Izdvojeno

Hamilton predviđa laganu pobjedu za Verstappena

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Od vikenda koji je trebao biti lagana partija za Mercedes s obzirom na to da na ovoj stazi imaju pola sekunde prednosti ispred Verstappena – dosad smo mogli vidjeti samo naizgled promašene odluke i kikseve. Najprije je odlučeno da će Valtteri Bottas uzeti nove elemente pogonske jedinice što će ga lansirati na začelje grida, a onda je Lewis Hamilton u sprint kvalifikacijama loše startao i pao na šestu poziciju. Tako će Max Verstappen krenuti s pole positiona iako je Red Bull u vikend svjesno ušao s namjerom da maksimalno umanji štetu na stazi koja im ne odgovara.

Hamilton nakon starta nije uspio napasti Landa Norrisa koji je na mekšim gumama bez problema držao razmak od šest ili sedam desetinki na najdužem pravcu na Monzi.

Ipak, za Mercedes nije sve izgubljeno jer sutra u igru ulazi i strategija, a vozači će sigurno i više riskirati jer je više bodova u igri, tako da i Bottas i Hamilton mogu spasiti situaciju. No, Hamilton nije optimističan:

“Izgubili smo puno bodova. Podcijenili smo koliko će dobro izgledati soft gume.”

“Moram pokušati shvatiti kako da prođem McLarene sutra kako bih umanjio štetu.”

“Vidjeli ste Red Bullov tempo. Ne znam je li on [Verstappen] bio brži od Valtterija, ali su tako brzi i sad kad je na poleu – to bi trebala biti lagana pobjeda za njega.”

“Što se mene tiče, ja moram prestići ove dečke koji su ispred mene.”

Hamilton vjeruje da su Red Bullove konstantne nadogradnje omogućile ekipi da bude ispred Mercedesa:

“Mislim da imaju bolji tempo od nas cijele godine. Donose nadogradnje svakog vikenda. Rečeno mi je da ove godine samo na jednu utrku nisu donijeli nadogradnje. Konstantno dodaju tempo bolidu. Učinili su sjajan posao, ali bravo za Valtterija danas.”

Komentiraj

25 komentara

  1. Ocekujem pobjedu Hamiltona…
    McLarene ce rjesit jer se ne utrkuju sa Hamiltonom a Maxa na cisti pace….



    15

    3
  2. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Loš start danas bi ga mogao koštati 10 ak bodova. Ne vidim načina da pobijedi ako starta na mediumu kao svi oko njega. Po meni jedino može dobiti Maxa ako bude neki SC, pa mu vrati vrijeme koje će izgubiti dok prođe McL.
    Druga opcija je offset taktike, startati na softu pa probati odmah na startu proći McL ili na hardu pa kasnije ići na soft kad su svi na starom hardu.
    Do drugog mjesta bi trebao doći u svakom slučaju.



    11

    1
    • Ayrton Senna
      Scuderia Prikaži

      Da, ja sam isto razmišljao da bi sutra on trebao startati na softu i pokušat okrenit uloge. Mercedes/hamilton ionako dobro čuva gume pa bi mogao rastegnuti taj stint na softu. Moguća je i ta klasična strategija sa hardom, ali ja bih to izbjegao, samo mu fali da sutra opet izgubi mjesta na startu.



      1

      0
  3. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Znači ipak treba imati sekundu brži auto, a ne pola sekunde kao sada da bi mogao pobjeđivati Maxa. Svaka mu čast. Istinski GOAT.



    34

    14
  4. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Novi vecinski vlasnik Stihla…naopako…



    29

    0
  5. Čudan intervju kao da su mu sve lađe potonule sutra se dijele bodovi. Baš je zračio pesimizmom.



    4

    0
    • Njemu su lađe potonule kad mu je Toto rekao tko će voziti iduće sezone.

      start je svojevrsna lutrija u kojoj mu sreća obično nije bila baš naklonjena. Čuvanje guma mu je definitvno forte i ako bude mogao na tome kapitalizirati probit će se ispred McLa, inače ne vjerujem da će papaje biti naročito kooperativne, a on ima puno za izgubiti ako bude DNF.



      9

      3
  6. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Psihopat, pokusava Verstappena uljuljati u laznu sigurnost.



    4

    6
  7. Marlboro
    Keke Prikaži

    Ante, brrate, što ti učini materinji nam jezik da ga tako maltretiraš?



    2

    0
  8. Daniel Ricciardo
    _bataziv_0809 Prikaži

    Recenica da mora shvatiti kako da prodje McLarene nema smisla, tj. prevedena je doslovno. Nema smisla da profesionalni vozac utrka NE RAZUMIJE kako se prestizu vozaci ispred.

    Evo sta je izjavio (citat sa Planet F1):

    I think we underestimated how they [soft tyres] would behave. We’ve got to try to figure out how to get by the McLarens tomorrow and how to limit the damage.

    Dakle radi se o tome da treba pronaci nacin kako da prodje McLarene da bi umanjio stetu.



    3

    5
    • Try to figure više znači pokušati shvatiti, nego pronaći način za što bi više odgovaralo – found the way.
      To je dobro rekao jer mu se Alonso smijao koliko mu je u Mađarskoj trebalo da shvati kako proći njega i Carlosa.



      1

      2
      • Mattia Binotto
        Har Kl Donator Prikaži

        Try to understand znači pokušati shvatiti.



        1

        0
        • Daniel Ricciardo
          _bataziv_0809 Prikaži

          Upravo tako. Ali ne radi se o tome kako DOSLOVNO prevesti, nego kako shvatiti kontekst.

          Hamiltonu je engleski maternji jezik, ne vjerujem da on izraze understand/figure out ne razlikuje.

          Nebitno sustinski, zaparalo mi je oko, kao i ono kada se vrlo rijetka postapalica F1 vozaca “obviosly” non stop prevodi, pa dobijemo tekst sa 4x “očigledno”…..



          1

          0
  9. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Lulu i mi isto i mi isto.



    1

    0
  10. Počeo je plać “velikog prvaka”. Kaj, nema +1 sec u odnosu na drugog? 🤣



    5

    6
    • Suze sina razmetnoga. Kada ima 2 sek po krugu brži auto onda je to “close”, a kada ima samo 0.3 sec po krugu brži automobil onda je to izgubljen meč. Sir Ratnik Duginih Boja je legenda sporta, istinski gladijator i sportaš. Svaka majka bi ga uzela za zeta.



      9

      7
  11. Hamilton će ga sustići, blefira.



    2

    0
  12. Jedino da ga McLareni zadrže barem 1/3 trke i da ne bude SC-a.
    Ricci je previše pošten u borbama da bi mu stvarao probleme. Lando mi je još pod upitnikom. U sprintu je bio odličan. Hoće li takav biti i u utrci? Nice guy? Ili će pokazati glad za uspjehom. Ovo mi je veliki test za njega i kako ću ga doživljavati ubuduće



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni