Izdvojeno

Vasseur o drugom mjestu u Alfi: Giovinazzi nije otpao, de Vries nije izgledan zbog Mercedesa, razmatraju se i F2 vozači

Piše: Lovro Andraka

Prije 1 godinu, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

U posljednjih nekoliko dana stigao je niz potvrda o vozačkim mjestima za 2022., a jedino mjesto koje je još uvijek u potpunosti otvoreno je ono u Alfa Romeu.

Nakon što je Kimi Raikkonen objavio kako se povlači iz F1 na kraju sezone, Alfa je potvrdila kako će momčad dogodine predvoditi Valtteri Bottas, a za drugo mjesto spominje se niz kandidata. Sve opcije ukratko je prokomentirao šef momčadi Frederic Vasseur.

Iako Ferrari od iduće sezone više neće imati pravo odabira jednog Alfinog vozača, čovjek koji trenutno popunjava Ferrarijevo mjesto, Antonio Giovinazzi, i dalje je u igri za ostanak.

“On je bio dio ugovora u prošlosti i bit će dio pregovora s Ferrarijem”, rekao je Vasseur.

“Iznimno smo blisko povezani i imamo vrlo otvorene pregovore, stoga nikada neće biti problem pregovarati s Antoniom i Ferrarijem.”

“Antonio radi dobar posao, ali mislim da je angažiranje Valtterija velika prilika za nas. U tom slučaju nam nije bitno je li mu momčadski kolega debitant ili iskusni vozač, imat ćemo prednost Valtterijevog iskustva i brzine.”

Jedan od debitanata koji se spominjao bio je Nizozemac Nyck de Vries. De Vries je bivši prvak F2 koji trenutno ima ulogu rezervnog vozača Mercedesa, a s njemačkim proizvođačem nedavno je stigao do naslova prvaka Formule E u svojoj drugoj sezoni. Upravo zbog povezanosti s Mercedesom nije izgledan kandidat za mjesto u Alfi.

“De Vries mi se čini kompliciranim jer je usko povezan s Mercedesom. Puno nam je lakše postići dogovor s nekim tko je pod Ferrarijevim ugovorom, nego s nekim tko je pod ugovorom s Mercedesom.”

– Frederic Vasseur

Preostale opcije nalaze se u F2. Švicarska momčad tamo ima svog juniora, Thea Pourchairea, no Vasseur je ranije rekao kako ne želi žuriti s promocijom 18-godišnjeg Francuza koji drži šesto mjesto u ukupnom poretku na polovici sezone.

Zato se kao opcija spominje kineski vozač Guanyu Zhou, koji u svojoj trećoj sezoni zasad drži ukupno drugo mjesto, pet bodova iza mlađeg kolege iz Alpineove akademije, Oscara Piastrija. Zhou bi sa sobom donio i značajnu financijsku injekciju – njegovi sponzori navodno su spremni izdvojiti 30 milijuna eura za mjesto.

“Imamo neke klince koji moraju odraditi još utrka. Dok to ne odrade nećemo imati jasnu sliku.”

“Do kraja rujna imat ćemo dobru sliku o juniorskim serijama. Ne žuri nam se donijeti odluku.”

“Želim se fokusirati na ono što radimo, dati im svima vremena da pokažu što mogu, a odluku ćemo vjerojatno donijeti početkom listopada”, zaključio je Vasseur.

Komentiraj

11 komentara

  1. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Illot ili da ostane Gio



    1

    0
  2. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Zhou 99%. 30 milijuna odmah + izlaz na ogromno kinesko tržište. Gio je vjerojatno bolji vozač ali ne toliko bolji da zbog njega ovo odbiju.



    15

    0
  3. Mattia Binotto
    Har Kl Donator Prikaži

    Mislim da će se odlučivati između Zou ili Illot.
    Šteta zbog Schumachera. Imam osjećaj da je Ferrari malo zakazao sa njegovom karijerom. Trebao je on u Alfu, a ostali nek se bore za mjesto u Haas.



    11

    1
    • Kimi Raikkonen
      Mentor_Kimi Prikaži

      Doslovno ničim nije zaslužio mjesto u Alfi.



      5

      10
      • Ono što ima jest prvak F2. (Kao i Russell). Mick možda nije među top 5 vozača, ali puno lošiji od njega voze i vozili su bolje bolide. ​

        Haas je baš mjesto za istruliti. Žao mi je da je tamo i da nema bolju priliku.



        3

        0
    • Williams
      Montoya Prikaži

      A nije ni ta Alfa značajno brža od Haasa.



      4

      0
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Mislim da je Illot odustao od F1 i preorijentirao se na američke serije.
      Ako je ambiciozan, onda to možda i nije tako loša odluka. U F1 će u sljedećim sezonama vladati Max, Russel, Leclerc i hrpa ostale mlađe ekipe poput Norisa, Schumija, Sainza, Gaslyja… Teško će do mjesta u nekoj top ekipi kao vozač br. 1 u neko skorije vrijeme. Ipak, šteta za nas navijače…

      Što se tiče dileme Haas ili Alfa, mislim da je sljedeće godine velika promjena i ništa ne garantira da Haas neće biti u gornjoj polovici poretka, a Alfa na dnu. Sve te ekipe iz donje polovice imaju sličan budžet i podjednake šanse kad se radi auzmješ. Još prije par godina je Haas visoko kotirao, tako da ih ne treba prekrižiti unaprijed. Ne kažem da će tako biti, ali nikad se ne zna… Mislim da je Ferrariju bolje da ih zasad ostavi kako jesu, pa onda dogodine krene sa rotiranjem, kad se bude puno više znalo. I o kvaliteti bolida i o kvaliteti vozača.



      6

      0
  4. Pa ja bi uzeo nekog mladjeg vozaca……GIO nije po meni dosada nista posebno pokazao……vec sam par puta napisao: on da je talent obrisao bi pod sa Kimmiem…….a to nije tako……i to vec koju sezonu…tako da,samo nek on ide u neko GT prvenstvo,dajte nekog novog…. :-)



    5

    1
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    Onako, za sebe, mislim da će De Vries u Merc nakon Lewisa. Smatram da bi to bilo jako za dugoročni tandem sa Russelllom. Mislim da Nizozemac ima ono, nešto i vjerujem da će jednog dana bit kandidat za naslov



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni