Leclerc: Imao sam sve informacije koje su bile potrebne, ne žalim zbog taktike

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 3 min 16 komentara

Charles Leclerc i Ferrari tvrde da ne žale zbog taktičkih odluka koje su donesene jučer na Velikoj nagradi Turske dok su vodili utrku.

Staza u Istanbulu još je uvijek bila dovoljno mokra da pogoduje intermedij gumama, a kad su Valtteri Bottas i Max Verstappen otišli po novi set – vodstvo je naslijedio dotad trećeplasirani Charles Leclerc. U idućih par krugova Ferrari nije bio siguran što da radi sa svojim vozačem, a kad je postalo jasno da će mu tempo previše pasti jer njegove gume nisu u dovoljno dobrom stanju – ipak su se priklonili odluci da obave zaustavljanje.

Leclerc je na kraju pao i iza Sergija Pereza pa je izgubio mjesto na pobjedničkom postolju. Svejedno, kaže da je bio u potpunosti zadovoljan Ferrarijevom taktikom:

“Imao sam sve informacije koje su mi bile potrebne. Kad je Valtteri otišao po nove gume i prepustio vodstvo – pitao sam ekipu kakva vremena imaju vozači na tim gumama.”

“Kroz prvih pet ili šest krugova mogli smo voziti sličnim tempom. Bilo je jasno da se ne radi o čistom kockanju. Ja sam bio, kao i ostali, uvjeren u taj izbor. No, bila je to čudna utrka za nove intermedije, barem za prvih šest ili sedam krugova. Imale su tu fazu graininga koju ste morali proći da se opet vratite u dobar tempo. Točno to se dogodilo. Prema tome, ne žalim ni za čime.”

Ferrarijev šef Mattia Binotto je utrku pratio iz Maranella, a kaže da je odluka o zadržavanju Leclerca na stazi donesena na temelju analize starih guma Carlosa Sainza.

“Pozvali smo Carlosa po nove gume i znali smo koliko je ostalo na starima. S tim informacijama – vjerovali smo da smo mogli završiti utrku na starom setu, barem po pitanju sigurnosti. Ostalo je samo pitanje performansi. Kao što je Charles rekao, kad je ostao na stazi tempo je bio u redu. No, onda se staza promijenila, počelo se sušiti pa smo morali ući po novi set.”

Leclerc je prokomentirao opciju ostanka na starim intermedijima do kraja utrke:

“Bilo bi to jako, jako teško… Stražnje gume su već bile dosta istrošene četiri kruga prije mog zaustavljanja. Zato smo i ušli u boks, zapravo. Mučio sam se s blokiranjem stražnjih kotača i zbog toga sam griješio. Mislim da ne bismo bili bolji da smo ostali na stazi do kraja.”


Odgovor

16 komentara

  1. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Poslušao Čarlijev TR.
    Sve je bilo OK, ali ono

    If we can keep Bottas behind, … P1

    :rofl: :rofl:



    20
    20

    0
  2. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Ferrari definitivno napreduje i uz to imaju dobru vozačku postavu. Charles kao prvi vozač i Sainz kao solidna potpora bi mogla bit dobitna kombinacija jer teško da postoji bolji drugi vozač od Sainza, jedino Bottas. Kimi opet par mjesta na startu lagano ostvari, šteta za Alonsa jedino.



    11
    8

    3
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Skočit će oni jako sljedeće godine sa promjenom pravila



      2
      1

      1
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Sainz nije Bottas budi siguran u to. Ako Leclerc bude imao kikseva i odustajanja kao ove godine Sainz ce to znati iskoristiti. Netko tko dvije godine pobjedi Norisa i sada je u egalu sa Leclercom nije rang za vodonošu! Definitnitivno Sainz nekada ne moze pratiti Leclerca ali to nadoknadi sa svojom konstantom rezultata. Kada Leclerc bude imao konstantu i bude redovito pruzao vrhunske partije onda mozda razlika bude veca. Zasada svako Sainza ne bih otpisivao.



      24
      24

      0
  3. OnlyAlonso Prikaži

    Sve je ok sto se tice takticke strane,ovaj pit nisu zajebali,bravo Ferrari


    0
    -1

    1
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Pa moje je misljenje da su mogli biti na p3 . No imam dojam da je Leclerc tip koji ce i za pokusaj da dode do pobjede ili pozicije više riskirati postolje. Par puta mu se to do sada obilo o glavu kao i lani npr na ovoj istoj stazi. Nekada je bolji vrabac u ruci nego golub na grani!



      9
      8

      1
      • Sebastian Vettel
        battery992 Prikaži

        Imali su bolid za postolje, to je Leclerc pokazao tempom iza Maxa. A čini mi se kad imaš bolid koji je jedan od boljih onda ne ideš na experimentalne strategije, da su se Gasly ili Alonso našli u situaciji da su na P1 razumio bih, ali za Ferrari s performansama koje su imali u Turskoj ovo je dosta loše…



        2
        2

        0
  4. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Ne znam sto većina zamjera Ferrarijevo inzinjeru. Tip je dao najtočniji opis situacije. Ako zadrzimo Bottasa iza, pobjedi cemo haha. Šarl je ocigleno bio zadovoljan odogovorom



    9
    9

    0
  5. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ne znam šta se koji vrag imaš fokusirati na Sainza i njegove gume koji je na začelju skoro! Jbt kada ide P1 i P2 u box, ides i ti. Jer ovo sve zvuči nerealno, jer Ferrari aka Binotto se prvi žale kako nemaju tempo kakav imaju RBR I Mercedes I baš jučer oni izvode nešto sa taktikom.

    Ovo je dokaz da su neozbiljni, izgubili su postolje radi nepotrebne kocke. Kada su vidjeli da Bottas skida 1, 5 sek po krugu, alarm se je morao javiti. Imali su dovoljno vremena da izadju ispred Pereza sa zalihom, koja bi im omogućila P3, na kraju Perez ih zali hladnom vodom.

    Jednostavno opravdanja nema, nesposobni su za donošenje racionalnih odluka. Sta god da kažu logika im je smiješna.



    8
    7

    1
    • Sebastian Vettel
      battery992 Prikaži

      Jako je malo iskusnih vozača koji mogu diktirati taktiku… Jučer su se i Lewis, a pogotovo Vettel prosuli sa svojim odlukama… U takvoj situaciji dopustiti mladom vozaču da se miješa u taktiku je suludo… Pogotovo nakon Landa i Rusije…
      Ali eto Ferrari je zapeo da uči iz vlastitih grešaka…



      5
      4

      1
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        Po meni Max daje najbolje povratne informacije timu. Npr., ne čujem ga da govori “nešto ne valja, imamo neki problem..” nego uvijek točno zna sto nije u redu s bolidom i tako se tim može fokusirati na točno određeni dio, a ne pogađati sto nije u redu. S te strane me stvarno fascinira. Hamilton i Vettel su se obrukali puno puta, pogotovo Ham ove godine.



        6
        3

        3
  6. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    ugodno sam iznenađen brzinom ferrarija.



    4
    4

    0
    • Audi
      Alonso1983 Prikaži

      Pa koliko sam ja čitao bolid su podešavali za manje auerodinamickog otpora da bi bili što brži odnosno za suhe uvijete. Ako su sa takvim setupom bili ovako brzi onda su sa motorom stvarno napravili veliki pomak naprijed! Da nisu Leclerca ostavili tako dugo vani bili bi u par sekundi iza Maxa sto je na pocetku sezone spadalo u rubriku znanstvena fantastika!



      12
      12

      0
  7. Charles Leclerc 16
    mGT_ZG Prikaži

    CL se sam sje sa onim izljetanjem gdje je prosuo 15 sekundi.



    3
    1

    2

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.