Izdvojeno / Vijesti

Red Bull bi na Velikoj Nagradi SAD-a mogao nastupiti s Acurinom značkom

Piše: Ante Maras

Prije 1 godinu, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što je na Velikoj nagradi Turske Red Bull nastupio u posebnoj livreji u čast Hondinog odlaska na kraju 2021. godine, momčad iz Milton Keynesa bi ponovno mogla nastupiti s ponešto drugačijom livrejom.

Ovoga puta, u planu je da se na bolidu austrijske momčadi na Velikoj nagradi SAD-a nalaze oznake Hondinog luksuznog brenda Acura koji se dobro prodaje na području Sjeverne Amerike.

Prema Decal Spottersu, oznake Acure će se nalaziti na bolidu i na opremi vozača, ali nije najavljena neka značajnija promjena livreje te će Hondine oznake ostati na bolidu, iako smanjene veličine.

Inače, Acura je Hondin luksuzni brend osnovan 1986. godine s namjerom da se suprotstavi i otme dio kupaca Mercedes Benza, BMW-a, Audija, Jaguara i ostalih luksuznih proizvođača automobila. Zanimljivo, ovo nije prvi put da Honda kroz Formulu 1 promovira Acuru. Krajem 80-ih i početkom 90-ih je Honda ispromovirala Acuru na McLarenovim bolidima na nekoliko utrka Velike nagrade Kanade, iako je promocija Acure na bolidu Formule 1 bila ograničena samo na vizire kaciga Ayrtona Senne i Alaina Prosta.

Komentiraj

10 komentara

  1. Mr. Wolf vozi Acuru 😁 (za starije)



    5

    0
  2. kao što bi jedan duhovni vođa rekao:
    “vozim acuru, ali vratit ću se na fiću”

    drugim riječima, “bolje bit prvi u selu sa fićom nego zadnji u gradu s acurom”



    2

    3
  3. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Kad već nemamo Acuru, vratite nam Accorda na tržište!



    4

    0
    • Vozim accorda 2007 i gledam novije aute i krivo mi je kao psu sto nema accorda za eu novijih godista jer bi ga bez razmisljanja uzao opet! Ne kuzim hondine poteze kao niti ovaj u F1. Sada kada pobjeduju odlaze. Isto tako accord se sa zadnje dvije gen u eu pokazao jako uspjesnim i dobro prodavanim automobilom. Zašto su ukinuki njegovu prodaju ne znaju valjda niti oni sami!



      4

      0
      • Pirelli Intermedium
        crofessional Donator Prikaži

        Nisam upoznao niti jednog nezadovoljnog vlasnika accorda, neovisno je li dizelaš ili benzinac… auto je i dizajnom odgovarao europskom ukusu, što je kompenziralo malo ekstravagantniji dizajn Civica koji nije svakom legao… povlače se iz F1 iz istog razloga sto su povukli accorda. Ne mogu se u Europi nositi sa VW i velikom trojkom, a po prodaji debelo zaostaju i za Škodom i Renaultom pa su se logično okrenuli americkom tržistu i hibridnoj i E tehnologiji. Glavni takmac za Hondu nazalost nisu europski proizvođači nego Toyota. I sve više Mazda i Korejanci.. jednostavno su procjenili da popularnost koju donosi F1 nije dovoljno ekonomski isplativa da se ponovno upuste u borbu za Nijemcima za europske kupce…barem sto se tice serijskih automobila.



        2

        0
        • Ma sve 5 ali sa accordom su bili relativno uspješni i prodaja je bila bolja od nekih sada aktualnih modela na trzištu. Ako su već htjeli smanjiti udio u eu tržistu to nisu trebali napraviti sa accordom! Da je model bio fail i da nije išla prodaja bih razumio. Općenito gledano po modelima accord im je uz civic najprodavaniji model u eu. Stoga nema logike da njega ukinu iz prodaje!



          1

          0
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        Sram ih bilo, imao sam ih nekoliko.


        0

        0
  4. nemam ništa protiv.
    nek se i pogonske jedinice tako zovu sljedećih godina, kad se već honda povlači. :)



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni