Sainz i Ferrari traže odgovore nakon teške VN Nizozemske

Luka Jurić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sainz i Ferrari traže odgovore nakon teške VN Nizozemske

Luka Jurić

Carlos Sainz tvrdi kako su i on i momčad bili zbunjeni oko nedostatka brzine u prošlotjednoj VN Nizozemske. Također su naveli kako će momčad tražiti objašnjenje ovog tjedna u Maranellu.

Ovaj Španjolac nije bio u mogućnosti pratiti tempo svog momčadskog kolege Charlesa Leclerca od prvog kruga na Zandvoortu, zbog čega su ga s vremenom sustigli bolidi iza njega.

Unatoč hrabrom pokušaju da obrani napade Fernanda Alonsa za šestu poziciju, na kraju je ipak izgubio tu borbu nakon što ga je Alonso pretekao uz pomoć DRS-a na startno-ciljnom pravcu na početku posljednjeg kruga utrke.

U intervjuu nakon utrke, Sainz je naveo kako nema očitog objašnjenja zašto je bio tako spor i kako će samo istraga u Ferrarijevoj tvornici ovog tjedna moći otkriti u čemu je bio problem.

„Očito ne mogu to objasniti. Cijela utrka je bila pomalo naporna za mene, i jednostavno sam bio jako spor: proklizavao sam i uništavao gume.

Izgubio sam osjećaj koji sam imao u bolidu u petak i subotu. I, da budem iskren, tijekom krugova [kad dolazimo] do grida, već sam bio osjetio nešto s čime nisam bio sretan i balans se bio poprilično poremetio.

U biti sam se mučio cijeli dan, i to je nešto što ćemo istražiti tijekom narednih dana kako bismo pokušali pronaći što se točno dogodilo“.

– Carlos Sainz

Sainzov vikend nije bio idealan – imao je težak sudar tijekom posljednjeg slobodnog treninga u subotu ujutro, čime je oštetio svoj bolid.

Iako ga je Ferrari uspio u potpunosti popraviti, iz tima su poručili kako ne mogu isključiti mogućnost da je taj nedostatak brzine posljedica tog incidenta.

Šef momčadi Mattia Binotto rekao je sljedeće:

„Još ne znamo što je točno bio problem, tako da ćemo sve pregledati.

Pogledat ćemo bolid, u smislu na koji je način sastavljen. Pogledat ćemo setup [i] pogledat ćemo balans bolida. Trenutno nemamo nikakve odgovore.

Mislim da nema nikakvih posljedica od sudara, iako Carlos nije imao korisno vrijeme ujutro kako bi pokušao malo bolje razumijeti bolid.

Mislim da ne možemo isključiti pogrešku trenutno, tako da ćemo pažljivo pregledati sve aspekte. Siguran sam da ćemo doći do zaključka zbog kojeg će to biti ugodnije u nadolazećim utrkama“.

– Mattia Binotto

Sainz je nadodao:

„To može biti ili jedna stvar ili više malih stvari. Ja preferiram ne brzati sa zaključcima, pogotovo ako ne znam točno [u čemu je bio problem].

Jednostavno još nismo provjerili podatke tako da će za to trebati nekoliko dana. Siguran sam da ćemo pronaći nešto i vratiti se još jači. Moguće je da nije bilo ništa i da ja trebam promijeniti par stvari. Ali je istina da je bilo jako čudno i jako ćemo raditi na tome da shvatimo [što se dogodilo]“.

– Carlos Sainz

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Luka Jurić
Pulsmedia autor
223 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Lando Norris 4 Leo4 Prikaži

    Bilo bi zanimljivo vidjeti di bi Sainz bio da je ostao u Mclarenu, mislim da bi Mclaren bio puno bliži mercedesu i redbullu.



    17

    1
  2. Monisha Kaltenborn monkeyseat Prikaži

    Negdje imam onu knjigu ”1000 zašto, 1000 zato”, pa možda tamo piše odgovor.
    Uopće me ne bi čudilo da je neki dio ostao iskrivljen s obzirom na šarlatanstvo kakvo pokazuju već niz godina, a i Čarli i C3 su svojeg konjića dobro protresli svojim razbijanjima.



    1

    0