U još jednoj utrci ovog vikenda koju su obilježili sigurnosni automobili, Oscar Piastri odnio je pobjedu ispred glavnog konkurenta za titulu Guanyoua Zhoua te povećao prednost u ukupnom poretku.
Piastri je startao prvi i na samom početku zadržao svoju poziciju, a s drugog na četvrto mjesto pao je pobjednik drugog jučerašnjeg sprinta, Jehan Daruvala, prepustivši pozicije Guanyou Zhou i Liamu Lawsonu.
Aktivna utrka trajala je tek nekoliko zavoja te je, zbog izvrtanja Guilhermea Samaie na začelju poretka, ubrzo na stazu izašao prvi današnji sigurnosni automobil.
U petom krugu nastavilo se utrkivanje i odmah nam ponudilo zanimljivosti. Nakon što je Zhou kroz nekoliko zavoja pokušavao preuzeti prvu poziciju, napad na njega izvršio je Liam Lawson te sjajnim manevrom izbio na drugo mjesto.
U osmom krugu – novi safety car. Nešto je pošlo po zlu kod Jurija Vipsa, koji je naglo zakočio u jednom zavoju, što je natjeralo Dana Ticktuma na to da ga pogodi u stražnji dio bolida. Estonac je morao završiti utrku, a sigurnosni automobil je poslao gotovo sve vozače na promjenu guma. U međuvremenu je od utrke odustao i Marino Sato.
Nakon novog ulaska safety cara, gledali smo sjajnu borbu između Zhoua i Daruvale, zbog koje su oboje završili pod istragom. Neulazak u boks dugo je vremena na čelu držao Dana Ticktuma, dok je Piastri sjajno iskorištavao borbu svojih suparnika, kao i situaciju da ispred sebe ima sporije bolide, te se polako probijao kroz gužvu i stvarao razliku ispred stvarnih konkurenata.
Problemi prilikom zaustavljanja u boksu izbacili su u 16. krugu Brazilca Drugovicha iz bilo kakve borbe za neku ozbiljniju poziciju te ga stavili na kraj poretka. Sljedećih nekoliko krugova priuštilo nam je borbu između pobjednika ovotjednih sprint utrka, Pourchairea i Daruvale, sve do 22. kruga i tehničkih poteškoća koji su Lawsona zaustavili na ciljnoj ravnini i prouzrokovali novi safety car.
U boks su tada otišli preostali vozači. Piastri, Zhou i Pourchaire preuzeli su vodeće tri pozicije, dok je dotad vodeći Ticktum pao na 11. mjesto, ali s novim mekim gumama i nadom da će što ranijim micanjem sigurnosnog automobila imati što više krugova prilike iskoristiti ogromnu prednost guma u odnosu na ostatak vozača.
U 25. je krugu nastavljeno utrkivanje, a Zhou je odmah krenuo agresivno i na trenutak prošao Piastrija u borbi za prvu poziciju. Ticktum je odmah krenuo u probijanje što ga je već nakon dva zavoja zamalo koštalo izlijetanja.
Dva kruga prije kraja Ticktum je došao sve do treće pozicije, i kada se činilo da će imati vremena i snage napasti čak i pobjedu, David Beckmamn je pogreškom na stazu ponovno poslao safety car i osigurao pobjedu Oscaru Piastriju.
U međuvremenu je Ticktum zbog incidenta u 25. krugu završio pod istragom te se do kraja čekala odluka sudaca hoće li ga ostaviti na trećoj poziciji.
Dvaput smo, tako, u jednom vikendu, vidjeli kraj utrke pod sigurnosnim automobilom. Vikendu nakon kojeg Premin Piastri ostaje vodeći u ukupnom poretku, sada s 15 bodova prednosti (149-134) ispred Zhoua. Treći ostaje Švarcman, dok je Ticktum na četvrtom mjestu preskočio Jurija Vipsa.
Formula 2 nastavlja se za dva tjedna, 25. i 26. rujna, u Sočiju.
Pos | Driver | Team | Time |
---|---|---|---|
1 | Oscar Piastri | Prema | 56m39.491s |
2 | Guanyu Zhou | Virtuosi | +1.043s |
3 | Dan Ticktum | Carlin | +1.818s |
4 | Theo Pourchaire | ART Grand Prix | +2.066s |
5 | Jehan Daruvala | Carlin | +2.445s |
6 | Robert Shwartzman | Prema | +2.728s |
7 | Richard Verschoor | MP Motorsport | +3.330s |
8 | Lirim Zendeli | MP Motorsport | +3.560s |
9 | Roy Nissany | DAMS | +3.964s |
10 | Marcus Armstrong | DAMS | +4.477s |
11 | Christian Lundgaard | ART Grand Prix | +5.015s |
12 | Enzo Fittipaldi | Charouz Racing System | +8.690s |
13 | Ralph Boschung | Campos Racing | +8.793s |
14 | Felipe Drugovich | Virtuosi | +10.106s |
15 | Jake Hughes | HWA Racelab | +17.038s |
16 | Bent Viscaal | Trident | +2 laps |
17 | David Beckmann | Campos Racing | +2 laps |
Ret | Liam Lawson | Hitech GP | |
Ret | Alessio Deledda | HWA Racelab | |
Ret | Marino Sato | Trident | |
Ret | Juri Vips | Hitech GP | |
Ret | Guilherme Samaia | Charouz Racing System |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ova f2 je odličan show
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema dosadnog kruga a kamoli utrke.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako osvoji titulu u F2 mogao bi vrlo lako uz Valtterija u Alfu
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta nije on iz Renaultove škole ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema Ferrari vise pravo na drugo sjedalo u Alfi. A jedan od kandidata je i Zhou koji je također Alpine Academy Driver
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najdraze mi je, jer ne kaznjavaju svaku glupost, kao sto znaju u F1
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Grijesis. Kaznjavaju bas za svaku sitnicu. Oduzimaju pobjede, pol pozicije, lupaju kazne ko ludi.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne gledam puno, danas sam gledao jer sam imao vrijemena i cinilo mi se da su dosta toga ” oprostili”. Mozda je na dugi rok kako kazes, nemogu bas komentirat kad negledam cesto.
0
0