Izdvojeno

Talijanske novine: Leclercovo loše fizičko stanje na treningu posljedica je teških riječi koje je izmjenio s Binottom

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 1 godinu, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Čini se kako je iz lošeg fizičkog stanja Charlesa Leclerca u petak na treningu za VN Italije u Monzi više od samo prolaznog osjećaja, barem ako je vjerovati talijanskim medijima.

Podsjetimo, u zadnjem periodu treninga u petak za VN Italije Charles Leclerc je preko radija javio Ferrarijevom pit-wallu kako mora stati u boksu.

“Moram stati u boksu. Ne mogu to ovdje [preko radija] objasniti.”

Leclerc je nakon zaustavljanja nakratko posjetio medicinski centar, ali je brzo otpušten i kasnije je bez problema odradio ostatak vikenda VN Italije.

Talijanski portal f1sport.it trvdi kako je iza svega toga malo više od Ferrarijevog objašnjenja kako se Charles osjeće “pomalo loše”. Portal tvrdi kako su “izvor bolesti” zapravo “vrlo teške riječi” koje je izmjenio sa šefom Ferrarijeve momčadi Mattijom Binottom netom prije početka treninga, te navode kako se u sve morao uključiti i Charlesov menadžer Nicolas Todt.

Prema glasinama na koje se portal poziva, mučnine i glavobolje koju je Charles Lecrerc osjećao samo su posljedica “napetosi i bijesa koji su se nakupili u prethodnim satima”. Tjeskobu i napetost navodno je izazvala informacija koju je Binotto prenio Leclercu kako će se Ferrari više usredotočiti na razvoj temeljen na povratnim informacijama njegovog timskog kolege Carlosa Sainza, jer su se pokazale pouzdanije.

“Ferrari je nešto jedinstveno.”

“Najvažnije je shvatiti da je ovo jedinstvena obitelj, jedinstven fenomen. Svojim dečkima uvijek govorim: važnije je biti Ferrari nego pobijediti, jer pobjede su samo posljedica toga što si Ferrari.”

“Navodim primjer Gillesa Villeneuvea. Bio je fantastičan vozač koji je zapravo osvojio vrlo malo. Ali njegovo držanje, stil vožnje, strast, imali su ogroman utjecaj.”

Mattia Binotto

Komentiraj

26 komentara

  1. Ego je zaje**** stvar.
    A s druge strane mi Leclerc ne djeluje toliko osjetljivo. Jesu svi oni primadone, ali ovo mi cak i za talijane izgleda preuvelicano.



    15

    3
  2. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Ako je to istina i ljut je zbog povratnih informacija, što bi tek bilo da su u borbi za naslov



    15

    1
  3. Prestao sam čitati nakon “talijanske novine”



    17

    10
  4. biti ferrari. oni nisu ni sjena onoga sto su nekad bili.. e kad se vrate na te staze onda mogu reci mi smo ferrari. vozacka postava im je zasad jos uvijek slaba, mozda jesu dobar par i guraju jedan drugog, ali na kraju dana decki osciliraju ko ljuljacka oko vratila i rezultati ih ne drze. norris se npr puno bolje nosi s pritiskom.
    i ovo jedinstven, ajde molim vas kakva jedinstvenost, jedinstvenost u tome da se zarade pare, to jedino. a to je cilj svih ekipa, binotto jede g****



    8

    15
    • Nemojte zaboravljat tek tako 2019. Leclerc je stvarno briljirao s obzirom da mu je bila prva sezona u Ferrariju. Nije sigurno zaboravio vozit a i pokazao je ove sta moze kad se pruzila prilika. Ali sigurno da ima prostora za napredak.
      Brz i pametan je Charles i nadam se da cemo uskoro gledat neku bitku njega i Maxa kao sto gledamo ove godine.

      A za ovu vijest tko zna koliko uopce ima istine u njoj.



      13

      2
    • “…vozacka postava im je zasad jos uvijek slaba…”
      Nebi baš svrstao Leclerca u “slabu postavu” dok Svjetski Prvaci u Ferrariju nisu uspjeli nakon perioda Scumija napraviti Bogzna što…

      Dok im je motor za ***ac & dok im je bolid za istu stvar… & još i navijam za Ferrari lol.

      U Ferrariju nebi ni Max a još manje Lewis napravili ništa, ali baš ništa više. Nažalost, sorry it is the cruel truth!



      23

      4
    • Pa ljudi imaju najtalentiraniju vjerojatno i najkonzistentniju vozacku postavu na gridu. Ako je njihova vozacka postava slaba kakva je RBova ili Mercova? Jedan top drugi teski prosjek ili flop. Od svih ekipa mozda jedino MCL ima ujednaceno dobru postavu ko Ferarri.

      Koji ti sport gledas pajdo moj…



      12

      0
  5. Auuuu jbte po ko zna koji put se ispostavilo koliko je zapravo Carlos Sainz jr. podcijenjen vozac!



    26

    2
    • Lewis Hamilton 44
      NRteamLH44 Prikaži

      Ko to kaze da je podcijenjen? Na osnovu cega? Ko ga je podcijenio?

      Da je u top vozacima u rangu Hamiltona,Maxa … nije
      Da je u ovim najlosijima Mazepin,Giovinazzi … nije

      Gasly,Perez,Ricciardo? .. Pa kada pobjedi nekada u trci pricace se i o njemu kao o njima i to je to.



      3

      3
      • Max koliko god da je vrhunski vozac je dignut u nebesa otkako je usao u F1 i nije uopste iznad vozaca svoje generacije po bilo cemu osim sto je uspio prije uletit u F1 pa ima vise iskustva, ima svoje jake strane, ali idalje ima mnogo slabosti koje se ili ignorisu ili se glorifikuju kao neka pozitivna stvar. Da jest trenutno najbolji u generaciji, ali ne toliko koliko se prikazuje, dok recimo tu vozaci poput Sainza bivaju zasjenjeni i dosta se potcjenjuju i onda se nakon ovakvih stvari ispostavi da su ovi novi vozaci generacije 1990ih u 5 deka, samo je stvar kakav put su imali u karijeri i koliko podrske, a koliko prepreka su imali i tjt.

        I nemoj mi uporedjivati Sainza sa Gaslyem, Sainz je bolji vozac.



        11

        5
      • Fernando Alonso 14
        tapa-tapa Prikaži

        Lec je u samom vrhu grida-možda bi ti htio da je lošiji ali nije. Vezano za pobjede-jedna od povijesnih je monza 2019 kad je divu drzao iza sebe cijelu trku…



        5

        2
  6. Daniel Ricciardo 3
    Kicker Prikaži

    Danas se stvarno svašta može prosrat i prodat kao vijest.



    6

    11
  7. Zuti tisak!!! Ali ovaj njemački Anus sere!!!



    4

    7
  8. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ako je istina… biće veselo. 😀



    5

    1
  9. Hebeš ovo, eno Shumacherov dokumentarac na Netflixu.



    12

    1
  10. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ako je istina ovo, ne vidim ništa strašno! Leclerc je taj koji isporučuje bolje rezultate, tačnije brži je skoro svaki put od Sainza, onda je očigledno da će ekipa gledati gdje je uzrok kod Sainza. Ne vjerujem da će ekipa svog bržeg vozača kompromitirati da bi animirali sporijeg? Ono gdje je logika!? Znamo da nas Ferrari zna iznenaditi sa glupostima, ali ako je ovo jedna od tih, neka se onda svi kolektivno zapale Shellovim gorivom…

    Ma da moja teorija je da je imao preljivitis i nije mogao to reći preko radija..



    10

    7
  11. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Ode on u Mercedes uskoro.



    3

    11
  12. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Pa ne vidim neku dramu tu da bi Leca trebalo frkat u trbuhu. Ako Carlos može dati povratni input bolji kako bi oba bolida bila konkurentna onda super. Za sad obojica moraju raditi na dizanju ekipe kako bi bila u vrhu. Lec je mozda nestrpljiv i razdrazljiv zbog nekonkurentnosti ali trenutno su tu gdje jesu. Dok nije dosao MS JT RB nije bilo rezultata u ferkanu preko 20 godina. Bojim se da i dalje pomaci nisu onakvi kakvi se ocekuju.



    3

    0
  13. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Leclerc bi se fino uklopio u moju Udrugu oboljelih od Ferrarija.



    5

    0
  14. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Ali šta je taj Sainz napravio ove sezone? meni se ne čini baš puno



    2

    4

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni