Nedavnu dobru formu momčadi Williamsa šef momčadi Jost Capito je objasnio kao rezultat kontinuiranog rada momčadi. Capito smatra da dobri rezultati nisu došli naglo ni neočekivano.
Nakon loše 2019. i 2020. sa samo jednim osvojenim bodom, ova sezona je bila puno uspješnija sa jednim postoljem, te jednim trećim plasmanom u kvalifikacijama na prošloj utrci u Rusiji.
O rastu forme ekipe Capito je rekao sljedeće:
“To je kontinuirano poboljšanje načina rada.”
“Promijenili smo organizaciju, promijenili smo komunikacije, promijenili odgovornosti i radimo puno više kao ekipa.”
“Također smo promijenili i strategiju, kako pristupamo utrci. Postali smo malo proaktivniji i agresivniji, a ne samo obrambeni.”
“Ako imate deveti najbrži bolid, možete isprobati stvari na drugačiji način, a ne biti uvijek na zadnjem dijelu i pokušavati sačuvati ono što imate, isprobavate nešto drugačije što drugi možda ne bi mogli isprobati jer su naprijed i za njih bi to bilo rizično.”
“Mislim da smo nekoliko puta riskirali, s izborom guma za vremenske uvjete, i uspjelo je.”
“Mislim da to pokazuje da tim funkcionira bolje kao cjelokupna momčad u komunikaciji. Iznenađen sam koliko to može učiniti bolid bržim, a da bolid zapravo nije poboljšan.”
Jost Capito
Momčad Williamsa se trenutno nalazi na osmom mjestu u poretku konstruktora, šesnaest bodova ispred Alfe Romeo. George Russell je izjavio kako smatra da su bodovi u Mađarskoj bili ključni dio za naknadne uspjehe. Mladi Britanac smatra da je dobar rezultat u Belgiji dao dodatan poticaj njegovoj momčadi te dodao kako svi rade posao na najbolji mogući način što pokazuju i rezultati.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo bi idealno kad bi se obistinile najave o novim proizvođačima motora, pa da Williams uspije ugrabiti jednog kao glavni kupac.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Najbolje mi je kad si ona dva kruga pišu u veliki napredak forme….
Nema W kapacitet biti glavni kupac motora.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina, još su daleko od toga. Ali uz ograničeni budžet i još par uzlaznih godina mislim da je ostvarivo. Tko su još druge opcije? Možda Red Bull, pitanje je koliko ozbiljno misle sa svojim pogonom za proizvodnju motora. Ili McLaren ako ne budu uspijevali pobjeđivati Mercedes. Haas i AlphaTauri sigurno ne. A Sauber je u goroj situaciji od Williamsa.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A kao ovi motori ne valjaju, odnosno nisu konkurentni zbog motora?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
:)
0
0