Formula 2 / Izdvojeno

Pourchaire pobjednik prvog F2 sprinta u Monzi

Piše: Ivan Barin-Turica

Prije 1 godinu, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U utrci punoj dodira, izlijetanja i sigurnosnih automobila, 18-godišnji Francuz za upravljačem ART Grand Prixa, Theo Pourchaire, odnio je pobjedu ispred Guanyjua Zhoua.

Prije samog starta u problemima se našao Jake Hughes. Prošlogodišnji pobjednik jedne od dvije F3 utrke odguran je u boks te će otamo i startati utrku.

Prvi krug donio nam je jako puno zanimljivosti. Estonac Juri Vips sjajno je startao te je na samom početku pretekao Davida Beckmanna i preuzeo prvu poziciju.

Beckmann je svim silama pokušavao zadržati drugo mjesto za koje je zagrizao Dan Ticktum. Ticktum je istovremeno branio treću poziciju te je nastradao od strane Felipea Drugovicha, što ga je natjeralo na izvrtanje i kraj utrke.

Sigurnosni automobil zadržao se sve do petog kruga. Vips je zadržao svoju prednost, a u novoj borbi za drugu poziciju nastradao je njegov momčadski kolega Liam Lawson, koji je u pokušaju prolaska Pourchairea zaradio oštećenje prednjeg krila.

Sljedeći krug donio nam je novi safety car, ovog puta virtualni. Felipe Drugovich izgubio je kontrolu nad svojim UNI-Virtuosijem te je završio u zidu. Kraj VSC-a nije donio dobroga vodećem u ukupnom poretku Oscaru Piastriju, koji je nakratko izgubio tri pozicije u poretku. No, brzom je reakcijom sačuvao barem osmo mjesto u dvoboju s Jehanom Daruvalom.

U desetom je krugu Pourchaire napokon uhvatio drugu poziciju, dočekavši pogrešku Beckmanna u prvom zavoju.

A onda – novi safety car. Roy Nissany izvrtio se i zaustavio nasred staze, što je i otvorilo prigodu nekim vozačima da na brzinu uđu u bokseve.

14. krug ponovno je donio zelenu zastavu i nastavio utrku, a svoj slobodni pad doživio je Beckmann, koji je izgubio četvrtu i petu poziciju od Roberta Švarcmana i Lirima Zendelija.

U idućem krugu promjena na vrhu. Theo Pourchaire uspio je napasti i prestići Vipsa te je od samog početka počeo povećavati svoju prednost. Problemi za Vipsa nastavili su se u 18. krugu kada je morao iskoristiti ‘escape road’ na prvom zavoju te je pao na petu poziciju.

Do kraja utrke svjedočili smo i još jednom sigurnosnom automobilu kojeg je prouzrokovao Zendeli, što je dovelo do toga da se utrka završi pod žutom zastavom. U međuvremenu je Vips uspio izgubiti još tri pozicije, a Pourchaire je sigurno predvodio kolonu te ostvario svoju prvu ovogodišnju sprint pobjedu.

Drugi je završio Guanyu Zhou, treći Christian Lundgaard, dok je pobjedničko postolje za jedno mjesto izmaknulo Oscaru Piastriju, i dalje vodećem u ukupnom poretku.

Druga sprint utrka na rasporedu je u 14 sati i 45 minuta.

Vozač Momčad Zaostatak
1 Theo Pourchaire ART Grand Prix
2 Guanyu Zhou Virtuosi +4.360s
3 Christian Lundgaard ART Grand Prix +6.929s
4 Oscar Piastri Prema +7.694s
5 Liam Lawson Hitech GP +9.767s
6 Robert Švarcman Prema +10.747s
7 Bent Viscaal Trident +11.504s
8 Juri Vips Hitech GP +12.789s
9 Jehan Daruvala Carlin +13.168s
10 David Beckmann Campos Racing +15.232s
11 Marcus Armstrong DAMS +15.646s
12 Jake Hughes HWA Racelab +18.840s
13 Alessio Deledda HWA Racelab +20.397s
14 Ralph Boschung Campos Racing +1 krug
15 Lirim Zendeli MP Motorsport +3 kruga
Marino Sato Trident
Richard Verschoor MP Motorsport
Roy Nissany DAMS
Guilherme Samaia Charouz Racing System
Felipe Drugovich Virtuosi
Enzo Fittipaldi Charouz Racing System
Dan Ticktum DAMS

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni