Formula 2 / Izdvojeno

Piastri pobjednik glavne utrke u Sochiju

Piše: Luka Kolak

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Oscar Piastri je ostvario još jednu pobjedu u Formuli 2 potpunom dominacijom kroz cijelu utrku. Do drugog mjesta je došao Theo Pourchaire dok je posljednju stepenicu postolja zauzeo Jehan Daruvala.

Piastri je cijelu priču riješio sjajnim startom te isto takvim tempom kroz cijelu utrku. Pourchaire je također imao sjajan start te zasjeo na drugu poziciju kao i Ralph Boschung koji je dva kruga prije kraja nažalost morao odustati zbog problema na bolidu.

Pravu akciju na stazu smo vidjeli tek nakon ulazaka u boks. Pourchaire je ušao prije Piastrija te ga je uspio preskočiti nakon ulazaka u boks, no Australac je unatoč tome uspio proći Francuza te ostati ispred njega cijelu utrku. Vodeći su bili upali u gužvu na stazi, no Pourchaire nije uspio to iskoristiti u svoju korist.

Robert Švarcman je završio četvrti, dok je Dan Ticktum završio peti. Guanyu Zhou je utrku završio šesti i nakon Rusije kasni 36 bodova za vodećim Piastrijem. Liam Lawson se našao na sedmom mjestu, dok su Verschoor, Lundgaard i Beckmann uzeli preostale bodove.

Na današnjoj utrci nismo vidjeli Felipea Drugovicha koji je zbog jučerašnjeg sudara ipak morao ostati u garaži nakon liječničkog pregleda.

VozačMomčad
1 Oscar Piastri Prema Powerteam 
2 Theo Pourchaire ART Grand Prix 
3 Jehan Daruvala Carlin 
4 Robert Švarcman Prema Powerteam 
5 Dan Ticktum Carlin 
6 Guanyu Zhou UNI-Virtuosi 
7 Liam Lawson HitechGP 
8 Richard Verschoor MP Motorsport 
9 Christian Lundgaard ART Grand Prix 
10 David Beckmann Campos Racing 
11 Marcus Armstrong DAMS 
12 Enzo Fittipaldi Charouz Racing System 
13 Guilherme Samaia Charouz Racing System 
14 Marino Sato Trident 
15 Roy Nissany DAMS 
16 Lirim Zendeli MP Motorsport 
17 Alessio DeleddaHWA Racelab 
18 Jake HughesHWA Racelab 
 – Ralph Boschung Campos Racing 
 – Jüri Vips HitechGP 
 – Bent Viscaal Trident

Komentiraj

6 komentara

  1. Bilo bi lijepo vidjeti ga u Alfi (znam da je Alpine-ov vozac)



    4

    0
  2. Kako to da Švarcman kraj imena ima rusku zastavu?


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni