Wolff uvjetuje za mjesto u Williamsu: Rado bih surađivao s Albonom, ali Red Bull ga mora osloboditi ugovora

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Wolff uvjetuje za mjesto u Williamsu: Rado bih surađivao s Albonom, ali Red Bull ga mora osloboditi ugovora

Ante Vetma

Mercedesov šef kaže da će za Alexandera Albona biti “nezgodno” dobiti vozačko mjesto u Williamsu dok god je pod okriljem Red Bulla.

Red Bullov šef Christian Horner je u petak rekao da su Alfa Romeo i Williams zainteresirani za Albonove usluge, ali Wolff, dobavljač motora Williamsu, ima drukčije planove:

“Kao što sam rekao jučer, mislim da je Albon vozač koji zaslužuje mjesto u Formuli 1. No, nezgodno je imati stopostotnog Red Bullovog vozača na Mercedesovoj pogonskoj jedinici. Rado bih surađivao s njime, ali ga moraju pustiti iz Red Bullovog ugovora.”

“S druge strane – mi podržavamo Nycka de Vriesa, očigledno, i on je u razgovorima s Williamsom. Puno toga je još u zraku.”

Dodatno je pojasnio:

“Alex je redovito u kontaktu s Gwenom Lagrueom koji vodi Mercedesov program mladih vozača. Oni su raspravljali s Jamesom Vowlesom, našim glavnim strategom, koje su prilike tu za iduću sezonu. Stvari se, na neki način, mrvicu mogu promijeniti. Nije mu rečeno da učini ili da ne učini nešto. Samo smo istraživali koje su prilike tu za Alexa i Nycka. Sve je to u prijateljskom tonu između Alexa i grupe.”

Toto Wolff je trenutno menadžer Estebanu Oconu koji je vozač Alpinea, kao i Georgeu Russellu koji je u Williamsu. Istovremeno, ima 0,95% dionica Aston Martina i 33,3% dionica Mercedesove F1 ekipe. Što se tiče Williamsa, 2009. je kupio 15% dionica, da bi ih 2013. navodno sve prodao. Ipak, prošle godine je Claire Williams pojasnila da je 5% i dalje u njegovom vlasništvu jer prodaja nije izvršena do kraja pa se taj ostatak dionica vratio Totu.

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3816 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

32 komentara

  1. Iskreno, ne vidim neku budućnost Albona unutar Red Bull obitelji.

    Bolje mu je otići u Williams i pod pokroviteljstvo Mercedesa, nego čekati na koju će nogu ustati Helmut Marko.



    15

    2
  2. Koji je ovo cirkus od sukoba interesa pa za hrvatske prilike je to nevjerojatno. Imat udjele u dvije momcadi za koje ne radi i nekoliko vozaca kojima je menadzer.

    A sto se Williamsa tice ima i drugih dobrih motora na raspolaganju (Honda) a i razvoj ce bit zamrznut tako da nema tu previse briga vise. I Mercedes im nije nesto previse pomogao dok su bili zakovani za dno.



    20

    8
    • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

      da, to sam i ja pomislio.
      samo, radi se o sportu, ne o javnoj funkciji, pa vlasništvo nije neobično da je na više strana
      eventualno je neobično da onaj tko ti daje posao, znači poslodavac, nema ništa protiv da si u vlasničkoj strukturi konkurenata.
      ali s obzirom da wiliams i am imaju mercove motore, da to nije značajan udjel u vlasništvu, da konkretna osoba radi savršen posao u MB-u, sve je to shvatljivo i zapravo nebitno..



      2

      2
    • Renault zd1400rt Prikaži

      Bome im je pomogao na početku hibridne ere. Iz blata su došli na 3. mjesto s redovnim podijima. Sezonu prije tj. 2013. imali su 5 bodova da bi 2014. imali 320.
      Bili su brzi na ravnome i na stazama slabijeg zahtjeva za downforce.
      Nisu napravili ništa da bi zadržali tu prednost, već su tonuli iz godine u godinu dok su se ostali razvijali.
      Tužna i žalosna realnost jedne legendarne momčadi u kojoj zubata nije ništa napravila. Od kad su došli novi vlasnici momčad više nije na dnu i nadam se da će nastaviti rasti i u novoj eri ground effecta.



      8

      0
  3. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    A zamisli onda da su imali neki drugi motor. Čudno kako zaboravljaš 2014. i koliko im je mercedes pomogao. Dobili su najjeftiniji i najbolji motor. To što su kasnije izgubili naslovnog sponzora zbog forsiranja mladih vozča je pak njihova greška.



    7

    2
  4. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Wolff ima 33.3% dionica u Mercedesu.
    Nisam znao za ovih 5% Williamsovih dionica.
    Wolff Novi Vuk sa Wall Streeta 😎



    8

    0
  5. Mclaren Tachy Prikaži

    Zasto je ovde Wolff bad guy? Lik samo ne zeli Red Bull juniora na Mercedesovoj pogonskoj jedinici. Kao dobavljači mislim da imaju na to svako pravo. Horner se žalio kako bi Wolff mogao blokirati Albonu mjesto, ukoliko ga Horner zeli u F1 neka mu ustupi mjesto u Red Bull porodici, ima četiri bolida.



    7

    9
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Ako šef druge momčadi može uvjetovati kojeg će vozača neka momčad zaposliti onda to nisu nezavisne momčadi niti je on dobavljač motora nego upravitelj. A tu bi moglo biti posla za neka suđenja kad bi ikome bilo u interesu sređivanje stanja.

      Ako netko misli da je to u redu neka razmisli da li bi mu bilo drago da mu Elektra uvjetuje koji će laptop kupiti.



      20

      3
      • Toro Rosso 25_321 Prikaži

        Kakve veze ima ciji je vozac; to sto radi zove se ucjena. Williams placa svoje motore i mogu staviti koga hoce da vozi, a ako Mercedes ima problema, mogu se povuci nakon 2022 (na sto ce uskociti netko drugi).



        12

        1
      • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

        ali ovdje ne gledamo wolfa kao osobu koja je na funkciji zastupnika MB motora.
        gledamo ga kao osobu koja je na funkciji MB vozačke akademije – vozačkog sustava.
        a očito MB ima utjecaja u W po pitanju vozača, i jedini krivac za to je W. jer se dopustio dovesti u situaciju da im MB govori tko će za njih voziti.
        ako je takva situacija, potpuno mi je logično da MB vozački sustav ne želi dati mjesto nekome tko je pod RB ugovorom.
        ja ne vidim ništa sporno, a paralela s elektrom je na dugačkom štapu …
        slažem se da bi to potencijalno trebalo regulirati, ali to je onda na dušu FIA-e ili tko god je već regulator za dotične stvari, a ne na wolf-u
        meni bi bolja usporedba bila, ako uzimaš struju od elektre, onda moraš uzeti i brojilo za struju koje oni uvjetuju.
        ili si uzmi neovisne solarke pa stavi sustav koji god želiš.
        ovo elektra-laptop mi je onak, kriva usporedba



        2

        3
    • F1puls Portal Testarossa Prikaži

      Ali zato je ferrariju prihvatljivo bilo šta u alfi.



      3

      1
      • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

        Ne znam. Nisu se javno izjasnili, nemaju primjedbu na Totovog vozača Bottasa u Alfi, kako mi se čini. Niti su imali protiv kad je Alfa zaposlila vozača kojeg su oni otpustili. Dapače Vasseur je javno izjavio da Ferrari 2022. neće imati nikakvog utjecaja na vozačku postavu u Alfi.

        Ali da ne bude zabune. Mislim da motoristi ne bi smjeli imat ikakav utjecaj na odabir vozača svojih mušterija. Naravno mušterije su spremne prodati svoj ponos i upravljanje za neki popust u cijeni motora, ali to bi regulator trebao kontrolirati….



        8

        0
        • Nigel Mansell drv Prikaži

          Sad imamo već filozofsko pitanje – imaju li sponzori pravo birati vozača? To se naime radi sa svim pay-driverima. Ako motoristi daju motor i podršku ispod cijene u zamjenu za vozača, onda su oni zapravo sponzori i imamo pay-drivera. Ako pak imaju jednaku cijenu i služe se svojim utjecajem kao ucjenom oko podrške i motora za razne ciljeve, pa i izbora vozača, e onda je to druga priča. Netko bi to zvao sukobom interesa, netko ucjenom …


          0

          0
      • Nigel Mansell drv Prikaži

        Ferrari je u Alfi dobavljač motora i druge opreme, te sponzor. Kao takav, imao je ugovor da ima pravo postaviti jednog vozača. To je bio Gio, dok je Sauber apsolutno samostalno izabrao drugog, Kimija. Sad su rekli da od sljedeće godine po novom ugovoru Sauber sam bira oba vozača. Znači, sve po ugovorima, čist račun i duga ljubav.

        S druge strane, Toto je “vlasnik” Ocona, koji je u suparničkom timu sa suparničkim motorom. Uz to ima vlasničke udjele u tri tima. Tako da je malo licemjerno da baš on prigovara oko sukoba interesa.


        0

        0
    • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

      meni u članku nije nikakav dojam bad guy-a.
      potpuno mi je razumljivo i shvatljivo da menadžer vozača koji ujedno brine za interese mercedesovog vozačkog portfolia, gdje retorikom pokazuje da su te dvije funkcije komplementarne, da traži RB da odyebe da bi on preuzeo albona.
      to mi je onak sve čisto, uredno i nema negativne konotacije.
      meni je članak samo info i bačena rukavica wolfu prema RB – da je odgovornost na RB, i ako albon ne vozi, da je RB kriv..



      4

      2
  6. De Vries je bolji izbor. Očito je RBu i Tsunoda bolji od Albona. Čemu sad drama oko toga gdje će Albon. Da vrijedi bio bi u jednom od 4 Bulla.



    6

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Torger dela dramu i postavlja nekakve uvjete…



      4

      1
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Ne dela on nikakvu dramu, već Horner. Ocon je također se morao prekinuti sve ugovorne veze sa Mercedesom prije odlaska u Renault.
        Sem toga Williams ima dva vozača. Ako žele Albona, neka anganžuju umjesto Latifija.

        Horner ima tri mjesta u RB&TR i nije ga sramota reći da Wolff uslovljava nešto. On i Marko su problem.



        6

        3
        • Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

          Mislim da je Ocon i dalje Mercedesov vozač.
          Mercedes i Renault surađuju u auto industriji po pitanju motora.



          3

          0
        • Ross Brawn Tuzlaensis Donator Prikaži

          Ali Ocon očigledno nije prekinuo sve veze s Mercedesom jer mu je menadžer isti čovjek koji je šef ekipe Mercedes-AMG Petronas Formula One Team i koji ima trećinu vlasništva u istoj, zar ne?



          4

          0
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Surađuju u auto industriji, ali ne u F1.
          Ne znam njegov ugovor, ali znam da sam čitao da mora raskinuti sve ugovore sa Mercedesom prije potpisivanja ugovora sa Renaultom.

          Nije Toto Wolff = Mercedes. Svi juniori imaju svoje ugovore, koji ih vežu za ekipu koja ih je sponzorisala.
          Ali u slučaju da Ocon dođe u priliku da vozi za Mercedes AMGF1, iz Mercedesa bi tražili da raskine menadžerski ugovor sa Wolffom, baš kao što su to tražili kad je Bottas potpisao za Mercedes AMGF1.

          Ovo pišem samo da pojasnim razliku između menadžera vozača i šefa ekipe. Da budem iskren, ja bih zabranio svakom menadžeru bilo kakvu funkciju unutar FIA ili funkciju u timovima koji se takmiče unutar FIA.



          1

          2
        • Nigel Mansell drv Prikaži

          Nije Toto Wolff = Mercedes, nego je Toto Wolff = 1/3 Mercedes. 😁


          0

          0
  7. Daniel Ricciardo _bataziv_0809 Prikaži

    Ili da okrenemo pilu naopako-mogu li Ocon, Russell ili Bottas dobiti mjesto u Alfa Tauriju bez uslovljavanja od strane Red Bulla?



    5

    3
  8. Alfa Romeo laky614 Prikaži

    Mislim da je u redbullu problem sto tsunoda mora ostati zbog Honde, imam osjecaj da su nes tako potpisali. Jer mislim da je Albon miljama ispred tsunode, bar sto se tice trenutnog iskustva.


    0

    0