Formula 2 / Izdvojeno

Piastri ne očekuje mjesto u Alfi dogodine, cilja na mjesto u F1 2023.

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Oscar Piastri, Alpineov junior i trenutno vodeći u prvenstvu Formule 2, izjavio je kako ne očekuje da će dobiti mjesto u Alfa Romeu, stoga cilja na mjesto u Formuli 1 za dvije godine.

20-godišnji Australac već sada ima impresivnu juniorsku karijeru – 2019. osvojio je Formulu Renault Eurocup, zatim je prošle godine kao debitant osvojio Formulu 3, a sada je na dobrom putu da i Formulu 2 osvoji u prvoj sezoni.

Unatoč sjajnim rezultatima, čini se kako za njega neće biti mjesta na gridu 2022. godine.

“Da budem iskren, nisam baš kandidat za Alfa Romeo”, izjavio je Piastri u intervjuu za australski Wide World of Sports.

“Ne vjerujem da ću to biti ja. Ne znam puno o tome, a to je dobra naznaka da zapravo nisam u igri.”

“S obzirom na to da sam s Alpineom, ne postoji nikakva poveznica s Alfa Romeom preko motora, stoga put do tog mjesta nije konvencionalan.”

“Bio bih ugodno iznenađen da dobijem mjesto, ali nisam uvjeren u to.”

Prema najnovijim informacijama, najveće šanse za mjesto u Alfi, jedino potpuno otvoreno za 2022., ima Guanyu Zhou, Piastrijev dvije godine stariji kolega iz Alpineove akademije i njegov glavni rival u borbi za F2 naslov. Zhouova prednost je u tome što ima sponzore koji su spremni izdašno platiti za mjesto.

F2 prvenstvo je i dalje otvoreno, Zhou kasni samo 15 bodova za Piastrijem s devet utrka do kraja, no Australac smatra da njegov konačni plasman neće biti bitan.

“Bez obzira na to gdje ću završiti ove godine, ne čini se da ću biti na F1 gridu iduće godine, ali ako ću imati tri prvenstva u tri godine u svom životopisu, to će izgledati poprilično dobro.”

“Situacija nije najbolja, ali nisam prvi kojem se to dogodilo i neću biti zadnji. No, pomalo je frustrirajuće.”

Prvak F2 prema pravilima ne smije nastupati u idućoj sezoni kategorije, no Piastri kaže kako nema govora o namjernom popuštanju samo kako ne bi 2022. proveo bez trkaćeg mjesta.

“Zasigurno neću popustiti u F2 prvenstvu samo kako bih se utrkivao iduće godine, to bi bilo prilično glupo. Niz stvari oko te ideje je pogrešan.”

“Logičan korak bila bi uloga rezervnog vozača u Alpineu, a onda bih očito ciljao na mjesto u F1 2023.”

Mark Webber, višestruki F1 pobjednik i Piastrijev menadžer, izjavio je kako Alpine nije očekivao ovako brz napredak svog mladog vozača i zato su sada u nezgodnoj situaciji – mjesta u njihovoj momčadi za 2022. nema, a ne surađuju ni sa jednom drugom momčadi. Piastri se složio s Webberom i rekao da ni sam nije očekivao da će napredovati tom brzinom.

“Trenutna situacija im je dala malu glavobolju, lijep je to problem za imati, ali svejedno izaziva glavobolju”, zaključio je Piastri.

Komentiraj

6 komentara

  1. Odličan vozač, ali novac u F1 radi svoje…



    5

    0
  2. Teška glupost da prvak niže kategorije nema pravo nastupati u većoj kategoriji iduće sezone.



    3

    2
  3. Ne vidim poentu ulaska u necije akademije. Al zaista.
    Jbt ispunis sve “norme” , budes prvak u ruki sezoni, budes opet konkurentan u ruki sezoni i po*usis ga. Cemu onda akademija? Narednu sezonu ce pauzirati, a svak ko pauzira nesto ne vrati se na potreban nivo.

    Zelim mu svu srecu. Momak je na mjestu, talentovan….



    6

    2
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      O poanti ulaska u nečiju akademiju bih možda mogao i napisati cijeli članak, no zasad ću dati okviran komentar o svom mišljenju kakvo je trenutno, bez dubljih analiza tematike. Mislim da juniorske akademije nisu beskorisne kako ih ljudi često nazivaju i ne mislim da bi članstvo u njima moralo garantirati mjesto u toj momčadi. Motorsport je jako skup sport, a u F1 ima samo 20 mjesta, od kojih se jedva nekoliko oslobodi svake godine – imati platformu koja ti financira mjesta u najboljim juniorskim kategorijama i koja ti omogućuje da se plasiraš na to tržište, da uopće dobiješ šansu doći blizu najvišoj kategoriji nije nimalo loše ako se mene pita, čak i ako ne dobiješ automatski mjesto. Ovakvi poput Piastrija kad-tad dobiju svoje mjesto u F1, zaista iz glave ne znam nijedan primjer ovako uspješnog juniora koji uopće nije dobio priliku.



      9

      0
      • Da, što se talenta tiče definitivno zaslužuje šansu u f1, pitanje je samo da li će mu se negdje otvoriti mjesto za 2023.
        Zhou recimo nije imao tako impresivnu karijeru dosad kao Piastri, ali eto, ima 30 milijuna, pa je u prednosti..



        2

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni