovalo rješavanje pitanja budućnosti, zbog čega je opušteniji i fokusira se samo na vožnju.

Finca će nakon pet sezona u njemačkoj momčadi zamijeniti Williamsov George Russell, a on će karijeru nastaviti u Alfa Romeu, gdje će zamijeniti sunarodnjaka Kimija Raikkonena koji odlazi u mirovinu.

Bottasov ugovor s Alfom potvrđen je uoči Velike nagrade Italije u Monzi, a on je od tada podigao formu. Od Italije je osvojio 51 bod, više od Maxa Verstappena (36) i Lewisa Hamiltona (35) u tom periodu – u Turskoj je stigao do prve pobjede nakon godinu dana, u Rusiji je sa začelja stigao do petog mjesta, a u Italiji je nakon pobjede na sprintu također sa začelja stigao do trećeg mjesta.

“Uvijek sam imao samopouzdanja, ali lijepo je pobijediti i podsjetiti se da možete osvajati utrke. Prošlo je već dosta vremena”, rekao je Bottas za Motorsport.

“Iskreno, nakon Monze sam u svakom slučaju bio veoma opušten i mogao se sam se jednostavno fokusirati samo na vožnju, a to mi svakako pomaže.”

Iako prelazi u suparničku momčad, kaže kako je i dalje uključen u sve sastanke:

“Prisustvujem svakom sastanku kao i dosad u ovih pet godina. Ako postoje neki drugi sastanci, ja za njih ne znam, tako da je meni sve normalno!”

Bottasa je nakon pobjede nahvalio šef Mercedesa Toto Wolff:

“Ovo je za čistu desetku”, rekao je Wolff nakon VN Turske.

“On može igrati ključnu ulogu u konstruktorskom prvenstvu, ali može i pomoći Lewisu jer je jedino Valtterijev nastup spriječio Maxa da osvoji još osam bodova.”

Komentiraj

8 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Ovo može biti jako nezgodno za Verstapena



    14

    0
  2. U Monzi je bio profiter Safety cara i incident vozaca ispred njega.

    U Rusiji je vozio je najgrozniju utrku zivota, propustio Verstapena i nije mogao napredovati jednu poziciju, prije kiše je bio 15-14, kisa ga spasila i pametan potez Mercedesa.

    Jedinu respektabilnu utrku od Monze je odvozio u Turskoj.



    9

    1
    • Mick Schumacher
      Ante Maras novinar Prikaži

      Istina, ali na kraju se bodovi broje, a Bottas je u zadnjih nekoliko utrka napunio svoj bodovni konto više od svih.



      1

      2
    • ma da , kad neki više omiljen vozač starta sa P 19 i na kraju završi 3. onda se ne gledaju okolnosti/događanja na stazi uz čiju je “pomoć” taj vozač nadoknadija 16 pozicija ali kad to uradi VB onda …. jbga . u rusiji je kiša pomogla samo bottasu , a nimalo lewisu i maxu zar ne ? prije “proloma” max je vozija na P 7 , bottas na P 9 . uz “pomoć” kiše max je nadoknadija 5 , a bottas 4 pozicije . zašto ne mirit istim metrom postignute plasmane VB i MV ? max je u rusiji napravija “čudo” jer je sa P 20 završija 2. , a bottas koji je u italiji starta sa P 19 i završija 3. je ima sriće jer njemu se ne smi priznat ništa za razliku od recimo omiljenih maras je sve objasnija i potpuno se slažem sa njim .



      5

      1
      • U svom komentaru sam spoemnuo samo VB, Maxova utrka je naravno bila izgubljena te ga je kisa također pomilovala.
        Ne znam gdje sam ja spomenio u svom komentaru glorificiranje Maxa i njegovo probijanje.

        Komentar se odnosi samo na Bottasa. Na kraju se pamte bodovi, ali realno dok je još sviježe, nakon potpisa ugovora nije odvozio bajne utrke. Ali uvijek je isto. Dobar si samo koliko si dobro odvozio zadnju utrku.



        2

        2
  3. Najlošija sezona od kad je u Mercedesu. Vrlo je vjerojatno okupiran razvojem bolida i setupom za Lewisa. Mercedes si više ne može priuštiti otvorenu borbu njih dvojice i igraju na Lewisa. Ovoliko koliko Bottas sad zaostaje nije realno. Prošle sezone su realne. U svakom slučaju nije zaboravio voziti od prošle godine.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni