Izdvojeno

Horner: Imamo opciju za Albonove usluge 2023.

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Red Bullove F1 momčadi Christian Horner pojasnio je kakvu su poveznicu zadržali s Alexom Albonom i otkrio da imaju opciju za njegove usluge 2023. godine.

Unatoč komplikacijama zbog toga što Williams koristi Mercedesove motore, Albon je potpisao ugovor s Williamsom za 2022., kao zamjena za Georgea Russella koji odlazi u Mercedes.

Red Bull je nakon te objave potvrdio kako su oslobodili Albona od trenutnog ugovora koji je trajao do kraja 2022., ali su također dodali kako zadržavaju poveznicu s njim koja uključuje buduće opcije – Horner je pojasnio o čemu je riječ:

“To znači da imamo dobar odnos s Alexom, on zadržava poveznicu s Red Bullom, a mi imamo opciju za njegove usluge, budu li potrebne 2023.”

“Ionako bi bio bez ugovora na kraju iduće godine, stoga smo samo ubrzali taj proces i osigurali si buduće opcije za njega.”

Šef Mercedesa Toto Wolff zato je izjavio kako u Albonovom ugovoru postoje vrlo stroge i jasne klauzule koje štite intelektualno vlasništvo njemačkog proizvođača.

Osim što vozi u DTM-u, Albon je nakon gubitka trkaćeg mjesta u Red Bullu ostao njihov testni i rezervni vozač. Horner je nahvalio njegov dosadašnji rad i rekao kako će ga u toj ulozi iskoristiti maksimalno do kraja sezone.

“Odradio je sjajan posao iza kulisa, bio je veoma uključen u rad na bolidu za iduću godinu. Potpisao je ugovor s Williamsom i odmah se vratio u simulator kasno navečer.”

“Maksimalno ćemo ga iskoristiti od sada do kraja godine. Količina sati koju je odradio u simulatoru je suluda, no sve je to dio onoga što postižemo na stazi ove godine.”

“Impresionirao me način na koji je prihvatio tu ulogu, od trenutka kada mu je to rečeno nakon Abu Dhabija prošle godine i to je jedan od razloga zbog kojih smo bili ustrajni u pomaganju da ga vratimo u F1 sjedalo.”

“Nedostajat će nam njegov rad iduće godine, ali imamo Jurija Vipsa i Liama Lawsona koji rade odličan posao. Pod ugovorom i dalje imamo Sebastiana Buemija, Jake Dennis također radi sjajan posao za nas, stoga imamo snagu i širinu u našoj simulacijskoj ekipi.”

Komentiraj

2 komentara

  1. A Gasly Vas ne interesira,to me malo zbunjujute 😅decko ima odlicne rezultate i napredovao je apsolutno i svakom podrucju



    1

    0
    • Mislim da Tajlanđani drže 51% Red Bull korporacije, a Matešić 49%, tako da pretpostavljam da u tom grmu leži zec, pa zato Albon ima takvo zaleđe u Red Bullu, slično kao i Tsunoda koji je tu prvenstveno zbog Honde.



      1

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni