Izdvojeno

Hamilton: Max je znao što će se dogoditi

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 34 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Lewis Hamilton kaže da je Max Verstappen znao što će se dogoditi uoči duela u prvom zavoju koji je obojicu izbacio iz utrke.

Hamilton je izlazeći iz boksa branio poziciju od Verstappena koji je zauzeo vanjsku stranu prvog zavoja. U uskoj šikani nitko nije htio popustiti i došlo je do kontakta stražnjih guma nakon čega je Red Bull lansiran na Mercedes.

“Utrkivao sam se maksimalno žestoko, napokon sam prošao Landa, vodio sam utrku, odnosno, rečeno mi je da sam u vodstvu i onda sam otišao na promjenu guma. To je očigledno obavljeno sporo, izgubili smo par sekundi, možda sekundi i nešto sitno, koliko god. Kad sam izišao vidio sam Daniela da je prošao, Max je nailazio i osigurao sam da mu ostavim širinu bolida s vanjske strane.”

“Ušao sam u 1. zavoj, bio sam ispred i bio sam ispred uoči drugog zavoja. I onda odjednom – on je bio na meni.”

Hamilton i Verstappen imali su duel u prvom krugu utrke kad je Hamilton presjekao šikanu i izgubio mjesto od Norrisa.

“Bio sam u identičnoj poziciji, ali sam dao prostora, to je utrkivanje. On danas nije htio ostaviti prostora. Znao je kad je dolazio u drugi zavoj što će se dogoditi. Znao je da će proći preko pasice i svejedno je to učinio. Razgovarat ćemo sa sucima pa ćemo vidjeti, ali zaista ne znam što drugo reći.”

Lewis Hamilton

S druge strane, Verstappen smatra da je Hamilton pretjerao u zatvaranju pozicije, te da je to bilo nepotrebno jer bi iz šikane izišao s boljom trakcijom i ionako bi ostao ispred.

“Shvatili smo da će biti neizvjesno u prvom zavoju. Hamilton je morao skrenuti prema meni nakon što je prošao liniju za izlazak iz boksa i ja sam morao izići na zeleni dio da se ne dodirnemo. Bio sam s vanjske strane i naravno da je shvatio da ću pokušati proći. Samo je nastavio s guranjem.”

“Nisam očekivao da će gurati, gurati, gurati, jer to čak nije bio potrebno. Čak i da mi je ostavio samo širinu bolida – mislim da bi on svejedno bio naprijed kad bismo se nastavili utrkivati nakon 2. zavoja. Ali, samo je nastavljao da me stišće sve šire i šire. U jednom trenutku više nije bilo mjesta kuda da idem.”

“Jednostavno me izgurao na visoku pasicu i zato su nam se dodirnule stražnje gume.”

Max Verstappen

Verstappen kaže da nema sličnosti između ovog incidenta i onog na Velikoj nagradi Velike Britanije:

“Želio sam surađivati s njim jer sam se htio utrkivati. Naravno da će ljudi odmah početi pričati o Silverstoneu, ali takve stvari se događaju. Naravno, tad to nije bilo baš lijepo. Ali, mislim da smo dovoljno profesionalni da nastavimo raditi svoj posao i utrkivati se međusobno.”

“Potrebno je dvoje ljudi da bi se surađivalo, zar ne? Ako jedan od te dvojice jednostavno ne želi surađivati, onda što da radite? Ovakve stvari će se događati.”

Na upit hoće li razgovarati s Hamiltonom, Max kaže:

“Mislim da smo dovoljno profesionalni da prijeđemo preko toga i krenemo dalje.”

Komentiraj

34 komentara

  1. Ayrton Senna
    cenki95 Prikaži

    Hamilton, trebao si poslušati ono što su tvoji navijači pričali nakon Silverstone. Ako imaš brži bolid trebaš uvijek popustiti u borbi. Imao si daleko brži bolid i bolje gume. Da si ga pustio, sad bi slavio pobjedu, a Verstappen bi bio 4.



    11

    16
    • Mika Hakkinen
      stoka Prikaži

      Normalna stvar je da u sudaru je veci gubitnik onaj koji bi na kraju odnia vise bodova kući… Ovaj put je to hamilton, al s obzirom da je max triba uzet lagano p1 u monzi s obzirom na startne pozicije, cak i nije puno izgubia… Sitimo se izjave hamiltona od jucer…


      0

      1
  2. Aston Martin
    JB005 Prikaži

    Izgleda da smo svi znali osim tebe . ;)
    Moras pametnije odsad. Max je u bodovnoj prednosti. ;)


    0

    13
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Smiješno da čovjek koji je u utrkivanju 30 godina daje ovakve debilne izjave. Da, sve je u 3 sekunde izračunao i izvrtio sve mogućnosti u glavi i još sve to realizirao perfektno.

    Hamilton je izašao ispred, naravno da je Max shvatio da mu je to vjerojatno jedina šansa i pokušao s vanjske, ovaj nije ostavio dovoljno prostora i Max je udario u rubnik i odletio u Hamiltona. Trkaći incident..



    26

    12
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Da upravo čisti trkaći incident. Meni se osobno sviđa ovakvo utrkivanje na rubu, to je F1… Sad što su obojica išla 100 posto u duel je drugi par rukava…
      Ovakav duel nosi rizik ispadanja ali u utrkivanju je to tako… Ne mogu sva prestizanja biti na pravcu uz drs…



      17

      5
  4. Najgori start u povesti Monze
    Max taktično kao Joe Šimunić ulijeće i smanjuje potencijalnu štetu lewisove pobjede



    19

    6
  5. ,F1zd svaka čast na razmišljanju,ko da te napravio mađioničar,u što si ti gledao,ja nemam pojma,ali jedini krivac tu po tebi je Ham koji je bio ispred u ulazu u zavoj,te pukom srećom McLaren je izbjegao nalet mladog potentnog bika dok Mercedes nije.Da o još ćeš reći da je pasica i halo zaštita kriva da je je Ham živ



    9

    11
  6. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Čisti trkaći incident iz kojeg je na kraju Max izišao na vrhu, doslovno i figurativno. Ovo je valjda posljednja staza u sezoni gdje je Merc bio vidno brži i Lewisa će gubitak bodova ovdje dugo pratiti.



    9

    6
  7. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Njih dvojica su imali dosta situacija kroz svoju karijeru gdje nisu ostavljali mjesta drugima ili su ulazili kao sivonje u najmanje prostore pa su im se drugi morali sklanjati s puta tako da je bilo pitanje koliko ce se puta skrsiti sada kad su im bolidi tu negdje. I one price s pocetka sezone o respektu i ostalom su potpuna glupost. Dojam je da se zasad Max bolje nosi s tim.
    Molio bi sve navijace koji prate F1 samo u hibridnoj eri gdje Lewis nije imao ozbiljih borbi osim onih par sezona s Rosbergom da probaju naci kompilaciju njegovih duela na youtubeu, pogotovo iz vremena mclarena jer nije nesto drugaciji od Maxa kakvog svi poznaju iz borbi sa Ferrarijima. Lako je nekog smatrati cistim vozacem kad je u svakoj borbi u puno brzem bolidu pa nema potrebu ici na noz.
    Sad kad nema lufta u brzini svako popustanje znaci da se radi o 10-15 bodova razlike i naravno da obojica ne pustaju i sad se vidi da se drze one sennine famozne izreke.
    Bit ce ovog jos, samo da nitko ne nastrada.



    20

    5
  8. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    I onda odjednom – on je bio na meni

    – Pornhub user



    26

    5
  9. Steta sto su ostali previse iza njih u ukupnom poretku. Mislim da ce biti jos dosta toga ove godine, pa bi bilo fora da recimo Bottas uzme naslov😁



    8

    1
  10. Hamilton je znao što će se dogoditi kada je izašao iz boxa i ušao sporo u taj zavoj na hladnim gumama, dok je iza u punom DRS i slip strimu prilazio Max. Da je malo više dao prostora prije ulaska u S zavoj bilo bi sasvim drugačija priča. Po meni naivno od strane Luje, po neznam koji put. U najmanju ruku je trkaći incident i to zbog ležećeg na koji je Max zapeo i odbacilo ga na Hamiltona. Ovo cmizdranje mu definitivno nije trebalo.



    12

    6
    • Slažem se u potpunosti, nitko nije želio pustiti, a pasica je vjerojatno kriva što ovaj to nije uspio iskontrolirati. Međutim, suci misle drugačije, jer ovih +3 za Rusiju je odvratno uplitanje u ovo vrhunsko nadmetanje.



      6

      2
  11. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Znao si što će se dogoditi, svjesno si i išao na to i nadi da će se dogoditi u tvoju korist, ali ovaj puta nije. Drugi puta ćeš pametnije.



    7

    1
  12. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Trkači incident. Max ima previše nula, neće tako do naslova.



    2

    1
  13. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Ne treba sada lamentirati u beskonačnost tko je kriv…prije bi rekao da su oba su kriva, nego da nitko nije kriv, ako.me kužite…
    Rekao bi da je to tipicni incident za Monzu koji se na nesreću odigrao kako se odigrao, na nesreću dosta dramatično. Srećom da Lewis nije nastradao…
    Pitanje što će se (još) dogoditi do kraja prvenstva. Nitko ne pušta ni milimetra…



    2

    0
  14. Dakle, svaki puta kada se dogodi sitacija poput ove, kada taj precijenjeni prvak riga svoj jad na sve oko sebe, sve mi je više žao što su mu upakirali toliko naslova.
    Majstore, da si mu ostavio mjesta:
    1. Verstapen ne bi jahao onu brutalno visoku pasicu.
    2. Verstapen bi bolje kontrolirao bolid i možda te ne bi haklao gumom kao što je.
    3. Verstapen bi te prešao u tom zavoju, ali u Monzi si toliko brži da bi mu to vjerojatno sa lakoćom uzeo u sljedećih nekoliko krugova.
    Pa evo “majstore” ako si ti u tom trenutku uspio znati ono što je u Verstapenovoj glavi, bolje da si mislio na utrku, možda bi uzeo i pobjedu.
    Možda u nekim razmišljanjima griješim, ali sam siguran da je ovaj lik najgori gubitnik u povijesti F1. I samo zato ga ne volim.



    11

    4
    • Zašto bi samo Hamilton trebao ostavljati mjesta? Kad je s unutarnje strane Hamilton, pišete da je trebao ostaviti mjesta, kad je s vanjske opet bi on trebao ostaviti mjesta? Je li vam to logično ili ne tražite logiku nego samo navijate za Maxa pa on uvijek ima pravo što god da se dogodi?



      3

      4
      • Blue Flag
        dFixxx3r Prikaži

        nije trebao ostaviti mjesta. al šta onda kuka da ga je ovaj zajahao. mislim zašto bi max trebao na pasicu.
        kakve su to fore “izgurao sam ga s trake i zamisli, on nije htio na pasice, kako se samo usuđuje.”
        lujo računa da kad nekog pristojno izgura da će taj pustiti, ali max neće, niti po pravilima ne treba.
        suci zapravo kažnjavaju maxov bomb diving i smatraju da je tu bila njegova pogrešna procjena, što je apsolutno smiješno
        bomb diving je problem ako završiš u nekome, ali oni su ušli praktično paralelno u zavoj, tu je bomb diving već davno završio.. i to uspješno..



        8

        0
  15. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ja ne znam šta je Hamilton mislio da nakon V. Britanije, Max mu neće vratiti istom mjerom? Pa prva prilika u kojoj se Max bude našao u nezgodnoj poziciji, napasti će agresivno i to se je danas i desilo!

    Ovaj put Hamilton je imao sreće što je I Max odustao.

    Ne branim Maxa, onakav napad 95% završava kako se je završio, kao i Hamiltonov u VB.

    Oba vozača trebaju biti sretna, što se ovaj nije rastavio u zidu, dok drugi što mu točak nije zabio glavu u želudac! Halo se je i ovaj put pokazao kao odlična stvar 👏

    Valjda danas nešto iz dupeta udje u glavu, iskreno ne bi mi ništa smetalo da neko 3 osvoji titulu, dok se oni izbacuju sa staze.



    9

    2
  16. Doslovno ista reakcija kao u Silverstonu, samo obrnuli uloge i pricaju ono sto je protivnik pricao par utrka prije :rofl:



    2

    2
    • Kako ista? U silverstonu je Lewis bio puno vise iza ovdje su bili skoro poravnati. U Silverstonu je Max ostavio dovoljno mijesta za jos jedan bolid dok ovdje Lewis ne da nije ostavio mijesta nego jos upire u Maxovu stranu nadajuci se da ce ga izgurat na one “lezece policajce”.
      Ovdje Max ni Lewis nisu bili prebrzi za zavoj dok Lewis je i zato je fulao apex u Silverstonu



      8

      3
      • Nisam govorio o incidentima koji se ne mogu baš ni porediti jer jer je druga situacija i krivina je drugačija pa je teško porediti, nego o reakcijama vozača poslije oba incidenta, samo su promijenili priču za 180°, Max je u Silverstonu isto pričao da je Lewis previše rizikovao da bi sad svoj rizičan potez pravdao kao šta sad to je utrkivanje dešava se, a Lewis je govorio da je išao u prostor i to je utrkivanje da bi sad rekao da je Max bio preagresivan i nije trebao rizikovat, doslovno obrnuli uloge😂



        2

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni