Izdvojeno

Capito: Razmak između Russella i Latifija nije toliko velik kao što ljudi misle

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Williamsov direktor Jost Capito vjeruje da je razlika u performansama između Georgea Russella i Nicholasa Latifija manja nego što ljudi uglavnom misle.

Russell je očigledno brži vozač od dvojca, a to se najbolje očituje u činjenici da je donedavno u svim kvalifikacijama nadmašivao Latifija. Iduće godine napušta Williams i odlazi u Mercedes, a Jost Capito kaže:

“Teško je reći koliko ćemo biti slabiji bez Georgea. Kad pogledate kvalifikacije u Monzi – Nickyju je nedostajalo četiri stotinke sekunde. Ne možete reći da je između njih ogromna razlika u kvalifikacijama. Ako pogledate utrke, Nicky je u Mađarskoj napravio fantastičan posao.”

“Mislim da razmak nije toliko velik kao što svi vjeruju ili kao što se čini. Nicky je imao par problema ove sezone u kvalifikacijama za što on nije bio kriv. U tim slučajevima bi bio blizu ili čak jednak s Georgeom.”

“Ja sam apsolutno siguran da se Alex [Albon] može brzo prilagoditi i isporučiti njegove najbolje performanse. Apsolutno sam uvjeren da imamo dva vrlo jaka vozača za iduću sezonu.”

Latifi je u Italiji bio u bodovima dok mu utrku nije upropastio sigurnosni automobil. Na kraju je završio na 11. poziciji, dva mjesta iza Russella.

“Nicholas je odradio izvanredan posao, iskreno. Zaslužio je bodove. Svakog vikenda je sve bolji i bolji, pronalazi dosta samopouzdanja.”

“Radi dobar posao i zaslužio je zadržati svoje vozačko mjesto za iduću sezonu. Jako ga poštujem zbog načina kako radi, mari za svoj posao, pokušava napredovati. Kao što sam rekao, odradio je vrlo, vrlo dobar posao.”

Komentiraj

6 komentara

  1. “Mislim da razmak nije toliko velik kao što svi vjeruju ili kao što se čini.”

    Vjerujem i čini mi se da ti je sponzorska obveza da to kažeš :)



    12

    3
  2. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Pogotovo ako se razmak mjeri u dolarima.



    13

    1
  3. Na kojim je ovaj drogama?

    Ako pogledate utrke, Nicky je u Mađarskoj napravio fantastičan posao.”

    Zapravo je Bottas napravio odličan posao za dosta vozača tog dana.



    10

    2
  4. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    Razmak se čini velik, ali on vjeruje da nije tako
    Sve u svemu Latifi mi je simpatičan lik, na početku F1 karijere sam ga podcijenio ali nije uopće loš vozač, čini mi se.



    1

    0
  5. razmak je 8 bodova, pa nek se prica sta god se oce


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni