Uvijek pouzdani Decalspotters tvrdi da je malezijska naftna kompanija Petronas, koja je naslovni sponzor Mercedesa još od 2010. godine kada se njemački proizvođač automobila vratio u Formulu 1, odlučila prekinuti ovo partnerstvo na kraju ove sezone. Tako će zaključno s 2021. završiti suradnja koja je iznjedrila svaki vozački i konstruktorski naslov od 2014. godine.
Mercedesov uspjeh u hibridnoj eri F1 nerijetko se pripisuje i brzoj evoluciji Petronasovih maziva i ulja, a od početka suradnje s njemačkim proizvođačem, Petronas je postao važno ime u moto sportu, uz Mercedesove projekte u GT-u i kratkotrajnu avanturu u MotoGP-u.
Kao razlog kraja suradnje navode se veliki Petronasovi gubici koji se mjere u desetke milijuna dolara zbog izbijanja pandemije Covid-19 budući da je pandemija uzrokovala pad cijena i potražnje za naftnim derivatima te je napuštanje Formule 1 i motorsporta općenito odluka kojom će Petronas pokušati smanjiti gubitke i nepotrebne velike troškove.
Iako nije službeno potvrđeno, saudijska naftna kompanija Aramco se navodi kao novi dobavljač naftnih derivata za momčad Mercedesa.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 16 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je toky13.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fu*k nadao sam se Ini kad ono kifla,saudijci..
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Misliš MOL hehehe :wink:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad je jedna firma naslovni sponzor F1, a onda potpise sa politickom ekipom broj 1 u tom prvenstvu stvari ne izgledaju dobro za sve nas koji trazimo manje akcija u pozadini a vise na stazi. Ovo nikako ne izgleda dobro.
23
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Idemo nove zakulisne igre, ispodstolne varijante, naslovni sponzor takmičenja postaje sponzor dominantne ekipe u posljednjoj dekadi..
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zvuči kao da neka druga ekipa postaje sinonim za F1 ?
1
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
?
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nešto mi smrdi na novu dominaciju Mercedesa 2022.-2025.
Aramco sponzor, a ujedno je i glavni sponzor F1, prljave igre… Ne sluti mi ovo na dobro.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako na to idu, nadam se da će ostati sami u F1..a ostali otići u svoju seriju
5
0