Izdvojeno

Perez: Jednogodišnji ugovor mi ne stvara dodatan pritisak

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sergio Perez kaže kako se ne vrši pritisak na njega od strane Red Bulla s obzirom da je potpisao jednogodišnji ugovor za iduću sezonu. Njegovu prvu sezonu u Red Bullu dosad su obilježili usponi i padovi. Iako je pobijedio na VN Azerbajdžana, imao je puno poteškoća prilikom privikavanja na bolid.

Ako se Perez ne dokaže dovoljno iduće sezone, mnogi vjeruju da bi ga mogao zamijeniti Pierre Gasly. No, Perez smatra da pitanja u vezi ugovora nikad ne utječu na posao koji obavlja na stazi.

“Za mene to ne čini bilo kakvu razliku.”

“Čak i ako imamo duže ugovore, još uvijek smo vozači utrka i želimo isporučivati ​​vikend za vikendom.”

“Da budem iskren, o tome uopće ne razmišljam. Jedino o čemu razmišljam je sljedeći trkaći vikend. Isto vrijedi i obrnuto. Ne razmišljam ‘oh, sad imam ugovor za iduću godinu pa mogu biti opušteniji’. Ne, uopće.”

“Da sam razmišljao na taj način, nikad ne bi bio ovdje.”

Sergio Perez

Helmut Marko i Christian Horner su Perezu poručili kako mu je ugovor produžen, a potvrda za javnost je stigla nekoliko tjedana iza toga. Usprkos teškoj ovogodišnjoj sezoni, Perez je poručio da povjerenja unutar tima ne manjka.

“Nekoliko utrka prije toga [najave ugovora] Helmut i Christian razgovarali su sa mnom. Rekli su da ne trebam tražiti nigdje drugdje, jer su zadovoljni sa mnom i žele nastaviti dalje.”

“To je bilo obostrano, pa je bilo prilično jasno. Razvili smo dobru količinu povjerenja u ovom kratkom vremenskom razdoblju, što je važno. Ako mi Christian i Helmut nešto kažu, potpuno im vjerujem i kao rezultat toga nisam se brinuo ni za što drugo.”

Sergio Perez

U preostalim utrkama od Pereza se očekuje da bude što bliže Verstappenu odnosno što bliže borbi za postolje, kako bi Red Bull uspio osvojiti naslov konstruktora. Perez je priznao kako u utrci sve štima, ali da se mora popraviti u kvalifikacijama.

Komentiraj

12 komentara

  1. U prijevodu: Jednogodisnji ugovor mi stvara dodatan pritisak :D



    11

    0
  2. Ako mi Christian i Helmut nešto kažu, potpuno im vjerujem…

    Ako njemu to odgovara, super. Iz već viđenog, tom dvojcu ja ne vjerujem ni kad šute.



    14

    0
  3. Bili su zadovoljni i Albonom ,ako se ne varam , pa nakon 2 utrke stigla sluzbena objava da je Albon svoje “otpjevao” :D



    3

    0
  4. Pa normalno da mu ne znaci nista jel jednogodišnji ili visegodisnji. Imao je ugovor s RP na još dvije godine pa eto znamo kako je zavrsio.



    7

    0
  5. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    nego, koja je alternativa RB-u ?
    možda hulk ? ili neko nov? ili opet Pierre ? sve je to slabo čini mi se



    5

    0
    • Sebastian Vettel 5
      GP2Engine Prikaži

      Pierre nije u dobrom odnosu s Hornerom. Također nije ni s Neweyem.
      Hulk sumnjam da bi se vratio u F1 trenutno je rezerva za AMR, možda Russell ako ne bude htio držati metlu Hamiltonu odnosno team order AKA George it’s James?



      1

      4
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Uobičajen put za RB je promovirati boljeg ili perspektivnijeg iz AT-a, kao mlađeg tima.
      Nažalost za RB, trenutno su tamo Gasly (sjajan, ali kao što GP2Engine kaže, nije u dobrim odnosima sa RB vodstvom) i Tsunoda koji još mora puno žganaca pojesti prije nego (ako uopće ikad) pređe u RB.

      Ima dobrih i perspektivnih mladaca, ali nisu u RB-ovom krugu – Piastry, Zhou, Ilot… Čak i kad bi došli, morali bi prvo proći kroz AT, a tamo je zasad zacementirana postava.

      Netko stariji možda, poput Hulka, ali teško da je on bolji od Pereza…
      Nezadovoljni prebjeg iz nekog drugog tima? Možda, ali tko je dovoljno dobar, a da trenutno ima nekog razloga? Ricci je poznat po tome, ali on je pobjegao baš iz RBa, tako da će teško nazad. Nostalgični Vettel? Zasad nema razloga, a i nije nešto ambiciozan po tom pitanju. Ocon? Možda, ali on je Mercedesov čovjek. Hamilton? Hehe…
      Dakle, zasad mi se ne čini da je Perez klimav jer jednostavno nema alternative na kratke staze.



      2

      0
      • S obzirom na ponudu vozača mislim da im je Perez najbolji izbor. Možda i radi na razvoju novog bolida za 2022. Nema pritiska čekanja svoje prve GP pobjede, a i pokazao se kao dobar timski igrač.
        Gasley se pokazao dobrim od povratka u AT, ali tamo je broj jedan, momčad ga podržava i timski kolega mu je komedija. Gasleyu je popularnost jako porasla što je super radi reklamiranja branda AT i vjerujem da čelnicima RB-a to jako odgovara.
        Što se tiče neslaganja s Neweyem ili Hornerom… u svijetu biznisa se to vrlo lako zaboravi ako to svima odgovara. Tko bi rekao da ćemo Alonsa gledati opet u McLarenu nakon 2007.
        I slažem se s zaključkom da baš i nemaju nekih opcija jer da imaju nebi Kvyata bili onda vraćali.



        2

        0
  6. LAŽE. Svakome bi stvarao pritisak. I Bottasu je stvarao. Nebi ga mogli toliko sapunati otraga da nije bio ustrašen s očima kao varen zec.



    1

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni