Izdvojeno

AMuS: Uvođenje Ferrarijevog novog motora moglo bi još kasniti

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Auto Motor und Sport piše kako bi nova pogonska jedinica Ferrarija mogla kasniti, odnosno, da bi mogla biti spremna tek za Veliku nagradu Turske ili čak VN SAD-a. Turska je na rasporedu 8. listopada, a Sjedinjene Američke Države 22. listopada.

“Nova Ferrarijeva pogonska jedinica će vjerojatno doći na VN Turske.”

“Potreban je veliki redizajn. Cijeli električni sistem će biti prebačen s 400 na 800 voltni sistem.”

U Ferrariju se nadaju da motor bude spreman za Tursku, ali tu su novi problemi koji bi mogli zakomplicirati situaciju:

“Postoje problemi oko transporta. Nova pogonska jedinica se smatra ‘opasnim materijalom’ i sve mora biti deklarirano ispočetka jer se radi o drukčijem električnom sistemu.”

Neki su nagađali da će Ferrari požuriti i sve pripremiti za domaću utrku na Monzi, ali Binotto kaže da to jednostavno nije bilo moguće:

“Motor nije bio spreman za Monzu. Da je razvoj dovršen onda bismo vjerojatno uveli novi motor tu, ali učinit ćemo to čim bude moguće.”

Mattia Binotto

“Raspored razvoja nismo mogli promijeniti zato što je ovo predviđeno za 2022. godinu i pokušavamo anticipirati što je više moguće. Ne samo da iskoristimo karakteristike staze nego i da steknemo iskustvo za iduću sezonu. Nadamo se da će stići u nadolazećim utrkama.”

Komentiraj

9 komentara

  1. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ne može kod Ferrarija ništa lagano…



    10

    0
  2. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Dajte za Abudabi taman ce biti



    11

    0
  3. Samo lagano.. dogodine. Ako ne iduće onda ona nakon toga. Nemojte se žuriti, još imam 30 godina rada do penzije.



    15

    0
  4. “Potreban je veliki redizajn. Cijeli električni sistem će biti prebačen s 400 na 800 voltni sistem.”

    Idu sa usb-b na usb-c :)



    4

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni