Izdvojeno

Ferrari: Kvalifikacije petkom su bolja stvar, ali za subotu su potrebne nove ideje

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Nakon sprint kvalifikacija koje su održane za VN Velike Britanije, na red je došla VN Italije na kojoj su održane druge po redu sprint kvalifikacije u sezoni 2021. Standardne kvalifikacije prebačene su sa subote na petak, dok je drugi slobodni trening u trajanju od sat vremena odvožen u subotu. Jedan slobodni trening u petak nakon kojeg su odmah standardne kvalifikacije znači i manje vremena za prilagodbu kod momčadi i vozača te intezivniji rad, što se nekim vozačima ipak dopalo.

“Jako mi se sviđa ovaj format za petak.”

“Mislim da je za petak to definitivno nešto pozitivno. Malo mi je dosadno u kad je petak normalan, jer prvi slobodni trening, drugi slobodni trening, ništa za osvojiti, ništa za izgubiti.”

“Odradite još malo krugova, to je uvijek dobro, ali imate toliko drugih prilika da vratite ono što ste izgubili u prvom slobodnom treningu, na primjer.”

“Sada je prvi slobodni trening prirodna sesija koja je zaista vrijedna pritiskanja i pronalaženja granica. I mislim da je to također dobro za nas vozače da samo idemo na stazu i odmah pritišćemo.”

“Zanimljivije je također i za show. Stoga mi se osobno jako sviđa takav format petka.”

Charles Leclerc

Leclercov timski kolega Carlos Sainz se također slaže da je petak zanimljiviji u formatu jedan slobodni trening plus standardne kvalifikacije:

“Mislim da je petak očigledno poboljšan za sve, to je napredak.”

“Mislim da je prvi slobodni trening uzbudljiv, jer znate da ne smijete pogriješiti i da morate učiti.”

“Također za momčadi s količinom simulacijskih alata koji danas postoje, to prisiljava momčadi, znate, da budu moderni, da budu ažurni i da budu na vrhu simulacija kako bi pokušali sklopiti dobar bolid već u petak.”

Carlos Sainz

Iako se dvojici Ferrarijevih vozača dopada format sprint kvalifikacija i izmijenjenog vikenda, ipak smatraju da bi se tu dalo neke stvari poboljšati. Kažu kako nisu uživali u Monzi koliko u Silverstoneu te da bi se format subote trebao poboljšati i zbog gledatelja.

“Nisam toliko uživao ovdje u Monzi. I osjećam da postoji prostor za samo probati nešto drugačije za sprint kvalifikacije.”

“Već je bilo dosta ideja. I mislim da smo manje-više svi na istoj liniji razmišljanja da samo pokušamo učiniti nešto drugačije za sprint kvalifikacije.”

Charles Leclerc

“Slažem se s Charlesom, moramo pronaći način da subotu učinimo malo uzbudljivijom, jer u ovom trenutku mislim da to ne daje veliko uzbuđenje u odnosu na subotnje kvalifikacije.”

“Ne vidim da su sprint kvalifikacije bile uzbudljivije od subotnjih kvalifikacija. Stoga moramo pronaći način da subotu učinimo malo uzbudljivijom.”

Carlos Sainz

Šef momčadi Mattia Binotto se slaže sa Sainzom i Leclercom da je format promijenjenog vikenda dobra stvar te da bi se trebalo poraditi na subotnjem programu. Kao prijedlog naveo je obrnuti grid te dodao kako će čelni ljudi FIA-e i Formule 1 zasigurno pronaći način za “uzbudljiviju sprint subotu”.

Komentiraj

1 komentar

  1. Slazem se s deckima,treba nesto promijenit a petak je stvarno uzbudljiv



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni