Izdvojeno

Horner: U Nizozemskoj smo imali desetinku ili dvije prednosti; Wolff: Između ekipa nema nikakvog razmaka

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kako se približavamo posljednjoj trećini sezone Christian Horner vjeruje da je između dva bolida s vrha poretka trenutno jedna ili dvije desetinke sekunde.

Red Bullov Max Verstappen vratio se na vodeću poziciju u vozačkom poretku nakon pobjede na Velikoj nagradi Nizozemske. Trenutno ima tri boda više od Lewisa Hamiltona.

Verstappen je pole position prošlog vikenda osvojio za manje od pola desetinke, ali je primijećeno da mu se DRS nije do kraja otvorio što sugerira da je prednost trebala biti nešto iznad jedne desetinke. Ipak, u utrci mu posao nije bio nimalo lagan jer se branio od Hamiltona koji je unatoč propuštanju 2. slobodnoj treninga bio na repu Verstappenu, ali na uskoj stazi ipak nije pronalazio načina da se približi unutar DRS razmaka i pokuša napasti.

Hamilton je nakon utrke naglašavao da je Red Bull pronašao brzinu i napredovao s razvojem, ali Horner smatra da je razmak neznatan:

“Kvalificirali smo se unutar desetinke. Čini se da imamo desetinku prednosti, možda dvije desetinke, i to na ovoj stazi. Bit će staza koje odgovaraju Mercedesu i bit će staza koje odgovaraju nama. Trebamo osigurati da iskoristimo svaku prigodu. U Nizozemskoj smo to uspjeli, i to pod ogromnim pritiskom. Bilo je sjajno osvojiti osmu utrku ove sezone.”

Mercedesov Toto Wolff kaže da razmaka nema, te da je ključno vikende odrađivati savršeno:

“Možete vidjeti da nema nikakvog razmaka između dvije ekipe. Prva tri bolida su za krug prošla sve ostale. To pokazuje koliki je nivo potreban da bi se osvojilo prvenstvo.”

“Moramo vladati situacijom cijelo vrijeme. Svi ovi sitni problemi u Zandvoortu poput nedostatka krugova na 2. treningu, a onda i egzekucija utrke, moramo biti… Sve mora biti savršeno da bi se osvojilo prvenstvo.”

Komentiraj

19 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Kaže Toto da razlike nema-zašto onda lunjo ne pobjeđuje? U čemu je štos?



    20

    7
    • Zato sto RB ima stotinku, dve prednosti.



      7

      2
      • Pa ja bi prije vjerovao T.W. Na vecini staza je to bilo u par sekundi osim ako nije netko od dvojca Lewis/Max imao nekakav kiks ili nezgodu. Meni ovogodisnji bolidi djeluju izjednaceno ako gledamo njih. Ako gledamo Bottasa i Pereza covjek bi pomislio da je Merc bolji a istina je vjerovatno da su podjednaki ovisno od staze do staze. Činjenica je da je Max imao 3 utrke gdje je radi tudih gresaka izgubio barem 61 bod. Kad dodatmo to ova 3 boda koja ih dijele dobijemo to da je Max debelo bio bolji od Lewisa koji je imao i losih izvedbi i svojih gresaka. Max ove godine bolje vozi i to je to no kao i u svakom sportu treba imati srece a Lewis ju je imao u obliku peha za Maxa i to ga uglavnom drzi u igri zasada.



        16

        1
    • Blue Flag
      dFixxx3r Prikaži

      toto među retcima govori luji da mora biti brži he he he – imate iste bolide – zašto smo iza :D



      1

      0
  2. Sebastian Vettel
    Gazda Prikaži

    Otkud sad to?! Zar nije RB bolid dominantan ove sezone?! Tko bi rekao… 🙂



    10

    3
  3. Lewis Hamilton 44
    LH1985 Prikaži

    Laže Horner ko pseto, ide to na 0.3 sec



    1

    12
  4. Znači li ovo da je RB još više brži. Horner sigurno umanjuje prednost. Toto ne želi priznati poraz i kaže da nema razlike.



    3

    2
  5. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Znači Horner se ne slaže sa Antom da je MB bio brži u Nizozemskoj zanimljivo 😁



    3

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni