Izdvojeno

Sainz komentirao svoj sudar i onaj između Verstappena i Hamiltona

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Vozač momčadi Ferrarija Carlos Sainz kaže kako se još uvijek prilagođava na bolid s obzirom da je imao tri sudara u posljednja četiri GP vikenda. Sainz kaže da se takvi sudari neće ponoviti te da nema objašnjenje za takav ishod.

“To je očigledno nesreća koju sam trebao izbjeći, to je nesreća koju još uvijek ne razumijem i za koju nemam objašnjenje.”

“Bolid je bio vrlo neutralan u Ascariju tijekom cijelog vikenda, te sam se tu dosta mučio s balansom.”

“Pretpostavljam da još uvijek prolazim kroz proces učenja o bolidu. Čini se da je bolid također prilično neutralan u sredini zavoja i moram biti oprezan kad dodajem gas.”

Sainz se trenutno nalazi na sedmom mjestu u poretku vozača. Pohvaljen je zbog brze prilagodbe iz McLarena u Ferrari, no smatra da još uvijek treba učiti te nastojati izbjegavati udese.

“To nije idealno, jer sam mehaničare i momčad u posljednje vrijeme koštao previše popravaka, ali siguran sam da se to neće ponoviti u skorije vrijeme i da ću se oporaviti od toga.”

“Ali da, to je nešto iz čega moram učiti i nešto što moram stalno istraživati ​​i pokušavati naučiti iz toga jer to nije idealno.”

Sainz o incidentu Hamiltona i Verstappena

Carlos Sainz kaže kako ima “prilično jasan pogled” na nesreću između Maxa Verstappena i Lewisa Hamiltona na VN Italije.

Naravno, oba vozača koja su sudjelovala u nesreći krive onog drugog. Verstappen je rekao kako mu je Hamilton trebao ostaviti više prostora, a Hamilton tvrdi kako je Verstappen trebao odustati od pretjecanja. Suci su se na kraju složili s vozačem Mercedesa, te su Verstappenu dosudili kaznu od tri mjesta na startu VN Rusije.

Carlos Sainz svoj sud želi zadržati za sebe jer očekuje da će to biti jedna od tema rasprave između vozača na sastanku prije sljedeće utrke.

“S mog gledišta, nesreća je poprilično jasna.”

“Neću ulaziti u detalje, neću vam iznositi svoje mišljenje jer osjećam da će se [o tome] razgovarati na sljedećem sastanku vozača.”

Ovo je bio drugi veliki sudar između Lewisa Hamiltona i Maxa Verstappena. Sainz smatra da se ovo moglo izbjeći da je bilo tko od njih dvojice htio izbjeći sudar.

“Mislim da se to uvijek može izbjeći. Mislim da se dvoje [vozača] ne sudare ako jedan od njih [to] ne želi.”

“Ovo je ona situacija kad se uvijek bore toliko žestoko koliko i moraju kad se bore za prvenstvo. Više ste izloženi ovakvim incidentima [u tom scenariju], kao što smo to viđali već u prošlosti.”

“Pretpostavljam da je to prirodna stvar u Formuli 1, dva momka koji se bore za prvenstvo češće se sudaraju.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Kod Maxa je je pristup u napadu i obrani potpuno jednak: napast cu te, ako me ne pustis sudarit ce mo se. Ili, necu te pustiti pod cijenu sudara.
    S Hamom je to nekako i prolazilo do Silverstonea, a poslije vidimo sto se dogadja.
    I u cetvrtom zavoju prvoga kruga Max ga je izgurao sa staze.



    26

    1
    • Sad se pokazalo da kad se Ham suprostavi Maxu na Maxov način da opet dobije. Trenutno je 2:0 za Hama. Silverstone pobjeda, Monza +3 mjesta. Izbjegao ga je u Imoli, Barcelonu, Silverstoneu prije sudara, u Monzi kako si i naveo prvi krug.

      Opet, nisam za kazne. Činjeniica je da se s Maxom gotovo nemoguće boriti na stazi,. On uništava utrkivanje. Ne znam kako ga natjerati da se promijeni, a da nisu kazne.

      Ova sezona je i ovako u biti dobra. Bila bi puno bolja da gledamo duele na stazi umjesto sudara.



      23

      7
      • Fernando Alonso 14
        tapa-tapa Prikaži

        Ja bi reko da smo zaboravili šta je to utrkivanje a ne da Max uništava utrkivanje. Naravno ne mislim da se treba sudarat ali kad imaš sirovo trkanje sudari su neizbježni. Sada imamo situaciju da su mečka i Rb relativno blizu i nema mjesta za lujine igrice o poštivanju izmedu vozača jer onda opet dobijes sterilno utrkivanje konstruktora koje mi i nije tolko napeto.



        13

        13
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        max oživljava utrkivanje
        zadnje borbe odnosno utrke (utrkivanje) za championship su bile rosberg uspješno 2016 i seb neuspješno 2018.



        9

        7
  2. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Zamisli da se Lewis i Max još nekoliko puta sudare, a Bottas uzme naslov. Najveći middle finger Totu Wolffu još od Rosberga.
    To bi bilo epski.



    19

    2
  3. U 14 utrka ove sezone imali smo 2 sudara izmedju 2 kandidata za naslov. Srecom, oba su dobro zavrsila unatoc tome sto su strasno izgledala (Sigurnost u F1 je nikad veca)
    U zadnjih 7 sezona nije bilo nesto napeto pa smo se svi zajedno odvikli od ovakvih borbi i posljedicno sudara.
    Mislim da se dize prevelika drama oko svega toga. Konacno imamo zestoko utrkivanje i sad je odmah drama. Da su se ovako sudarila dvojica iz sredine ili zacelja poretka, ne bi nitko ni trepnuo.
    Ocekivano je da ni jedan nece popustati, pa decki se bore za WDC, ne za prvaka 4. zupanijske.



    8

    1
  4. Schumacher pogledajte dokumentarac online s prijevodom
    Niti jedan svjetski prvak nije to postao bez žestoke borbe
    Hamilton godinama ima najbrži bolid i nije imao nikoga ni blizu da mu se suprotstavi
    Kako je Ham prošao u Silverstonu tako su i ovo trebali pustiti, kako kaže Alonso trkači incident i gotovo
    To bi bilo najpoštenije i kraj
    Ali eto Alonso nema pojma
    Treba ih pustiti da se utrkuju i da brži pobjedi
    Da nije bilo problema u boxu Red Bulla o ovom ne bi ni govorilo
    I za kraj ,pogledajte dokumentarac Schumacher ,odličan je ,a i tu će te vidjeti kako se postaje prvak formule 1



    4

    2
    • LH ima samo stastiku….realno se covijek borio za 2 naslova……..s tim sto mu je prvi poklonio “njemacki peder” u toyoti….Massa je treba uzet naslov………poslie tog ok sto je Uzeo naslov Rosebergu….ali sve ostalo…….napravio je u naj dominantnijem F1 bolidu u povijesti …..tako da….uz to njegovo ponasanje…….. James Hunt da je ziv….puko pi ga sakom u glavu ….bar 10 puta…….



      3

      3
  5. dok britanci vladaju sudenjem u F1 uvijek ce ishod na kraju bit isti………britanci uvijek imaju zaledje…..ne zeilim ja branit Maxa…ali to je tako…….nit sam njegov navijac ili Hamov….ali to je tako vec godinama… FIA treba uvest neutralno sudnje za cijelu sezonu…a ne svaku trku mjenjat…pa kako je tko kome nakolonjen….i bla bla bla…… ovo je sad smijesno ispalo….Max za ovo 3 mjesta iducu utruku a Ham za ono 10 sek….. Halo….pa to je ono……bez komentara…. i onda jos ovaj suzdrazat cu se od kometrara…… reci cu samo LH komentira sudejne…… ja sam igrao nogomet 20 godina…u tom zargonu receno…….”slomio bi mu noge bez obzira na posljedice”



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni