Izdvojeno

Hamilton najbrži i na drugom treningu u Turskoj

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lewis Hamilton ponovo je odvozio najbrže vrijeme na Istanbul Parku. Najbliži prvaku ovog puta bio je Ferrarijev Charles Leclerc s desetinkom zaostatka, dok je četiri desetinke za Hamiltonom kasnio Valtteri Bottas u drugom Mercedesu.

Red Bullovi vozači bili su četvrti i peti, s time da je ovog puta Sergio Perez bio brži od Maxa Verstappena. Lando Norris smjestio se na šesto mjesto ispred Alpineovog dvojca; Fernanda Alonsa i Estebana Ocona.

Pierre Gasly bio je deveti najbrži, a top 10 zaključio je Antonio Giovinazzi u Alfa Romeu. Svi vozači osim Daniela Ricciarda postavili su najbrže vrijeme na softu – Australac je to napravio na hardu.

Trening je započeo velikom gužvom, svi vozači odmah su izašli na stazu, a posljedicu toga vidjeli smo od zavoja 12 do 14, gdje su neki bolidi doslovce stali kako bi pokušali otvoriti razmak. Većina je na početku vozila na mediumu, a tada je najbrži bio Leclerc. Kasnije su svi osim Ricciarda odradili brzi stint na softu, a onda su do kraja vožene simulacije utrke, zbog čega promjena na tablici više nije bilo.

Vozači su se dosta mučili u pronalasku gripa, odnosno vidjeli smo niz manjih grešaka. Sainz i Bottas imali su široke izlete u prvom zavoju, a sličnu grešku napravio je Norris u zavoju 9. Taj zavoj bio je izrazito problematičan za Nicholasa Latifija koji se tamo izvrtio dvaput, jednom na početku i jednom pri kraju treninga. Nikita Mazepin izvrtio se u zavoju 8, a istu nezgodu imao je i Pierre Gasly u zavoju 6.

Esteban Ocon nije imao problema tijekom vožnje, no zato mu se na samom kraju treninga ugasio bolid na startno-ciljnom pravcu za vrijeme probnih startova. Od problema vrijedi izdvojiti i već kultnu kombinaciju Kimija Raikkonena i njegovog sustava za piće. Voda mu je prvo curila u kacigu, a onda mu je zalila i cipele kada je odlučio iskopčati sustav iz kacige. U boksu se požalio kako mu je nevjerojatno da ni tako male probleme njegova momčad ne može lakoćom riješiti.

Treći slobodni trening na rasporedu je sutra u 11 sati.

Vozač Momčad Zaostatak Krugovi
1 Lewis Hamilton MERCEDES 1:23.804 29
2 Charles Leclerc FERRARI +0.166s 28
3 Valtteri Bottas MERCEDES +0.410s 30
4 Sergio Perez RED BULL RACING HONDA +0.569s 27
5 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA +0.635s 26
6 Lando Norris MCLAREN MERCEDES +0.721s 23
7 Fernando Alonso ALPINE RENAULT +0.856s 20
8 Esteban Ocon ALPINE RENAULT +0.868s 25
9 Pierre Gasly ALPHATAURI HONDA +0.952s 31
10 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI +0.992s 28
11 Yuki Tsunoda ALPHATAURI HONDA +1.078s 29
12 Carlos Sainz FERRARI +1.099s 33
13 Lance Stroll ASTON MARTIN MERCEDES +1.216s 30
14 Daniel Ricciardo MCLAREN MERCEDES +1.256s 22
15 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI +1.339s 26
16 Sebastian Vettel ASTON MARTIN MERCEDES +1.425s 29
17 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES +1.503s 29
18 George Russell WILLIAMS MERCEDES +1.554s 28
19 Mick Schumacher HAAS FERRARI +1.676s 25
20 Nikita Mazepin HAAS FERRARI +1.894s 24

Komentiraj

12 komentara

  1. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Idemo do pobjede Forza Ferrari



    11

    5
    • Chequered Flag
      AnteF1 Prikaži

      Prošle godine je ovdje Lec izveo vrhunsku vožnju o kojoj se nije puno pričalo.

      Na startu nakon nekoliko krugova bio je 40s iza vodećih. Prestigao je i Vettela iza kojeg je bio 30s i to probijajući se kroz promet. Na kraju je napao i Pereza za drugo mjesto. Malo se prekočio i došao četvrti. Meni je bolje da napadne nego da se vozi u vlakiću makar i popušio mjesto.

      Interesantno je da je Max imao 26 krugova stare intere 15tak krugova prije kraja kao i Perez. Bio je iza Pereza treći. Onda je išao u box dok je Perez odvozio do kraja i došao drugi. Ove godine u istom timu ispada da Perez nema pojma o vožnji. Malo nerealno.



      2

      2
      • Ayrton Senna
        Scuderia Prikaži

        Ja sam lani nakon utrke, dok su svi pisali hvalospjeve o vettelu, napisao da je lec imao objektivno bolju utrku od vettela, pa su me ljudi ovdje popljuvali da pričam gluposti. Leclerc je lani dok je staza bila mokra, ako se dobro sjećam, bio najbrži vozač na stazi.



        1

        2
        • Istina, na pocetku utrke je to izgledala kao izgubljena utrka za njega a na kraju skoro dode do p2. Jedna od boljih njegovih izvedbi lani je bila bas u turskoj.



          1

          0
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Šteta što ovaj tempo Charlesa Leclerca neće biti moguće pokazati zbog kise.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni