Izdvojeno

Capito: Promjene u Williamsu su ključne za posljednji uspon u formi momčadi

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nedavnu dobru formu momčadi Williamsa šef momčadi Jost Capito je objasnio kao rezultat kontinuiranog rada momčadi. Capito smatra da dobri rezultati nisu došli naglo ni neočekivano.

Nakon loše 2019. i 2020. sa samo jednim osvojenim bodom, ova sezona je bila puno uspješnija sa jednim postoljem, te jednim trećim plasmanom u kvalifikacijama na prošloj utrci u Rusiji.

O rastu forme ekipe Capito je rekao sljedeće:

“To je kontinuirano poboljšanje načina rada.”

“Promijenili smo organizaciju, promijenili smo komunikacije, promijenili odgovornosti i radimo puno više kao ekipa.”

“Također smo promijenili i strategiju, kako pristupamo utrci. Postali smo malo proaktivniji i agresivniji, a ne samo obrambeni.”

“Ako imate deveti najbrži bolid, možete isprobati stvari na drugačiji način, a ne biti uvijek na zadnjem dijelu i pokušavati sačuvati ono što imate, isprobavate nešto drugačije što drugi možda ne bi mogli isprobati jer su naprijed i za njih bi to bilo rizično.”

“Mislim da smo nekoliko puta riskirali, s izborom guma za vremenske uvjete, i uspjelo je.”

“Mislim da to pokazuje da tim funkcionira bolje kao cjelokupna momčad u komunikaciji. Iznenađen sam koliko to može učiniti bolid bržim, a da bolid zapravo nije poboljšan.”

Jost Capito

Momčad Williamsa se trenutno nalazi na osmom mjestu u poretku konstruktora, šesnaest bodova ispred Alfe Romeo. George Russell je izjavio kako smatra da su bodovi u Mađarskoj bili ključni dio za naknadne uspjehe. Mladi Britanac smatra da je dobar rezultat u Belgiji dao dodatan poticaj njegovoj momčadi te dodao kako svi rade posao na najbolji mogući način što pokazuju i rezultati.

Komentiraj

5 komentara

  1. Pierre Gasly
    jenson Donator Prikaži

    Bilo bi idealno kad bi se obistinile najave o novim proizvođačima motora, pa da Williams uspije ugrabiti jednog kao glavni kupac.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni