Izdvojeno

Sainz i Ferrari traže odgovore nakon teške VN Nizozemske

Piše: Luka Jurić

Prije 1 godinu, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Carlos Sainz tvrdi kako su i on i momčad bili zbunjeni oko nedostatka brzine u prošlotjednoj VN Nizozemske. Također su naveli kako će momčad tražiti objašnjenje ovog tjedna u Maranellu.

Ovaj Španjolac nije bio u mogućnosti pratiti tempo svog momčadskog kolege Charlesa Leclerca od prvog kruga na Zandvoortu, zbog čega su ga s vremenom sustigli bolidi iza njega.

Unatoč hrabrom pokušaju da obrani napade Fernanda Alonsa za šestu poziciju, na kraju je ipak izgubio tu borbu nakon što ga je Alonso pretekao uz pomoć DRS-a na startno-ciljnom pravcu na početku posljednjeg kruga utrke.

U intervjuu nakon utrke, Sainz je naveo kako nema očitog objašnjenja zašto je bio tako spor i kako će samo istraga u Ferrarijevoj tvornici ovog tjedna moći otkriti u čemu je bio problem.

„Očito ne mogu to objasniti. Cijela utrka je bila pomalo naporna za mene, i jednostavno sam bio jako spor: proklizavao sam i uništavao gume.

Izgubio sam osjećaj koji sam imao u bolidu u petak i subotu. I, da budem iskren, tijekom krugova [kad dolazimo] do grida, već sam bio osjetio nešto s čime nisam bio sretan i balans se bio poprilično poremetio.

U biti sam se mučio cijeli dan, i to je nešto što ćemo istražiti tijekom narednih dana kako bismo pokušali pronaći što se točno dogodilo“.

– Carlos Sainz

Sainzov vikend nije bio idealan – imao je težak sudar tijekom posljednjeg slobodnog treninga u subotu ujutro, čime je oštetio svoj bolid.

Iako ga je Ferrari uspio u potpunosti popraviti, iz tima su poručili kako ne mogu isključiti mogućnost da je taj nedostatak brzine posljedica tog incidenta.

Šef momčadi Mattia Binotto rekao je sljedeće:

„Još ne znamo što je točno bio problem, tako da ćemo sve pregledati.

Pogledat ćemo bolid, u smislu na koji je način sastavljen. Pogledat ćemo setup [i] pogledat ćemo balans bolida. Trenutno nemamo nikakve odgovore.

Mislim da nema nikakvih posljedica od sudara, iako Carlos nije imao korisno vrijeme ujutro kako bi pokušao malo bolje razumijeti bolid.

Mislim da ne možemo isključiti pogrešku trenutno, tako da ćemo pažljivo pregledati sve aspekte. Siguran sam da ćemo doći do zaključka zbog kojeg će to biti ugodnije u nadolazećim utrkama“.

– Mattia Binotto

Sainz je nadodao:

„To može biti ili jedna stvar ili više malih stvari. Ja preferiram ne brzati sa zaključcima, pogotovo ako ne znam točno [u čemu je bio problem].

Jednostavno još nismo provjerili podatke tako da će za to trebati nekoliko dana. Siguran sam da ćemo pronaći nešto i vratiti se još jači. Moguće je da nije bilo ništa i da ja trebam promijeniti par stvari. Ali je istina da je bilo jako čudno i jako ćemo raditi na tome da shvatimo [što se dogodilo]“.

– Carlos Sainz

Komentiraj

3 komentara

  1. Max Verstappen
    Leo4 Prikaži

    Bilo bi zanimljivo vidjeti di bi Sainz bio da je ostao u Mclarenu, mislim da bi Mclaren bio puno bliži mercedesu i redbullu.



    17

    1
  2. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Negdje imam onu knjigu ”1000 zašto, 1000 zato”, pa možda tamo piše odgovor.
    Uopće me ne bi čudilo da je neki dio ostao iskrivljen s obzirom na šarlatanstvo kakvo pokazuju već niz godina, a i Čarli i C3 su svojeg konjića dobro protresli svojim razbijanjima.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni