Izdvojeno

Red Bull: Balans snaga nejasan u nadolazećim utrkama

Piše: Luka Jurić

Prije 12 mjeseci, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U Red Bullu vjeruju kako preostale staze na ovogodišnjem kalendaru ne pridonose neku posebnu prednost ni njima, a ni Mercedesu kako se približava kraj sezone.

S razlikom od svega dva boda između Lewisa Hamiltona i Maxa Verstappena u ukupnom poretku, borba je u potpunosti otvorena s još sedam utrka do kraja sezone.

Ali, iako su nedavne staze poput Monze i Sočija favorizirale Mercedesov paket, stvari nisu tako jasne za preostale utrke.

Red Bullov šef momčadi Christian Horner pretpostavlja kako odsad pa do kraja sezone nijedna od ovih dviju momčadi ne može biti sigurna oko svoje forme, što čini predviđanje ishoda ove sezone posebno teškim.

„Mislim da nema više ijedne staze koja se ističe toliko kao Rusija i Monza.

Definitivno će Mercedes biti jak u Turskoj, pobijedili su tamo prošle godine. Ali onda dolazimo u Austin i tamo bismo trebali biti tu negdje, a u Meksiku i Brazilu smo oduvijek bili jaki.

Ne znamo ništa o Katru, ne znamo ništa o Saudijskoj Arabiji. I onda dolazi Abu Dhabi.

Tako da se može reći da je 50/50 preostalo na stolu, s obzirom na to koja staza malo favorizira koga“.

– Christian Horner

Mercedesov šef momčadi Toto Wolff slaže se kako priroda preostalih staza ukazuje na to kako neće biti pretjerane razlike za jednu od ovih dviju momčadi.

Nadalje, navodi kako su ga ovogodišnje lekcije naučile da prethodni nastupi na stazama ne znače ništa ove sezone.

„Prestao sam imati očekivanja bazirana na tome je li to povijesno bila jaka staza za nas jer se sve promijenilo s novim regulacijama.

Definitivno smo znali da će Monza i Soči više odgovarati nama, ali realnost je da smo tu gdje jesmo i da je ovo razlika u bodovima.

Sumnjam da će ijedna momčad napraviti velike pomake naprijed ili nazad, nego se samo radi o nastavku obavljanja posla na najbolji mogući način.

Ali mislim da nijedan vozač ili momčad ne može pronaći utjehu u trenutnoj situaciji, jer jednostavno nema razlike po pitanju bodova“.

– Toto Wolff

Komentiraj

2 komentara

  1. Mika Hakkinen
    stoka Prikaži

    kako nejasan kad na forumu svi znaju da Mercedes ima barem pola sekunde prednosti?



    12

    4
  2. Pozdrav ljubitelji F1, da li sam negdje propustio vezano za odgovor od Red Bull-ove inicijative da se provjeri sistem hladjenja kod mercedesa na kojemu su potencirali i o tome se uopce vise nista ne spominje.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni