Izdvojeno

Vasseur napokon istupio: Norris je trebao dobiti kaznu, pravilnik se ne provodi konzistentno, a F1 djeluje smiješno

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je Lando Norris nekim čudom izbjegao kaznu zbog očiglednog kršenja pravilnika i prelaska bijele crte prilikom ulaska u boks – Frederic Vasseur je prvi šef ekipe koji je javno istupio i o suđenju u Formuli 1 rekao ono što skoro svi misle.

Vasseuru je dosta selektivnog provođenja pravilnika:

“Svi misle da je Lando dobar tip i nitko o njemu ništa loše ne govori u paddocku, ali možemo promijeniti pravila zato jer je netko simpatičan i zato jer je tog dana zaslužio pobijediti. Ako prijeđete liniju – trebali biste dobiti kaznu. Tako je bilo dosad nekoliko puta.”

Suci su pojasnili da nije bilo sigurnosne ugroze prilikom prelaska linije i to je jedan od razloga zašto kazna nije dodijeljena. Vasseur ima protuargument:

“Nije bilo ugroze sigurnosti ni kad je Yuki Tsunoda dobio svoju kaznu [u Austriji], ali je svejedno kažnjen. Nitko se nije žalio zbog toga jer su pravila jasna. Lando je imao ogroman benefit. U tom scenariju [kad je promašio ulaz u boks] je morao odraditi još jedan krug na gumama za suho – a pet sekundi kazne čak ne bi bila dovoljno velika kazna.”

Vasseur misli da Formula 1 djeluje smiješno, ali se neće žaliti:

“Nisam ljubitelj žalbi. U nedjelju bi trebalo biti jasno koji su rezultati utrke. Tako je bolje za sve. Tako barem mogu ići doma,” nasmijao se za kraj.

Komentiraj

26 komentara

  1. Mika Hakkinen
    stoka Prikaži

    Ma kakva kazna? Lando je vozia na potrosenom slicku po kisi izletia. Isto tako je izletianpar put na stazi i ne vidim tu problem.
    Jedino trebalo je izvisit red flag cim je pocela kisa, tako da budu konzistentni u odlukama ko sto je bilo u Spa, prema tome Lando P1, LH P2….



    2

    34
  2. Zašto se ne žale. Ovako samo po medijima je smiješno. Treba se žaliti.

    Ako je razlog ne dobivanja kazne jer nije bilo ugroze sigurnosti onda ok. Problem je što se taj razlog nije uzimao u obzir drugima.



    11

    0
  3. Vasseur misli da Formula 1 djeluje smiješno, ali se neće žaliti:

    “Nisam ljubitelj žalbi. U nedjelju bi trebalo biti jasno koji su rezultati utrke. Tako je bolje za sve. Tako barem mogu ići doma,” nasmijao se za kraj.

    Ovaj njegov osmijeh na kraju je dovoljan da se može napisati kako “misli da Formula 1 djeluje smiješno”?



    6

    7
  4. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Sebastian Vettel je dobio 5 mjesta kazne i 3 kaznena boda zbog nepoštivanja žutih zastava tijekom prve kvalifikacijske runde u Bahreinu.
    A sad to usporedimo s ostalim kaznama i nedostatkom istih ove sezone…



    19

    2
  5. Mika Hakkinen
    stoka Prikaži

    @Renault F1 Team
    (Sorry nez kako mi je doli pribacilo umisto replike)

    Za presijecanje bijele linije na ulazu u boks kaznu nebi da u onakvoj situaciji ni Landu ni bilo kom drugom.
    A za red flag si u pravu, al eto pola foruma je tad napadalo da ce vozacii izginut ako se bude vozilo u Spa i sl.. A moga je i u nedilju Lando izginut, al je nekim cudom osta ziv… Jedino bi ga tribalo kaznit jer je prisika bilu liniju na ulasku u boks…



    4

    7
  6. Malo se zbunio… nije prvi.



    2

    0
  7. Aston Martin
    JB005 Prikaži

    Zasto bi uopce bio kaznjen?
    1. on je vec krenuo u box, pa izletio na kratko i vratio.
    2. nije nikog ugrozio time.
    3. bio bi veca opasnost da je ostao jos jedan krug na slik po toj kisurini.



    2

    21
    • Michael Schumacher
      ZJ11 Prikaži

      Kaznjen bi trebao biti jer je zabranjeno dotaknuti mm bijelu liniju a kamoli ju presjec 2 puta u potpunosti tako da ti ove gore 3 tocke poslije pitanja ne stoje.

      Nije bitno tko za koga navija ali ako nema u pravilima olakotnih okolnosti za prekrsaj onda je kazna obavezna, a ovdje ih nema, a sad kolika kazna to je drugi par opanaka i slobodno sudacko uvjerenje.

      Fun fact, prvi koji je dobio kaznu za gazenje crte na ulazu/izlazu iz boxa je bio Ralf Schumacher 2001. na Nirburgringu.



      10

      1
      • Cunoda je u Austriji dobio 2x 5sec zato sto je malo presao belu liniju.



        7

        0
        • Aston Martin
          tiptronic Prikaži

          Cunoda na suhom ….Lando uopšte nije mogao kontrolisati bolid …i zato se slažem sa JBOO5
          u “novijoj” istoriji F1 ..takav prekršaj je napravio Lewis …i nikom ništa.
          Gdje je tad bio Vasseur ..
          Slažem se za da treba striktno primjenjivati pravilnik …bez izuzetaka


          0

          7
    • Presjeći bijelu liniju je protiv pravila, a voziti na slicku po kiši nije protiv pravila.



      7

      0
  8. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Kakve glupe polemike oko izvanrednih uvijeta na stazi.Pa valjda se ipak malo drugačije gleda na uvijete sa onakvom kišom.Još će uskoro vozači biti kažnjavanji jel su na sliku ostali koji krug duže vani a kišni su uvijeti.Naravno da mu je trebalo istolerirat prelazak linije a ne se držat pravilnika ko pijan plota pa dečko je doslovce plivao po stazi jel je izgorio u želji za pobjedom.Pravila trebaju biti jasna ali isto tako postoje momenti poput ovog kada razum tolerira



    4

    11
    • Jel bi mu tolerirao izlijetanje da je ovom prilikom pokupio 2-3 bolida koji su nastavili po stazi? Jel bi i onda trebalo uzeti uvjete na stazi u obzir?
      Ako nista drugo, upravo zbog toga jer se nije prilagodio uvjerima na stazi i izgorio zbog neiskustva treba dobiti kaznu.
      Uostalom, kako je wapi napisao – prelazak preko bijele linije je kaznjiv. Voznja po kisi nije.
      I meni bi bilo drago da je mali pobjedio, ali ako je pogrijesio treba dobiti kaznu.
      Dobivala su i veca imena od njega i gluplje kazne.



      6

      3
  9. Pirelli Intermedium
    Dia_Vandy Prikaži

    F1 sa kaznama su teška sprdnja tak da je čovjek potpuno upravu. Pravila bi trebala biti jednaka za sve.



    4

    0
  10. Ne znam zašto upce kazne i inzistiranje na tim linijama. Neka voze gdje hoce ako pritom ne ugroze nikoga.
    Opcenito ima tih pravila previse koja su zapravo nebitna i samo guse utrkivanje.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni