Izdvojeno

Decalspotters: Petronas prekida suradnju s Mercedesom na kraju ove sezone

Piše: Ante Maras

Prije 1 godinu, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Uvijek pouzdani Decalspotters tvrdi da je malezijska naftna kompanija Petronas, koja je naslovni sponzor Mercedesa još od 2010. godine kada se njemački proizvođač automobila vratio u Formulu 1, odlučila prekinuti ovo partnerstvo na kraju ove sezone. Tako će zaključno s 2021. završiti suradnja koja je iznjedrila svaki vozački i konstruktorski naslov od 2014. godine.

Mercedesov uspjeh u hibridnoj eri F1 nerijetko se pripisuje i brzoj evoluciji Petronasovih maziva i ulja, a od početka suradnje s njemačkim proizvođačem, Petronas je postao važno ime u moto sportu, uz Mercedesove projekte u GT-u i kratkotrajnu avanturu u MotoGP-u.

Kao razlog kraja suradnje navode se veliki Petronasovi gubici koji se mjere u desetke milijuna dolara zbog izbijanja pandemije Covid-19 budući da je pandemija uzrokovala pad cijena i potražnje za naftnim derivatima te je napuštanje Formule 1 i motorsporta općenito odluka kojom će Petronas pokušati smanjiti gubitke i nepotrebne velike troškove.

Iako nije službeno potvrđeno, saudijska naftna kompanija Aramco se navodi kao novi dobavljač naftnih derivata za momčad Mercedesa.

Komentiraj

8 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Fu*k nadao sam se Ini kad ono kifla,saudijci..



    25

    0
  2. Stefan Bellof
    Znalac krivina Prikaži

    Kad je jedna firma naslovni sponzor F1, a onda potpise sa politickom ekipom broj 1 u tom prvenstvu stvari ne izgledaju dobro za sve nas koji trazimo manje akcija u pozadini a vise na stazi. Ovo nikako ne izgleda dobro.



    23

    2
  3. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Idemo nove zakulisne igre, ispodstolne varijante, naslovni sponzor takmičenja postaje sponzor dominantne ekipe u posljednjoj dekadi..



    11

    1
  4. Mercedesov uspjeh u hibridnoj eri F1 nerijetko se pripisuje i brzoj evoluciji Petronasovih maziva i ulja

    🤥



    10

    0
  5. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Nešto mi smrdi na novu dominaciju Mercedesa 2022.-2025.
    Aramco sponzor, a ujedno je i glavni sponzor F1, prljave igre… Ne sluti mi ovo na dobro.



    8

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni