Izdvojeno

Russell: U Mercedesu su jasno rekli da ću dobiti isti tretman kao Hamilton

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 33 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ovog utorka napokon je potvrđena vijest da George Russell prelazi u momčad Mercedesa. Nakon tri sezone u Williamsu, Russell će stajati rame uz rame Lewisu Hamiltonu.

Što se tiče odnosa momčadi prema njemu, George je rekao:

“To mi je bilo vrlo jasno. Mislim da u Mercedesu uvijek imaju poštovanja u tom pogledu, kako bi oba vozača dobili najbolju priliku.”

“Naravno da vjerujem u sebe i da imam velike težnje. Ali, jednako tako znam koliko će to biti teško.”

“Lewis je sedmostruki svjetski prvak s razlogom, i mislim da sam na vjerojatno jednoj od najsretnijih pozicija na gridu, biti u mogućnosti doći tu i učiti od njega.”

“Za mene, ovo partnerstvo s Mercedesom doživljavam kao dugoročnu stvar, i pretpostavljam da ću sljedeću godinu morati iskoristiti kao stvarnu priliku za učenje, sagledati utrku po utrku, te samo vidjeti kako ću se snaći.”

George Russell

Iako Rosberg smatra da će se situacija u Mercedesu zakuhtati, Verstappen je mišljenja da će Russell otežati situaciju Hamiltonu, a sam Russell smatra da će situacija u njegovoj budućoj momčadi biti normalna.

“Mislim da je Mercedes imao jasno iskustvo o lošoj dinamici u momčadi, i potpuno su jasno dali do znanja da ne žele da se to ponovi.”

“I na osobnoj razini to ne želim. Mislim da je jako važno da momčadske kolege surađuju, da guraju momčad.”

“Sljedeće godine je bolid drugačiji i novi su propisi. Nema jamstava tko će imati najbrži automobil. Pretpostavljam da je naš posao, kao vozači, gurati to naprijed.”

“Rekao bih i to da smo Lewis i ja u vrlo različitim fazama svoje karijere, što mislim da također pomaže, i izuzetno ga poštujem, da mislim da biti toliko mlađi vozač i ugledati se na njega kao mladi vozač kartinga također puno mijenja tu dinamiku.”

“Ne vidim da će tu biti bilo kakvih problema.”

George Russell

Komentiraj

33 komentara

  1. Imat ćeš naravno isti kao i VT što je imao.
    Pa će ići kako vrijeme prolazi GR1.2 pa GR 2.0…..



    4

    4
    • Imao je i Bottas. Znam da je to nepopulatna izjava, ali imao je. Lewis je bolji od Valterija.

      Propuštanja , koja su meni mega nepopularna i ne volim ih, imao je i Kimi 2007. za prvaka, imao je Alonso, Vettel i MS.

      Nikad na startu sezone nije Valteri puštao Lewisa. Čak je u Mađarskoj Lewis vratio poziciju iako je bio u uskoj borbi za naslov s Vettelom.

      Na kraju krajeva, i nije neko pretjerano umijeće dobiti Bottasa. On nije materijal za prvaka i lošiji je od ostalih Lewisovih kolega (tko uopće ozbiljno računa Heikija).



      20

      2
    • Fernando Alonso
      Mr.Spaceguy Donator Prikaži

      Bottas si je sam kriv. Nije bio dovoljno brz.



      15

      1
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      ma bolidi su isti, ali je valteri sporiji, ima manje savršeno osoblje (stranu garaže), a povremeno i lošije setupe bolida vjerojatno, i sve to skupa rezultira ovime što imamo..


      0

      2
  2. x4
    x1

    Tako je i meni zena na zadnjem sicu od moj BMW- a rekla “dođi necu ti nista”… od tadje proslo7 godina bmw odavno zaboravljen, sad imam 2 djece i vozim Reno Clia Glantour… tako da đorđe ne vjeruj svemu sta ti kazu 😂😂😂😂



    85

    1
  3. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Naravno da će dobiti. U Mercedesu na startu sezone svi vozači imaju isti tretman.



    13

    5
  4. Sebastian Vettel 5
    GP2Engine Prikaži

    Tretman kao Hamilton ćeš dobiti tek kad on ode u mirovinu. Onda će i tebi naći nekog wingmana.
    Zato mislim da prvih godinu, dvije ćeš slušati
    “George it’s James.”



    7

    4
  5. Ovo je moj prvi komentar pa ne bih želio da odmah dižem prašinu, no pitam se: Zašto bi George Russell trebao imati isti status kao i višestruki prvak Lewis Hamilton?
    Dobio je mjesto u najboljoj ekipi i on je taj koji treba da bude zadovoljan, a ne ekipa Mercedesa.

    Russell je dao pristojan komentar osim što griješi kada uzima za sigurno da su on i Hamilton u “različitim periodima karijere”: Hamilton može još godinima voziti i biti najbolji, a pitanje je koliko će Russell imati snage to izdržati. Ako Hamilton odluči ostati još 10 godina u F1 pitanje je što će biti s Russellom. Pogledajte samo ucvijeljenog Bottasa nakon pet godina u istom timu sa Hamiltonom, potpuno je izmožden i praktično već spreman za mirovinu.



    19

    7
    • Upravo tako. Očekivati isti tretman kao LH je blago rečeno idiotizam. Čovjek je ipak sedmerostruki prvak je cijelu karijeru gotovo proveo u bolidima koji su bili top, ali ipak treba poštovati činjenicu da je sedmerostruki prvak i ništa mu nije došlo đabe. Imati je ludu sreću po tom pitanju ali kako narod kaže ‘bolje se rodit bez k…. nego bez sreće’.
      A za GR-a kao si rekao može biti sretan ipak će biti u bolidu koji će biti sposoban redovno boriti za mjesta na postolju.
      Šta mladi vozač može više poželiti.



      7

      2
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Dali bi bilo ok da Russell ima status kao Hamilton kada je došao u najbolju ekipu na gridu pored visestrukog prvaka (I to kao debitant, ne kao Russell, vozač sa iskustvom)
      Pitam za prijatelja!😂



      2

      0
  6. Daniel Ricciardo
    _bataziv_0809 Prikaži

    E moj Djordje naivan si ili se pravis takvim. Lewis ce te pokusati unistiti osjeti li se ugrozenim.



    8

    1
  7. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Rekli su I Bottasu



    7

    0
  8. Jasno su dali do znanja da ako pekmez bude imao samo malo vecu bodovnu prednost budi uvjer da ce ti se James javit i stvar rijesena(nedaj boze ali iskustvo to govori).
    Mercedes je bio jasan da ne zele sta je bilo sa Rosbergom,zato su uzeli vodonosu Bottasa a sad opet kazem nedaj boze ti taj koje ce bit njegov nasljednik,dovoljno blizu za skupljanje vrijednih bodova(kao Perez sad u RB) a opet nedovoljno da ga ugrozis…ahhhh
    Ali zivi bili pa vidjeli,sretno mladicu



    1

    6
  9. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    Dosta je riječit dečko. Dobar PR odgovor.
    Bumo vidjeli, ako ništa, svježiji je od bottasa i malo će zahuktati sigurno, a sad koliko … nitko nezna



    1

    0
  10. Još je mlad, naučiti će ubrzo.



    2

    1
  11. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Imat ce prve trke, i to je sve normalno, imao je i Botas, a da sad ima isti tretman bi bilo stvarno glupo kad je prvenstvo neizvjesno, druga je stvar kad imaju gadljivo najbrzi bolid i sve osigurano pa nedaju botasu da se trka..
    I u Ferrariu su rekli da ako bude potrbno da prednost daju Vettelu sto je i normalno, al tko zna mozda odma sljedecu godinu u drugoj trci Russel prođe Hamiltona kao i Leclerc Vettela



    1

    0
  12. Fernando Alonso 14
    alonso05espana Prikaži

    To bumo još vidjeli


    0

    0
  13. Iskreno se nadam da će se postaviti kao NR u odnosu na LH i kao LH u odnosu na FA i napokon umiroviti LH. Sretno GR cijeli Sky je uz tebe!



    1

    2
  14. Lazno obečanje , ludom radovanje…. Budimo realni ,rijetko kada je neka momčad gurala sporijeg vozača. Da bi netko dobio isti tretman mora pokazati brzinu. Mora taj netko iz vikenda u vikend moci isporucivati rezultate kao i timski kolega. Ako to ne može naravno da ga momcad neće gurati kao i onig vozača koji je godinama u timu u ovom slučaju Lewis koji je na putu da obori sve rekorde. G.R može dobiti isti tretman ako pokaže da može ono što radi Lewis ili bolje od toga, ako pokaže manje biti će vozač koji neće biti centar svijeta u Mercedesu i to je to. Jednostavno kao dobar dan. Momčadi su se znale okrenuti nekim novim dečkima kao npr Lewis,Max, Leclerc itd kada su vidjeli što ti dečki mogu. G.R će vjerovatno u početku dobiti priliku a na njemu je da ju iskorsti ako može!



    1

    0
  15. F1puls
    ivanh Prikaži

    ..aloo..no power..no power….😉


    0

    0
  16. Antonio Giovinazzi
    Mazzacane Prikaži

    I nije previše bitno. Može se očekivati da će Hamilton imati početnu prednost, a hoće li ta naklonost momčadi prema njemu trajati cijelu sezonu, ovisi o vožnjama Hamiltona i Russella.

    Imao je i Alonso 2007. prednost i status br.1 na početku, što je vidljivo kad se gleda Australija i Monako, prva i peta utrka sezone, da bi se u nastavku sezone Hamilton izborio za jednak status, isključivo jer je imao brzinu.

    Identična stvar i 2019. s Ferrarijem, gdje je Binotto javno rekao da u slučaju 50-50, prednost ide Vettelu, koji je i u utrkama u Australiji, Kini i Španjolskoj, dobio prednost. Ništa to nije spriječilo Leclerca da izbori jednak status u nastavku sezone.

    Da se razumijemo, nemam ništa protiv davanja početne prednosti statistički jačem vozaču, ali to ne bi trebala biti neka nepremostiva prepreka za ovog drugog. Hamilton i Leclerc su 2007. i 2019. uspjeli iz statusa br.2 doći do jednakog tretmana svojom zaslugom, ne vidim zašto ne bi mogao i Russell ako pokaže brzinu. Sve je na njemu.



    2

    1
  17. George ne treba da brine za jednak tretman u ekipi u kojoj je Lewis, jer Lewis s time nikad nije imao problema, samo treba da brine da je brz kao Lewis, inace ako bude sporiji sam ce sebi biti kriv sto je vozac broj 2 u ekipi.



    1

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni