Horner se ne predaje: Mercedes je pronašao iznenađujuću brzinu, ali mi bismo trebali biti dobri u Meksiku i Brazilu

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Horner se ne predaje: Mercedes je pronašao iznenađujuću brzinu, ali mi bismo trebali biti dobri u Meksiku i Brazilu

Ante Vetma

Ako je u prvoj polovici sezone bilo neizvjesno koji će bolid na kojoj stazi imati prednost, od Velike nagrade Velike Britanije i nadogradnji koje je Mercedes tamo donio – s izuzetkom Nizozemske gledamo uglavnom utrke u kojima je Mercedes imao ugodno brži bolid nedjeljama.

Ista situacija bila je i na Velikoj nagradi Turske gdje je Valtteri Bottas po teškim uvjetima uvjerljivo došao do svoje desete pobjede u karijeri.

Horner primjećuje da je Mercedes dobio i novi poguranac od pogonske jedinice:

“Njihova brzina na pravcu je odnedavno dosta veća. Mislim da smo to prije mogli neutralizirati s nešto manje krila, ali sad ne možemo doći ni blizu [njihovim maksimalnim brzinama].”

“Vidjeli smo to jako dobro na ovoj stazi. Lewis je imao značajno brži bolid na pravcu unatoč većem stražnjem krilu.”

“Moramo maksimalno iskoristiti ovaj paket kojeg imamo. Kao što sam rekao, iznenađujuće je vidjeti da su ovoliko napredovali s pogonskom jedinicom.”

Mercedes je u Monzi i u Rusiji montirao nove elemente pogonske jedinice u Bottasovom bolidu, a u Turskoj su promijenili motor za Hamiltona. To bi im moglo olakšati muke oko pouzdanosti, a i pomoći na stazama poput SAD-a i Meksika za koje su mnogi očekivali da će odgovarati Red Bullu.

Horner smatra da će u Austinu Hamilton biti posebno jak:

“Znamo da je ova iduća utrka u Austinu bila Hamiltonova utvrda već par godina. No, onda u Meksiku i Brazilu se u prošlosti pokazalo da nam takva nadmorska visina više odgovara. Nakon toga ne znam što očekivati od zadnje tri utrke.”

“Bit će fascinantno, ali znate da ćemo morati sve odraditi savršeno. Ovdje u Turskoj smo uspjeli izvući maksimum. Zaustavljanja u boksu su bila izvrsna, strategija također. To je bilo pozitivno. No, ovo je definitivno bila staza za Mercedes po pitanju čiste brzine.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9382 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3769 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

15 komentara

  1. Ayrton Senna LR7 Prikaži

    Apsolutno,zašto ne.Sve jake Mecine staze Spa,Monza,dosta s(p)retno Sochi,sad Turska su otišle na Maxovu stranu.I cijelu sezonu su tu i par njihovih staza i imaju više nego solidne šanse.



    7

    4
  2. Pirelli Intermedium crofessional Donator Prikaži

    Momentum je definitvno na Mercedesovoj strani od Silverstona nadalje, izuzev Zandvoorta. Ponovno lakoćom postižu 1 2 u kvalama (Mađarska, Monza, Turska, a po suhom vjv i Rusija i SPA).
    Mislim da je MB masterplan, sa nadogradnjama na bolidu i PU, bio da Lewis stvori osjetnu prednost nakon ljetne stanke do utrka u Mexicu i Brazilu… no očigledno nije uspio jer RB i Max maksimiziraju svaki rezultat, a Lewis i MB ne. Jednostavno.



    20

    0
  3. Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

    Na svim utrkama nakon ljetne stanke su različiti faktori imali utjecaj na rezultate, ne samo čista brzina. Isto očekujem i na svim preostalim utrkama tako da je prognozirati bilo što jako nezahvalno. Svi scenariji su mogući



    4

    0
  4. Da je u pitanju Ferrari, bilo bi senzora i pritiska kao u 2019-oj , stvarno cudno kako se mercedes naglo popravio u odnosu na red-bull i nikakvih senzora niti bilo cega, cak niti na sluzbenoj stranici f1 se ovo ne spominje, ali svugdje pa i u F1 se igraju prljave igrice iza kulisa tako da me vise nista ne moze iznenaditi. Ferrari na halo zastitu kada je retrovizore postavio, zna se koji timovi su odmah reagirali.



    10

    9
  5. Horner ponovno ima primjedbe na brzine na pravcu. Deja vu 2019.

    Crvene je uspio usporiti da vidimo može li i srebrne/crne.



    4

    1
  6. Alfa Romeo limitmaker1 Donator Prikaži

    …ping pong meč u kojem toto čini mi se manje viče prilikom udarca…



    7

    0
  7. cijelo vrijeme je mercedes bio u prednosti, ne samo sad. u portimau su razvalili red bull na ravninama i dominirali ih u utrci slicno kao u turskoj. verstappen je kroz iglene usi uspio proci ispred bottasa. tad sam imao dojam da je momak konstantno sam protiv dva mercedesa. red bull je bio razumljivo konkurentan kad je honda donijela svoje nadogradnje negdje oko francuske ako se ne varam. i tad je u francuskoj bio level playing field s mercedesom na njihovoj jakoj stazi u paul ricardu

    problem red bulla je sto oni svaki gp vikend moraju napravit vise posla od mercedesa da bi bili brzi. mercedes s jacim motorom kad pogode balans auta to je to, dok red bull konstantno mora nadoknadjivati nedostatak snage motora s balansom auta, i onda zrtvuju kolicinu bitnog potiska

    bio bih iznenadjen da red bull osvoji sezonu, iskreno…



    8

    2
  8. Ma kako je samo moguće da su jos vise napredovali sa PU, pa zar nisu tamo negdje 2018 rekli da je ne moguće naoraviti toliko bolji motor? To je prva laž, a druga laž je da više ovaj bolid neće imati značajnih nadogradnji do kraja godine. Ovi u Mercedesu nemaju obraza ni malo! Ok, najbolji ste, najbolji posao ste odradili ali valjda ti je u zivotu bitno kakvim te ljudi vide posebice ako za tebe i tvoju ekipu zna stotine miliona ljudi. Mene bi bilo sram toliko sra.. i lagat iz godine u godinu. Sad kad su ooet najbrži e sad žalbi nema. Ne znam koji kur.. ovi ostali rade pa ne vrše pritisak na Mercedes zbog njihovih “krivih drina” kojih ima i u ovogodišnjem prvenstvu!



    4

    3