Formula 2

Ticktum pobjednik jedinog ovotjednog sprinta

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 1 godinu, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Dan Ticktum pobjednik je jedinog ovotjednog sprinta u ruskom Sočiju. Britanski vozač Carlina vodio je od početka do kraja te ostvario svoju drugu ovogodišnju sprint pobjedu, a slavio je ispred Estonca Jurija Vipsa i domaćeg Roberta Švarcamana.

Jako puno zanimljivosti dogodilo se i prije samog početka utrke.

Kiša, koja je prouzrokovala probleme i u najvišoj kategoriji, otkazala je jedan od dva sprinta, a za vrijeme zagrijavanja izvrtjela su se i odustala oba vozača UNI-Virtuosija, Guanyou Zhou i Felipe Drugovich. Ogroman udarac za ekipu, pogotovo za Zhoua, koji je imao jako dobru prigodu potencijalno preuzeti vodstvo u ukupnom poretku od Oscara Piastrija. Loše je krenulo i za Charouz, jer David Beckmann i Enzo Fittipaldi, kojemu bolid nije htio upaliti za probni krug, utrku su morali startati iz boksa.

Nakon nekoliko krugova iza sigurnosnog automobila, odlučeno je kako ćemo vidjeti tzv. ‘rolling start’, a gotovo 20 minuta nakon predviđenog starta utrke, safety car se povukao, zelena su se svijetla upalila, a Tictkum je odmah krenuo bježati Hitechovom dvojcu, Vipsu i Liamu Lawsonu.

Prvih nekoliko krugova bilo je dosta mirno, sve do petog, u kojem je izlijetanja Benta Viscaala prouzrokovalo virtualni sigurnosni automobil. Povratkom zelene zastave u idućem krugu, napokon smo vidjeli malo drame. Prvo je Piastri dvaput otišao preširoko i pao s 9. na 12. mjesto, a zatim je putanju izgubio i trećeplasirani Lawson, koji je pogodio ogradu, zbog čega je morao odustati. I odmah donio novi virtualni safety car.

Ovaj je trajao tri kruga, a odmah nakon njegova povlačenja, nepažnju Thea Pourchairea i Christiana Lundgaarda iskoristio je Jehan Daruvala te se probio na petu poziciju. Jako zanimljivu borbu gledali smo nekoliko zavoja i za treće mjesto, između Švarcmana i Jakea Hughesa. No, Rus je uspio zadržati poziciju.

Nekoliko lošijih zavoja Vipsa povećali su njegov zaostatak za vodećim Ticktumom na skoro četiri sekunde krajem desetog kruga, no Estonac se ubrzo ‘otrijeznio’ i krenuo nizati najbrže krugove utrke.

U šesnaestom je krugu veliki kiks napravio Daruvala, koji je neko vrijeme držao najbrži krug i petu poziciju, a onda u jako kratkom roku ostao bez ijednog boda.

Do kraja utrke imali smo nekoliko proklizavanja gotovo svih vozača, ali bez ozbiljnijih posljedica i većih promjena u poretku.

Dva boda za najbrži krug na kraju je osvojio Theo Pourchaire, s vremenom 1.50.669.

Ususret sutrašnjoj glavnoj utrci, Piastri je, sa 153 boda, i dalje vodeći u ukupnom poretku. Drugi je ostao Zhou sa 134, dok su njihovi današnji kiksevi u borbu za naslov prvaka potencijalno gurnuli Švarcmana, koji je sada na 123 boda te Ticktuma, koji je došao na 119.

VozačMomčadZaostatak
1Dan TicktumCarlin
2Juri VipsHitech GP+4.422s
3Robert ShwartzmanPrema+6.638s
4Jake HughesHWA Racelab+8.894s
5Theo PourchaireART Grand Prix+9.824s
6Ralph BoschungCampos Racing+12.994s
7Christian LundgaardART Grand Prix+13.669s
8Richard VerschoorMP Motorsport+14.172s
9Oscar PiastriPrema+14.921s
10Lirim ZendeliMP Motorsport+17.268s
11Marcus ArmstrongDAMS+18.179s
12Jehan DaruvalaCarlin+28.131s
13Guilherme SamaiaCharouz Racing System+28.764s
14Marino SatoTrident+40.661s
15David BeckmannCampos Racing+57.671s
16Roy NissanyDAMS+1m10.465s
17Enzo FittipaldiCharouz Racing System+1m11.672s
18Alessio DeleddaHWA Racelab+1m33.339s
Liam LawsonHitech GP
Bent ViscaalTrident
Guanyu ZhouVirtuosi
Felipe DrugovichVirtuosi

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni