Uvijek pouzdani Decalspotters tvrdi da je malezijska naftna kompanija Petronas, koja je naslovni sponzor Mercedesa još od 2010. godine kada se njemački proizvođač automobila vratio u Formulu 1, odlučila prekinuti ovo partnerstvo na kraju ove sezone. Tako će zaključno s 2021. završiti suradnja koja je iznjedrila svaki vozački i konstruktorski naslov od 2014. godine.
Mercedesov uspjeh u hibridnoj eri F1 nerijetko se pripisuje i brzoj evoluciji Petronasovih maziva i ulja, a od početka suradnje s njemačkim proizvođačem, Petronas je postao važno ime u moto sportu, uz Mercedesove projekte u GT-u i kratkotrajnu avanturu u MotoGP-u.
Kao razlog kraja suradnje navode se veliki Petronasovi gubici koji se mjere u desetke milijuna dolara zbog izbijanja pandemije Covid-19 budući da je pandemija uzrokovala pad cijena i potražnje za naftnim derivatima te je napuštanje Formule 1 i motorsporta općenito odluka kojom će Petronas pokušati smanjiti gubitke i nepotrebne velike troškove.
Iako nije službeno potvrđeno, saudijska naftna kompanija Aramco se navodi kao novi dobavljač naftnih derivata za momčad Mercedesa.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fu*k nadao sam se Ini kad ono kifla,saudijci..
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš MOL hehehe :wink:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je jedna firma naslovni sponzor F1, a onda potpise sa politickom ekipom broj 1 u tom prvenstvu stvari ne izgledaju dobro za sve nas koji trazimo manje akcija u pozadini a vise na stazi. Ovo nikako ne izgleda dobro.
23
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Idemo nove zakulisne igre, ispodstolne varijante, naslovni sponzor takmičenja postaje sponzor dominantne ekipe u posljednjoj dekadi..
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zvuči kao da neka druga ekipa postaje sinonim za F1 🤔
1
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
🤥
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nešto mi smrdi na novu dominaciju Mercedesa 2022.-2025.
Aramco sponzor, a ujedno je i glavni sponzor F1, prljave igre… Ne sluti mi ovo na dobro.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako na to idu, nadam se da će ostati sami u F1..a ostali otići u svoju seriju
5
0