Formula 2 / Izdvojeno

Piastri pobjednik glavne F2 utrke u Monzi

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 1 godinu, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

U još jednoj utrci ovog vikenda koju su obilježili sigurnosni automobili, Oscar Piastri odnio je pobjedu ispred glavnog konkurenta za titulu Guanyoua Zhoua te povećao prednost u ukupnom poretku.

Piastri je startao prvi i na samom početku zadržao svoju poziciju, a s drugog na četvrto mjesto pao je pobjednik drugog jučerašnjeg sprinta, Jehan Daruvala, prepustivši pozicije Guanyou Zhou i Liamu Lawsonu.

Aktivna utrka trajala je tek nekoliko zavoja te je, zbog izvrtanja Guilhermea Samaie na začelju poretka, ubrzo na stazu izašao prvi današnji sigurnosni automobil.

U petom krugu nastavilo se utrkivanje i odmah nam ponudilo zanimljivosti. Nakon što je Zhou kroz nekoliko zavoja pokušavao preuzeti prvu poziciju, napad na njega izvršio je Liam Lawson te sjajnim manevrom izbio na drugo mjesto.

U osmom krugu – novi safety car. Nešto je pošlo po zlu kod Jurija Vipsa, koji je naglo zakočio u jednom zavoju, što je natjeralo Dana Ticktuma na to da ga pogodi u stražnji dio bolida. Estonac je morao završiti utrku, a sigurnosni automobil je poslao gotovo sve vozače na promjenu guma. U međuvremenu je od utrke odustao i Marino Sato.

Nakon novog ulaska safety cara, gledali smo sjajnu borbu između Zhoua i Daruvale, zbog koje su oboje završili pod istragom. Neulazak u boks dugo je vremena na čelu držao Dana Ticktuma, dok je Piastri sjajno iskorištavao borbu svojih suparnika, kao i situaciju da ispred sebe ima sporije bolide, te se polako probijao kroz gužvu i stvarao razliku ispred stvarnih konkurenata.

Problemi prilikom zaustavljanja u boksu izbacili su u 16. krugu Brazilca Drugovicha iz bilo kakve borbe za neku ozbiljniju poziciju te ga stavili na kraj poretka. Sljedećih nekoliko krugova priuštilo nam je borbu između pobjednika ovotjednih sprint utrka, Pourchairea i Daruvale, sve do 22. kruga i tehničkih poteškoća koji su Lawsona zaustavili na ciljnoj ravnini i prouzrokovali novi safety car.

U boks su tada otišli preostali vozači. Piastri, Zhou i Pourchaire preuzeli su vodeće tri pozicije, dok je dotad vodeći Ticktum pao na 11. mjesto, ali s novim mekim gumama i nadom da će što ranijim micanjem sigurnosnog automobila imati što više krugova prilike iskoristiti ogromnu prednost guma u odnosu na ostatak vozača.

U 25. je krugu nastavljeno utrkivanje, a Zhou je odmah krenuo agresivno i na trenutak prošao Piastrija u borbi za prvu poziciju. Ticktum je odmah krenuo u probijanje što ga je već nakon dva zavoja zamalo koštalo izlijetanja.

Dva kruga prije kraja Ticktum je došao sve do treće pozicije, i kada se činilo da će imati vremena i snage napasti čak i pobjedu, David Beckmamn je pogreškom na stazu ponovno poslao safety car i osigurao pobjedu Oscaru Piastriju.

U međuvremenu je Ticktum zbog incidenta u 25. krugu završio pod istragom te se do kraja čekala odluka sudaca hoće li ga ostaviti na trećoj poziciji. 

Dvaput smo, tako, u jednom vikendu, vidjeli kraj utrke pod sigurnosnim automobilom. Vikendu nakon kojeg Premin Piastri ostaje vodeći u ukupnom poretku, sada s 15 bodova prednosti (149-134) ispred Zhoua. Treći ostaje Švarcman, dok je Ticktum na četvrtom mjestu preskočio Jurija Vipsa.

Formula 2 nastavlja se za dva tjedna, 25. i 26. rujna, u Sočiju.

PosDriverTeamTime
1Oscar PiastriPrema56m39.491s
2Guanyu ZhouVirtuosi+1.043s
3Dan TicktumCarlin+1.818s
4Theo PourchaireART Grand Prix+2.066s
5Jehan DaruvalaCarlin+2.445s
6Robert ShwartzmanPrema+2.728s
7Richard VerschoorMP Motorsport+3.330s
8Lirim ZendeliMP Motorsport+3.560s
9Roy NissanyDAMS+3.964s
10Marcus ArmstrongDAMS+4.477s
11Christian LundgaardART Grand Prix+5.015s
12Enzo FittipaldiCharouz Racing System+8.690s
13Ralph BoschungCampos Racing+8.793s
14Felipe DrugovichVirtuosi+10.106s
15Jake HughesHWA Racelab+17.038s
16Bent ViscaalTrident+2 laps
17David BeckmannCampos Racing+2 laps
RetLiam LawsonHitech GP
RetAlessio DeleddaHWA Racelab
RetMarino SatoTrident
RetJuri VipsHitech GP
RetGuilherme SamaiaCharouz Racing System

Komentiraj

8 komentara

  1. Ova f2 je odličan show



    7

    0
  2. Ako osvoji titulu u F2 mogao bi vrlo lako uz Valtterija u Alfu



    1

    0
  3. Najdraze mi je, jer ne kaznjavaju svaku glupost, kao sto znaju u F1


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni