F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Aktualnosti i intervju: Budućnost Kevina Magnussena

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kevin Magnussen

McLarenov šef Ron Dennis pohvalio je svog rezervnog vozača na odlasku – Kevina Magnussena, koji napušta ekipu McLarena, za sav obavljen posao i izniman trud.

Magnussen je započeo 2014. sezonu za McLaren s postoljem u svom debitantskom F1 nastupu u Melbourneu. Ovu sezonu degradiran je na mjesto rezervnog vozača jer je u ekipu stigao Fernando Alonso. Budući da oba trenutna vozača ostaju u ekipi i naredne sezone, ekipa iz Wokinga je odlučila raskinuti suradnju s mladim Dancem.

“Kevin je uvijek radio impresivan i profesionalan posao za McLaren u ovih 5 godina otkako se pridružio našem programu mladih vozača u 2010. U 2014. utrkivao se vrlo dobro uz Jensona, koji je mnogo iskusniji vozač, a ujedno i svjetski prvak. Kevinov debi u Melbourneu prošle godine nagrađen je postoljem i na to svi možemo biti ponosni.
Kevin je nastavio marljivo raditi za nas i u 2015., bio je podrška Jensonu i Fernandu, iako je bio jako frustriran činjenicom što ne može voziti. Jako je motiviran i želi se vratiti utrkama sljedeće godine. Ne želimo mu stajati na putu da ispuni svoj puni potencijal i ostvari svoje ambicije.”

Nije jasno gdje bi Danac mogao pronaći svoje mjesto za 2016. sezonu izvan McLarena. Jasno je samo to, da Kevin ne želi prihvatiti nikakvo rezervno mjesto i biti van glavnog “showa”. Postoji mogućnost nastavka karijere i izvan F1 svijeta.
Dennis smatra kako je najbolje za Kevina da ostane u F1.

“On je veoma talentiran vozač i zaslužuje imati F1 karijeru. Na žalost, mi nismo imali mjesta za njega u McLaren – Hondi sljedeće sezone, ali nije sramota biti izguran od strane dva svjetska prvaka. Želimo Kevinu sve najbolje i napravit ćemo sve što možemo da mu pomognemo u sljedećem poglavlju njegove karijere.”

Kevin je bio intervjuiran od strane novinara motorsporta i prokomentirao je aktualna događanja. Donosimo vam intervju u cijelosti:

P: Čuli smo glasine da se rastajete s McLarenom na kraju godine? Je li to istina?

KM: Da. Kada je istekao datum opcije produženja mog ugovora, čekao sam da čujem njihovu konačnu odluku. Nisam čuo ništa od njih nekoliko dana, ali onda, nakon tjedan dana, kada sam vidio e-mail od Justine Bowen (osobne asistentice Rona Dennisa) u svojem inboxu, imao sam ideju o čemu bi taj e-mail mogao govoriti. Bio je to kratki paragraf u kojem se objašnjava da se nemam čemu nadati u budućnosti. Poslali su mi ga na rođendan, zapravo.

P: Jeste li bili razočarani zbog takvih novosti preko e-maila od Ronove asistentice?
KM: Oh, ma nije bitno. To je samo jedan detalj, nije li? Nije potrebno raditi scene zbog takvih stvari.

P: Jesu li te novosti bile očekivane?
KM: O da. Gledajte, već sam rekao da sam 100% siguran kako se želim negdje utrkivati sljedeće sezone. Očito je da u McLarenu imaju dva vozača pod ugovorom. Tako da, znači, ta dvojica ostaju. Dobio bi šansu u McLarenu, eventualno, kada bi neko od te dvojice otišao u mirovinu ili nešto slično. To se još neće dogoditi tako da za mene nema mjesta u toj ekipi.

P: Kako bi opisali svoje vrijeme u McLarenu?
KM: Dobro i loše, vjerojatno. Pridružio sam se njihovom programu 2010. godine i bio sam jako uzbuđen što sam dio McLarenove obitelji. Martin (Whitmarsh) je bio ogromna pomoć u ranim danima. Tijekom godina sam razvio pozitivne odnose sa mnogo dobrih ljudi u McLarenu. Većina glavnih ljudi u McLarenu su stvarno dobri ljudi. Previše ih je da bi ih sve nabrojao, ali želim spomenuti Akia Hintsa, McLarenovog doktora, koji mi je pomogao najviše. Ukoliko ne znate, Aki se trenutno bori s tumorom. On je sjajan momak i želim mu sve najbolje.

P: Počeli ste svoju karijeru u McLarenu prošle godine gotovo perfektno, s drugim mjestom u Australiji.
KM: Da, to je bio dobar dan. Da je samo Nicin Mercedes zatajio kao Lewisov, započeo bih svoju karijeru pobjedom! Ali, da, drugo mjesto je sjajan način da započnete karijeru – rekli su mi da je to najbolji F1 debi u posljednjih 18 godina, otkako je Villeneuve osvojio drugo mjesto za Williams 1996. Nakon Australije imao sam nekoliko dobrih rezultata – prošao sam u Q3 16 puta od 19 pokušaja, što nije loše za početnika u nesavršenom automobilu. Osvajao sam bodove redovito. Nikada nisam bio potpuno zadovoljan – uvijek sam jako kritičan prema sebi jer jedini rezultat koji bi me istinski zadovoljio je pobjeda, ali na kraju sezone imao sam razloga nadati se da ću ostati u ekipi kao vozač u 2015., ali na kraju, konačna odluka se provukla sve do jeseni i tek u prosincu sam saznao da sam odbačen na mjesto rezervnog vozača. Bio je to, priznajem, užasan Božić.

P: Što se dogodilo na tom “slavnom” Božiću, tj. na sastanku uprave na kojoj je donešena odluka?
KM: Ne znam – nisam bio tamo. Trebali bi pitati nekoga tko je bio tamo. To je sada davna prošlost, nije li? Nema smisla zamarati se time. Ja sam krenuo dalje.

P: Kakva je bila ova godina za vas?
KM: Pa, frustrirajuća. Utrkujem se od svoje 6 godine života. Jedino što radim je to. Utrkivanje je moj život. Tako da, ako ću biti iskren, veoma sam se mučio, pogotovo na početku. Tijekom vremena, sabrao sam se i ojačao svoju inženjersku ulogu – na stazi i u McLaren Technology Centru. Naučio sam mnogo, u stvari, pogotovo s inženjerske strane, a to je jako važan aspekt u F1 ovih dana. Naravno da bi se radije utrkivao, ali što je tu je.

P: Jenson vas je nedavno javno pohvalio, opisao vas je kao “veoma talentiranog i ekstremno brzog vozača”, ali i dodao da ste “najbolji vozač koji je dostupan na tržištu”. Rekao je da ste naučili “vraški puno” kada ste prošle sezone vozili uz njega.
KM: Da, to je točno, zaista jesam. Jenson je “cool” tip, dobar prijatelj u stvari i lijepo je što je rekao takve stvari za mene. On je bio sjajan momčadski kolega i mnogo je brži nego što ljudi misle. Ljudi imaju naviku okarakterizirati ga kao smirenog i finog i to je istina, ali on je jako brz. Ove sezone vidimo ustvari da ni u čemu ne zaostaje za Fernandom. Mnogi ljudi nisu to očekivali, ali mene to uopće nije iznenadilo.

P: Što očekujete od 2016.?
KM: Imam pregovore s nekoliko F1 ekipa, tako da imam neke šanse. F1 je i dalje moj glavni cilj. Moje ambicije se nisu promijenile. Znam kako pobjeđivati, znam kako osvojiti prvenstvo i dalje želim biti svjetski prvak. To se nikada neće promijeniti.

P: Što ukoliko ne nađete mjesto u F1?
KM: Dakle, kao što sam rekao, došao sam na zemlju da se utrkujem, tako da ću se utrkivati. Ne želim ići u detalje, ali sam zadovoljan što je nekoliko ponuda došlo do mene proteklih dana i mogu vam reći da ću se odlučiti za neku od tih opcija.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Bilo bi lepo da nedje mesto u F1 u 2016 god


    0

    0
  2. Eto, to je bilo i za očekivati. Što se Kevina u McLarenu tiče imao sam slabe osječaje več prije početka ove sezone, kada je Button bio potvrđen. Čovjek ne želi biti na rezervnoj klupi i u starosti od 22-23 godine, poslije dobro odvožene prve sezone potpuno ga razumijem. U stvari katastrofa za McLaren u prvoj godini ponovne suradnje sa Hondom donijela je Kevina u situaciju u kojoj se nalazi. Naime da je kombinacija bila bolja možda bi se pokazala kakva razlika između Alonsa i Buttona ovako nismo vidjeli ništa. Možda bi onda i netko od vozača zbog svoje vlastite isfrustriranosti i završio karijeru i sa time možda omogučio povratak Kevina na stazu. No kada se je počelo spominjati ime i Stoffela Vandoorna počeli su se javljati i alarmi upozorenja za Kevina. Njegove izjave o želji za utrkivanjem i teškom razdoblju čekanja potsjetile su me na izjave Mike Hakkinena 1993. godine. No Miki je ipak na kraju uspijelo. Da li će Kevinu? Ne znam, priča se svašta. Neke kombinacije postoje (Haas, Lotus, Manor), no isto tako se govori da Kevin nema skoro nikakve financijske potpore. Čovjek je do sada uspijevao više-manje svojim talentom, no na primjeru Kobayashi vidjeli smo da to nije bilo na kraju dovoljno. O načinu na koji je dobio otkaz mogu reči samo: “Dobar dan turbo kapitalizam.” A i što se tiče izjava Rona Dennisa mogu si misliti svoje. “Da Kevin je dobar, ali mi ga više ne želimo. Mi bi ga mogli i zadržati pa onda posuditi nekoj momčadi, dok se stvari kod nas ne riješe, ali ne, mi ga ne želimo. Mi imamo dva super iskusna veterana, koji još mogu voziti do svoje, recimo 50. godine, znate. Neka mali ide. Znate i sa njegovim ocem bilo je isto. Znate mi znamo što želimo a što ne. Mladi vozači ne dolaze u obzir. Ma kakav Perez, Kevin itd. Pa mi moramo da razvijamo bolid. To je veliki posao. Znate F1 je skup posao, sponzori žele uspijeh. Neki evo i odlaze, ali mi imamo kapacitetu u našoj vozačkoj postavi. Iako koštaju nema veze, bit će. I nemojte mi govoriti, da bi novac potrošen za njihovu plaču namijenio razvoju bolida. Ne dolazi u obzir. Pa vidite koliko se ove godine piše o nama. Da su Stoffel i Kevin ove godine vozili za nas, sigurno se toliko ne bi pisalo. Vidite da znam što radim.”


    0

    0
    • Prosipanje i olako puštanje talenta obično skupo košta. Potrebno je nekoliko puta razmisliti prije nego besplatno pustiš nekoga u čiju si karijeru ulagao od malih nogu.
      Da su neka druga vremena vjerojatno bi svi imali povjerenja u prosudbe i odluke velikoga Rona, ali sada…
      Ništa nije sigurno u ovoj McL-Hondi i svaka odluka se čini kao pogreška.

      Većina zna moje stajalište – brutalno plaćeni vozači za 9 mjesto u konstruktorima nisu potrebni, a priče o razvoju bolida i njihovom iskustvu.. ne znam, teško mi je to progutati.
      Svakako znaju više, no zapravo, što to znanje vrijedi kada vam je brzina bolida na GP2 razini.

      McLaren je u dosta nezavidnoj situaciji. Od sponzora JW je otišao – došao je Chandon, ali i dalje nema glavnog sponzora koji bi popunio rupu u proračunu koja će SVAKAKO NASTATI zbog slabog plasmana ove godine.

      Oslanja se Ron na Hondu i na njihove dolare, ali nitko mi ne može prodati priču da neće osjetiti manjak od više desetka milijuna biločega…

      Honda ima svoj core biznis i to je o.k., ali McLarenov core biznis je F1 – a to je u banani.

      @Marros – želiš reći da je i loša reklama bolja od nikakve :D
      Jer kad Alonso zagunđa – to prenose svi. Tko bi prenio gunđanje Kevina?
      Uvijek je tako – brutalni kapitalizam.


      0

      0
      • Ma, Luka, htio sam nekako poručiti da se evo i iz ovoga primjera Kevina Magnussena, F1 nalazi, u ne znam kako bi rekao…šašavoj situaciji. Moj osnovni problem što se tiče moderne F1 je u tome što sam dijete 80-ih, i po pračenju F1. Pa mi se još uvijek motaju po glavi karijere vozača F1 iz onoga razdoblja. Tada nekako ne bi bilo moguče da bi vozač F1 poslije prve sezone u F1, u kojoj je več u prvom nastupu osvojio podijum sljedeću sezonu proveo na rezervnoj klupi. Prije bi bilo moguče da bi se poduzelo sve da se takav vozač zadrži u svojoj momčadi. Sa druge strane nitko ne bi gledao vozača tipa Massa (nemam ništa protiv njega, dapače simpa čovjek), da odveze 120 utrka od svoje posljednje pobijede, a da još uvijek zauzima mjesto u jednoj od top momčadi. I nisu ni Kevin sa jedne i Massa sa druge strane jedini predstavnici dva ekstrema. Sa jedne strane imamo vozače koji su več dugo (predugo?) u F1, i koji več dugo nisu osvojili toliko koliko se o njima govori, a sa druge strane imamo neke mlade i talentirane vozače, i kako Luka ti kažeš jeftine, koji bi sigurno isto tako ako ne i više pokazali spektakl. Pogledajmo samo primjer Sainza i Verstappena ove godine. U prošlosti recimo imali smo Kobayashia, možda nije bio budući svjetski prvak, ali brz i atraktivan svakako je bio. Ili solidni Di Resta, Vergne…tko zna što bi bilo da su imali šansu doći do top bolida. Ovako dvije-tri sezone i više-manje zbogom. Sa druge strane ako malo realno pogledamo Kimija, Jensona, Felipea. Što možemo od njih još očekivati. Proboj na kakvoj utrci svakako, ali gledano sa stajališta da su to ipak velika imena gotovo uvijek u top momčadima, u stvari, i tu se izvinjavam njihovim navijačima, ne pružaju baš neki super spektakl. Neki bi za manji novac to isto tako ponudili (a vjerovatno i bolje). Znam da je boljka moderne F1 u broju bolida na gridu, i sa time naravno broj ograničenih mjesta u momčadima, no nekako ne vidim smisla. A sa ostajanjem nekih vozača u F1 dugo vremena, dolazimo do problema da nekolicina dobrih vozača bude preskočena i nikad otkrivena i viđena. I onda recimo jedan od zadnjih paradoksa zadnjih godina. Perez nije bio dovoljno dobar za McLaren, u zadnjem trenutku rekli su mu zbogom, skoro ga doveli do odlaska iz F1, da bi evo čovjek opet pokazao da ipak ima nešto u njemu. A sada, samo jedna fikcija, i naravno ništa osobno, recimo da sklopimo oči i zamislimo Kevina u Ferrariju umjesto Kimija, Stoffela u McLarenu umjesto Jensona, ili Nasra u Williamsu umjesto Masse. No život je takav čupav i dlakav.


        0

        0
      • ovo je dobro , pozitivno …moram se malko “uključit” ;) žalosno je ako talent ka kevin ne nađe misto u F 1 u budučnosti , a ogavno je na kakav način su u McL raskinuli sa njime . lipe riči rona o kevinu su bile samo glazura na kolaču od blata . no nije jedini kojem se to događa jer događalo se i prije . npr villeneuveu kojeg kevin spominje …prva trka karijere 2. , sljedeće sezone prvak , a onda renault odlazi , williams dobiva motor mecachroma i tu je uvjetno rečeno kraj karijere jednog prvaka jer posli je samo pada po pitanju konkurentnosti timova za koje je vozija . no odličan debi u prve 2 sezone nije ništa značija i nije dobija angažman u nekom konkurentnom timu . sjećam se i irvina … 4 sezone u ferrariu i svake sezone je bija sve bolji . 1999. je zbog loma noge MS bija u borbi za titulu sa mikom ( završilo sa 76 Vs 74 za miku ) , a sljedeće otiša zbog angažmana rubensa koji je tu sezonu završija na 7. mistu . zbog toga je viceprvak eddie otiša u nejaki jaguar . pada mi na pamet i heidfeld koji je ka mlad poosvaja skoro sve živo , a nikad nije “zasjeo” u kokpit konkurentnog bolida . dapaće bilo je trenutaka da su ga odbacivali ka staru krpu … npr renault 2011. kad je otpušten zbog bruna senne i novca koji je bruno donosija . na kraju prvenstva nick je zauzeja 11. misto sa 34 boda iz 11 trka , petrov 37 iz 19 , a bruno je u 8 trka osvojia jadna 2 boda . on i petrov zajedno imali su 39 … tek 5 bodova više od nicka . da se danas pojavi mladac kvaliteta i uspjeha ka nick možda bi se neki top timovi “potukli” oko njegova angažmana , a ovako je njemac po meni jedan od najpodcjenjenijih vozača novije F 1 … a nije zaslužija . svi primjeri nisu isti ka kevinov ali pokazuju da su i prije timovi znali odbacivat ili neprepoznavat talente ( nick ) . sad , kakva je to “luda” politika ne znam . a šta se tiče “veterana” kimija , masse .. sa napisanim o kimiju se slažem . još je dobat ali samo to .. povremeni bljesak i poprilično kikseva , grešaka na koje fanovi zatvaraju oči i sve pripisuju pogreškama tima , lošoj srići i koječemu . massa … godina ima ali ka da doživljava drugu mladost . bottasa smatraju jednim od budučih nada F 1 , istina lani je osjetno bija bolji od felipea ali je felipe ima i dosta peha . ove sezone su vrlo blizu , tek 2 boda je bottas bolji . ovo mi se čini dobra kombinacija mladosti i iskustva za razliku od McL di je koncentracija iskustva bez razmišljanja o budučnosti , a ta budučnost McL je lako moga bit kevin . ne virujem da bi McLH sa kevinom u kokpitu bija lošije nego li je sada . jbga kad u bolidima F 1 ima mista za samo 22 vozača , ovi sport je skup i timovi često posežu za “plačenicima” da bi opstali , a talenti ako nemaju financijsko zaleđe prolaze ka kevin . šteta …..


        0

        0
  3. Mclaren raca Prikaži

    Ja mislim da će McLaren tek 2019.-20. početi tek dolaziti k sebi. Prije ne


    0

    0
  4. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Šteta za Magnussena, vjerujem da će ga netko uzeti. Jako je borben vozač i prilično dobar u klvaifikacijama, mislim da bi bila šteta da se tako olako “baci” jedan talentirani vozač, koji je još uvijek dovoljno mlad da bi u budućnosti nešto mogao napraviti. Držim ti fige Kevine.



    1

    0