Red Bull bi na Velikoj Nagradi SAD-a mogao nastupiti s Acurinom značkom

Izdvojeno / Vijesti

Ante Maras

Prije 2 godina 1 min 10 komentara

Nakon što je na Velikoj nagradi Turske Red Bull nastupio u posebnoj livreji u čast Hondinog odlaska na kraju 2021. godine, momčad iz Milton Keynesa bi ponovno mogla nastupiti s ponešto drugačijom livrejom.

Ovoga puta, u planu je da se na bolidu austrijske momčadi na Velikoj nagradi SAD-a nalaze oznake Hondinog luksuznog brenda Acura koji se dobro prodaje na području Sjeverne Amerike.

Prema Decal Spottersu, oznake Acure će se nalaziti na bolidu i na opremi vozača, ali nije najavljena neka značajnija promjena livreje te će Hondine oznake ostati na bolidu, iako smanjene veličine.

Inače, Acura je Hondin luksuzni brend osnovan 1986. godine s namjerom da se suprotstavi i otme dio kupaca Mercedes Benza, BMW-a, Audija, Jaguara i ostalih luksuznih proizvođača automobila. Zanimljivo, ovo nije prvi put da Honda kroz Formulu 1 promovira Acuru. Krajem 80-ih i početkom 90-ih je Honda ispromovirala Acuru na McLarenovim bolidima na nekoliko utrka Velike nagrade Kanade, iako je promocija Acure na bolidu Formule 1 bila ograničena samo na vizire kaciga Ayrtona Senne i Alaina Prosta.


Komentiraj

10 komentara

  1. Chequered Flag
    AnteF1 Prikaži

    Mr. Wolf vozi Acuru 😁 (za starije)



    5

    0
  2. kao što bi jedan duhovni vođa rekao:
    “vozim acuru, ali vratit ću se na fiću”

    drugim riječima, “bolje bit prvi u selu sa fićom nego zadnji u gradu s acurom”



    2

    3
  3. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Kad već nemamo Acuru, vratite nam Accorda na tržište!



    4

    0
    • Vozim accorda 2007 i gledam novije aute i krivo mi je kao psu sto nema accorda za eu novijih godista jer bi ga bez razmisljanja uzao opet! Ne kuzim hondine poteze kao niti ovaj u F1. Sada kada pobjeduju odlaze. Isto tako accord se sa zadnje dvije gen u eu pokazao jako uspjesnim i dobro prodavanim automobilom. Zašto su ukinuki njegovu prodaju ne znaju valjda niti oni sami!



      4

      0
      • Pirelli Intermedium
        crofessional Donator Prikaži

        Nisam upoznao niti jednog nezadovoljnog vlasnika accorda, neovisno je li dizelaš ili benzinac… auto je i dizajnom odgovarao europskom ukusu, što je kompenziralo malo ekstravagantniji dizajn Civica koji nije svakom legao… povlače se iz F1 iz istog razloga sto su povukli accorda. Ne mogu se u Europi nositi sa VW i velikom trojkom, a po prodaji debelo zaostaju i za Škodom i Renaultom pa su se logično okrenuli americkom tržistu i hibridnoj i E tehnologiji. Glavni takmac za Hondu nazalost nisu europski proizvođači nego Toyota. I sve više Mazda i Korejanci.. jednostavno su procjenili da popularnost koju donosi F1 nije dovoljno ekonomski isplativa da se ponovno upuste u borbu za Nijemcima za europske kupce…barem sto se tice serijskih automobila.



        2

        0
        • Ma sve 5 ali sa accordom su bili relativno uspješni i prodaja je bila bolja od nekih sada aktualnih modela na trzištu. Ako su već htjeli smanjiti udio u eu tržistu to nisu trebali napraviti sa accordom! Da je model bio fail i da nije išla prodaja bih razumio. Općenito gledano po modelima accord im je uz civic najprodavaniji model u eu. Stoga nema logike da njega ukinu iz prodaje!



          1

          0
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        Sram ih bilo, imao sam ih nekoliko.


        0

        0
  4. nemam ništa protiv.
    nek se i pogonske jedinice tako zovu sljedećih godina, kad se već honda povlači. :)



    5

    0

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Pridruži se eri Formule 1

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2014.