Izdvojeno

Lewis Hamilton je postao prvi vozač u povijesti F1 sa 100 pobjeda

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Pobjeda Lewisa Hamiltona na Velikoj nagradi Rusije donijela mu je novi nevjerojatni rekord – postao je prvi vozač sa 100 pobjeda u Formuli 1.

Prva je došla 2007. godine, u njegovoj šestoj utrci za McLaren, a od tada je u svakoj sezoni pobjeđivao bar jednom. Najgora godina bila mu je 2013. kad je prešao iz McLarena u Mercedes, ali je već iduće godine postalo jasno da će mu ta odluka o prelasku u novu ekipu donijeti impresivne brojeve.

Prošle godine je Lewis nadmašio dotadašnji rekord od 91 pobjede Michaela Schumachera.

Statistika Lewis Hamilton i Michael Schumacher

Komentiraj

13 komentara

  1. very slow and silent clap



    7

    19
  2. A jbt… Ocekivah neki malo duzi tekst…
    Povijesni trenutak… Velika stvar..



    23

    2
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Kako je ovo velik podvig za anale a kolumnistu kao da su lađe sve potonule jel se mora,zamisli napisat kolumna dostojna pravog šampiona.Inaće se 100tke osvajaju bez beda..



    27

    11
  4. Rekordi su da se ruše. Treba i česttitati.

    Nekad su 4 naslova Prosta izgledala kao prevelik zalogaj. Nakon što je F1 pokorio MS svi su bili uvjereni da je to to.

    Trenutno je na vrhu Hamilton.

    Sve više utrka u kalendaru i gotovo je sigurno da će netko možda već i od ovih na gridu stići i prestići ovaj rekord.

    Max kako nema konkurenciju u timu može to dostići za 5 sezona u top bolidu.



    18

    3
  5. Daniel Ricciardo
    _bataziv_0809 Prikaži

    Tekst dostojan ovog dostignuca, sve pohvale!!



    12

    10
  6. Hamiltonu svaka čast na ovom postignuću. Za ovakav rezultat tj. rekord nije potrebno imati samo najbolji bolid. Tu je jako puno rada, discipline, žrtvovanja i posvećenosti koja traje dugi niz godina. U McLarenu je imao svojih uspona i padova, ali dolaskom u Mercedes postajao je sve bolji i bolji što je u kombinaciji s Mercedesom postalo skoro nepobjedivo. Možda je i Lauda imao svoje prste u njegovom sazrijevanju.

    Dok vozi, divim mu se, ali kada iziđe iz bolida i zine, slabo mi je. Neću o tome sada zato jer trebamo slaviti ovaj povijesni trenutak bili njegovi fanovi ili ne.

    Neki će reći da su ga Rosberg, a pogotovo Bottas puno propuštali. U tom momentu se zamislim kao šef momčadi i sasvim mi je normalno da se klade na boljega. Iako sam mišljenja da je Bottas startu prethodnih sezona imao odriješene ruke za napasti ga, ali to ne možeš kada si svaku treću utrku iza 5. mjesta dok je ovaj konstantno u vrhu. Rosberg je shvatio da mora prijeći na “dark side” (Star Wars izreka) da bi ga pobijedio. Bottas je to isto znao, ali jednostavno se nije mogao tako ponašati i reći ću vam da ga radi toga cijenim jer je zadržao svoju ljudskost i ono najbitnije svoje “ja”.

    Ne treba ovaj rezultat omalovažavati niti radi vrhunskog bolida koji vozi jer su skoro svi osvajači naslova vozili najbolji bolid na gridu. To je takav sport. Natjecanje konstruktora prije svega. Ukini to i imamo F2 i F3, ali iskreno, to mi se ne gleda.



    21

    1
  7. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Po meni je 2009. bila gora od 2013.



    2

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni