Izdvojeno

Verstappenu pole position u Nizozemskoj

Piše: Jelena Benger

Prije 1 godinu, 51 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Red Bullov Max Verstappen osvojio je pole position za Veliku nagradu Nizozemske. Uspjelo mu je to s vremenom 1’08.885. Do njega u prvom startnom redu sutra će biti Lewis Hamilton iz Mercedesa (+0.038). Treći najbrži danas bio je Valtteri Bottas (+0.337).

Tijekom kvalifikacija imali smo dvije crvene zastave, a obje su izlijetanjem izazvali vozači Williamsa, najprije Russell, a onda i Latifi.

Q1

Vozači Williamsa i Alfa Romea prvi su izašli na stazu, međutim prvo prijeme postavio je AlphaTaurijev Yuki Tsunoda. Vestappen je nedugo nakon toga na softu odvezao vrijeme 1’10.036 koje ga je dugo držalo na prvom mjestu i s kojim je prošao dalje. Time je bio pola desetinke brži od Hamiltona (medium). Treći najbrži neko je vrijeme bio Pierre Gasly sa softom, sve dok ga nije preskočio Bottas (medium). U opasnosti od ispadanja nakon prvih pokušaja bili su Stroll, Vettel, Schumacher, Kubica i Mazepin.

U drugim pokušajima Q1 došlo je do prilično velikih promjena na tablici. Ferrarijev dvojac odradio je dva najbrža vremena: Leclerc je s 1’09.829 bio gotovo dvije desetinke brži od Sainza. Nicholas Latifi probio se čak do petog mjesta ispred Hamiltona. Lando Norris se s 15. vremenom jedva se provukao u Q2.

U Q2 nisu prošli Sergio Perez iz Red Bulla, Aston Martinov Sebastian Vettel, Robert Kubica koji u Alfa Romeu mijenja Räikkönena te Haasovi vozači Mick Schumacher i Nikita Mazepin. Vettela i Pereza gužva je u pripremnim krugovima koštala boljeg plasmana. Incident između Schumachera i Mazepina istraživat će se nakon kvalifikacija

Q2

U Q2 Verstappen je krenuo vrlo rano zajedno s Williamsovim vozačima. Verstappen je odmah postavio najbrže vrijeme: 1’09.071. Hamiltonovo prvo vrijeme bilo je sporije šest i pol desetinki. Kasnije su Hamiltona preskočili i Leclerc i Gasly. Nakon prvih pokušaja u opasnosti od ispadanja našli su se Russell, Stroll, Norris, Latifi i Tsunoda.

Četiri minute prije kraja crvenu zastavu je izazvao George Russell izletivši u posljednjem zavoju i stražnjim se krajem zabivši u ogradu. Međutim, uspio se sam izvući iz šljunka i odmah je otpuzao u boks.

Druga kvalifikacijska runda nastavljena je nakon desetak minuta kada se popravila ograda i pomela staza. Vozači su već krenuli u druge pokušaje kada je crvenu zastavu izazvao drugi Williamsov vozač Latifi, koji je pak izletio u osmom zavoju i prilično se jako zabio u ogradu. Ostalo je malo vremena do kraja Q2 pa ta runda više nije nastavljena.

Uz Russella i Latifija, Norris, Stroll i Tsunoda nisu imali prilike popraviti svoja vremena pa su oni ostali ti koji nisu prošli u posljednju rundu.

Q3

Treća kvalifikacijska runda počela je u 16:07. Verstappen je ponovno među prvima bio na stazi. Nizozemac je već s prvim vremenom 1’08.923 bio uvjerljivo najbrži. Bottasu je nedostalajo tri desetinke, a Hamiltonu tri i pol desetinke. Bottas je čak uspio skinuti Verstappenovo vrijeme u trećem sektoru.

Nakon drugih pokušaja Verstappen je još malo poboljašao svoje vrijeme. Hamilton se također popravio i na kraju mu je nedostajalo tri stotinke da preuzme pole od Verstappena, no vrijeme je bilo dovoljno samo da preskoči Bottasa za drugo mjesto.

Kao četvrti sutrašnju će utrku krenuti Pierre Gasly. Peti i šesti bili su Ferrarijevi vozači – Leclerc ispred Sainza. Antonio Giovinazzi odradio je odličan posao te se kvalificirao na sedmo mjesto. Osmu i devetu poziciju zauzeli su Ocon i Alosno iz Alpinea, a McLarenov Daniel Ricciardo ostao je deseti.

Velika nagrada Nizozemske počinje sutra u 15:00 sati!

PozicijaVozačMomčadVrijemeZaostatak
1.Max VerstappenRed Bull1’08.885 –
2.Lewis HamiltonMercedes1’08.923+0.038
3.Valtteri BottasMercedes1’09.222+0.337
4.Pierre GaslyAlphaTauri1’09.478+0.593
5.Charles LeclercFerrari1’09.527+0.642
6.Carlos Sainz Jr.Ferrari1’09.537+0.652
7.Antonio GiovinazziAlfa Romeo1’09.590+0.705
8.Esteban OconAlpine1’09.933+1.048
9.Fernando AlonsoAlpine1’09.956+1.071
10.Daniel RicciardoMcLaren1’10.166+1.281
11.George RussellWilliams1’10.332+1.447
12.Lance StrollAston Martin1’10.367+1.482
13.Lando NorrisMcLaren1’10.406+1.521
14.Nicholas LatifiWilliams1’11.161+2.276
15.Yuki TsunodaAlphaTauri1’11.314+2.429
16.Sergio PerezRed Bull1’10.530+1.645
17.Sebastian VettelAston Martin1’10.731+1.846
18.Robert KubicaAlfa Romeo1’11.301+2.416
19.Mick SchumacherHaas1’11.387+2.502
20.Nikita MazepinHaas1’11.875+2.990

Komentiraj

51 komentara

  1. Wow, samo 0.038 između prva dva, show!

    Publika je ludilo, nadajmo se super utrci. 👍



    20

    1
  2. Charles Leclerc
    Emin1 Prikaži

    Gasly treba u RB



    14

    3
  3. Formula 1
    tomz Prikaži

    Kakva četiri manijakalna kruga – Max, Lewis, Pierre i Antonio. Bravo dečki.



    22

    1
  4. Nisam neki fan Max-a, ali cijelu sezonu čovjek nema niti jednu jedinu grešku.
    Dapače, vozi nevjerojatno i po ko zna koji put ove sezone je nadmašio Mercedese. Da ne govorim kako smiješno izgledaju njegovi timske kolege. I da nije bilo tih frustracija u Mercedesu i dešavanja + puknuća gume čovjek bi imao 60-ak bodova više od Hamiltona.



    40

    9
    • Najbrži bolid = najviše poleova, najviše najbržih krugova, najviše pobjeda.

      Red Bull je konačno napravio bolji bolid od Mercedesa, bar u to više nema nikakve sumnje



      17

      39
      • Po čemu si zaključio da Red Bull ima najbolji bolid? Timski kolege od Max-a pokazuju kakav bolid vozi Max. Ili smatraš da su Gasly i Perez lošiji od Bottasa…



        19

        14
        • Zaključujem da ima najbolji i najbrži bolid po tome što ima najviše najbržih krugova u kvalifikacijama, odnosno najviše prvih startnih pozicija. Zamisli.

          Kad Lewis pobjeđuje – do bolida je.

          Kad Max pobjeđuje – do njegovih je nadnaravnih i nadljudskih megasposobnosti.

          Brz vozač, brz bolid. Sva filozofija Formule 1.



          21

          27
      • Možda RB ima brži bolid ali samo u kvalifikacijama. Utrka je druga priča a i to ovisi od staze do staze.



        7

        10
        • Nije utrka druga stvar.

          U utrkama RB ima najviše pobjeda, najviše najbržih krugova i najviše krugova u vodstvu.

          Nema boljeg bolida na stazi.



          15

          15
      • Kimi Raikkonen 7
        Azavi Donator Prikaži

        Ali u rukama Maxa. Perez nigdje. U tome je stvar. Kad je Ham bio prvi a bottas drugi konstantno to znsci da ekipa ima dominantan bolid. Al kad si samo s jednim vozacem najbolji a drugi se bori s ostatkom grida za 4., jesi siguran da je bolid ta stvar koja radi prevagu? Sta je onda i Alosnov Ferrari iz 2012 bio odlican auto posto je on bio u vrhu? Nitko tako ne misli jer znamo da Masse nije biko nigdje. Tako i ovo, perez nigdje Al zato je Max tu kad treba



        30

        8
        • Odgovorio sam ti, ali mi je odgovor izbrisan (opet).

          Ponovimo.

          Razlika je u tome što su ove godine u Red Bullu pobijedili i Max i Perez, a u Mercedesu samo Lewis.

          Drugo, i Max i Lewis imaju duplo više bodova od momčadskog kolege, što znači da ih deklasiraju po istom uzorku.

          Da Lewis ima ovoliko pobjeda i poleova – proglasili bi još jednu sezonu Mercedesove dominacije.

          Nitko tko prati Formulu 1 duže od godinu dana ne može reći i uvjeriti nas da Red Bull nema najbolji bolid ove godine. Ako oni nemaju, tko ima?



          15

          17
        • Kimi Raikkonen 7
          Azavi Donator Prikaži

          Bolidu su tu negdje kad si ti brzi za 0.038 nemozemo tu pricat o dominaciji. I da Red Bull je brzi od Mercedesa slazem se, ali samo Max. Perez je pobijedio i svaka mu cast, baku mu lezi i bio je zbilja odlican. Al kad pogledas u globalu, max je taj koji se bori s Mercedesom(ima) i iskljucivo zbog njega Red Bull je na vrhu.



          18

          5
        • Bernie Ecclestone
          Dani Donator Prikaži

          Perez je loš. Mogli su tako i Strolla staviti. Nema razlike.



          2

          2
        • Blue Flag
          dFixxx3r Prikaži

          fittipaldi vas uspješno trola.
          igra se terminima “najbrži” i njihovim semantikama i diže nam kosu na glavi he he.

          ajmo se zadovoljit s time da su bolidi tu negdje, kako na kojoj stazi s kojim setupom, i napokon imamo fajt fajt fajt. pobjeđivao je i hamsta i max. obojica voze vrhunski jer mi se paušalno gledajući čini da hamsta razvaljuje bottasa više nego ikad, u drugu ruku max razvaljuje pereza koji je provjeren vozač za toliko da je perezu neugodno, a odlični pierre je isto bio razvaljen kao i albon; i upravo iz potonjeg se stvara mit o nadljudskom maxu, iz ničega drugoga a najmanje iz pobjeda na hamstom – to su nijanse, sreća, vanjski faktori



          1

          0
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Svaka cast Maxu I Hamiltonu sta je odma tu ali zvjezda kvala je Giovinazzi, koji je za odlicnim Ferrariom danas zakasnio niti desetinku!!



    26

    0
  6. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Kako sam i očekivao Max na poleu. RB će još plakat za PG , Checo je očito nedovoljno dobar da se drugačije ne izrazim.



    10

    3
  7. Svaka čast Maxu, ali kakav krug Hamiltona! Odakle je ovo izvukao ne zna ni on sam. Jedva cekam utrku sutra :D



    16

    9
  8. Svaka čast Max, a bome svaka čast i Giovanazzi!!



    10

    0
  9. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Giovinazzi najugodnije iznenađenja kvala.



    14

    0
  10. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Nije loše guz uz guz, P5 I P6 pozicija.



    5

    0
  11. Emerson Fittipaldi
    Nesretnik Max Prikaži

    Max je brz i ima daleko najbrži bolid, to uopće nije sporno, treninzi i kvalifikacije to iz utrke u utrku pokazuju.
    Lewis nekim čudom izvlači preko limita i puše za vrat ali nema šanse biti isped bez Maxovih grešaka.
    Ostaje za vidjeti hoće li mu Max dati šansu ili će pokazati da je sazrio i bez većih problema iskoristiti prednost koju mu daje bolid.
    Lewis je kad je imao tu prednost najbržeg bolida radio bez većih problema pedesetak i više bodova prednosti u odnosu na drugog.



    18

    30
    • Super Aguri
      Luka Softić urednik Prikaži

      Do ove sezone uvijek pouzdani Perez ne može sastaviti kraj s krajem s ‘daleko najbržim bolidom’. Ne znam koliko je zaključak o Red bullu točan.



      31

      13
    • Kakav najbrži bolid… Perez i Gasly su inače loši vozači..



      7

      7
    • jedini za*eb je šta sad možda imamo minimalnu prednost RB , a proteklih 7 sezona prednosti MB niko nije moga ni “prismrdit” ;) LH 7 sezona vozi najdominantniji bolid u povijesti F 1 . VB nije baš cijenjen od mnogih ovde pa ipak je u 2019./20. je završava ka viceprvak . 2019. je i valtteri ima 48 bodova više od 3. maxa iako se vozački ne mogu usporedit . govori li to nešto o superiornosti MB proteklih sezona i može li se to uspoređivat sa ovom možda blagom prednosti RB do sada ? osim toga u 7 ,5 sezona LH je ima 7 odustajanja , a max samo ove sezone baku + šta je 2 X sje*an od strane vozača MB . u silverstonu zahvaljujući LH nije uspija kapitalizirat P 1 , a u mađarskoj zahvaljujući bottasu P 3 . da je sad bi na pola prvenstva ima bi 25 – 30 bodova više od LH ;)



      23

      5
    • Charles Leclerc
      Emin1 Prikaži

      Nesretnik Max. Pa I Ferrari je bio najbrzi na treninge I kvale a u trku nista 2019.god



      3

      0
  12. Prvo znam da ne zele dva bika u crvenom biku al ovo je vec previse mogli ste alonsa ili vettela uzet jer ovo je vec sramota.Kao drugo massi izgleda ko dijete od godine dve koji lupa po crvenom gumbu za zastavu mislim stvarno haha. A kao trece cijeli vikend skyevci seru da je mecka sporija pol sekunde i kako nema sanse a na kraju jedva pole ista shema ko sa ferrarijem da bi izdigli luju i sad je naravno max podbacio kako je za samo toliko osvojio pole a zvijer lujo izvuka 170 % iz bolida.



    21

    10
    • Toro Rosso
      25_321 Prikaži

      Sky-evci su jucer halabucili i sugerirali da Max bude kaznjen za preticanje pod crvenim zastavama, na kraju ispalo sve cisto.

      Sto sezona vise odmice, padaju te njihove engleske maske neutralnosti i na povrsinu izlazi otvoreno drukanje za Sir-a. Najgori primjer je Brundleovo ‘refleksno’ branjenje Hamiltona nakon sto je konkurenta skoro ubio u Silverstoneu (uz svaljivanje krivnje na Maxa).

      Cijeli svijet ipak gleda njihov prijenos, trebali bi se ponasati profesionalnije.



      14

      4
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Max JE pod crvenim zastavama prošao drugi bolid. Opravdanje je da je bio prebrz da uspori. Progledalo mu se kroz prste zvog domaće staze i prvenstva. Netko drugi bi pobrao kaznu.



        6

        15
        • Toro Rosso
          25_321 Prikaži

          Progledali mu kroz prste? Ne slazem se, procitaj prvo ovo a onda zakljuci:

          The Stewards heard from the driver of Car 33 (Max Verstappen) and the team
          representative.
          The Stewards having reviewed positioning/marshalling system data, telemetry, team
          radio and in-car and CCTV video.
          The Race Management System indicates that the red flag and red lights were initiated
          at 15:10:12. When VER passed Light Panel 14 (which is prior to the point of the
          overtake) it was not illuminated. As VER approached the rear of the car (within a few
          metres) of STR, the red light on VER’s steering wheel activated. At this point VER’s
          speed was 260 km/h and STR’s was 110km/h, a delta of 150 km/h.
          At this point, telemetry shows that VER immediately lifted and braked. Because of the
          speed delta, VER’s momentum carried him past STR.
          Simultaneously the Light Panel 15 (showing red) became visible to VER. At
          approximately 15:10:17 the team radioed VER “Red Flag”.
          It is our conclusion that the driver of Car 33 took every reasonable action to comply
          with the regulations in that he immediately reduced speed in a safe manner at the
          earliest opportunity upon the first indication of the red flag, even before a red flag or
          red light panel was visible to him, and that this satisfies the requirements of the Code
          (Art 2.5.4.1 b of Appendix H of the International Sporting Code).



          11

          3
  13. Ovo je bilo blize nego sta smo ocekivali, odakle je Lewis ovo izvukao 😳

    Giovinazzi odlucio stati na kraj tracevima.

    Ricciardo stvarno nemam komentara, tako mi je krivo sta je los i zbog njega i zbog mene, svi me sprdaju sa “jel ovo konacno njegov vikend” i vidi – nije 😂. Dosta mi je jedan Hajduk u zivotu.

    A i vas dvoje Williamsa, bas ste se morali slupat oboje. Ostaje pitanje sta da nisu, bi li Lando prosao. Nekako mi se cini da mozda danas stvarno ne bi.

    I da red flag iza Russela, jel moglo to malo brze ipak? Bude li ovako sutra opet cemo do veceri ostat pred tv-om, jebo posao, jebo ispite 😂



    22

    0
  14. Michael Schumacher
    Lujo7 Prikaži

    Kako izgleda po slikama Max nije moga koristit DRS u zadnjem pokušaju (ima je nekih problema sa otvaranjem) i opet uzea pole, well done



    14

    5
  15. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Odlične kvalifikacije.



    3

    0
  16. Red Bull
    Maxi09 Prikaži

    Max uzeo pole sa velikom greškom na izlazu iz T3 gdje je umalo izletio na travu koštajući ga na ravnici i uz zatvoren DRS. Mogao je ovo biti i pole za 3 do 4 desetinke koliko je na kvalama izgledao dominantno Max. Samo neka tako nastavi i u trci pa da imamo laganu pobjedu.
    A šta reći za Pereza, imao je čistu stazu pred sobom u zadnjem sektoru koliko se vidjelo na njegovom onboardu. Dal greška pitwalla ili njega nije bitno, ovakve stvari se dešavaju previše za tim koji bi morao konkurirati Mercu u WCC.
    Sad ostaje pitanje ukoliko je ovo prava prilika za uzet novi motor ako je ikako moguće jer startat s P15 (potencijalna kazna za Latiffia) ili P20 nebi trebala igrat neku veliku ulogu.



    5

    2
  17. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Kvale sam pogledao samo dio u snimci pa nebi puno mogao zakljuciti, vrijedi pohvaliti Giovinazzia kojemu definitivno nije mjesto na P7 po bolidu.

    Nadam se da sutra Masi i kompanija nece krojit utrku sa Safetom i crvenim zastavama.



    5

    0
  18. Perez bio bolji na početku sezone.
    Treći put ove sezone ne uspijeva ući u brzi krug. Ali do toga se nije ni trebao dovest. Ali staza se bome dobro ubrzala kako su Q odmicale.

    Crvene zastave palac dolje.

    Mercedes je bio blize nego sto sam mislio.
    Gasley i Gio odlični.
    Vjerujem da će utrka biti zanimljiva.



    1

    0
  19. Svaka cast Maxu, odvozio super krug bez DRSa.
    Ferrari je jos ok prosao s obzirom kako je zavrsio FP3.
    Malo je Latifi zeznuo dio ekipe u Q2, al je dio profitirao.
    Perez je bas razocarao danas. Ovo je vec sad zabrinjavajuce. A Gasly u isto vrijeme cvate u B ekipi.

    Najbolji trenutak – slucajno ostavio F1TV na engleskom. Skyevci pricaju hvalospjeve kako je George ove sezone konzistentan u prolasku u Q3, unatoc cinjenici da je bio 2x (Spa ne racunam) u Q3. Minutu nakon toga George u ogradi. Moram priznati da mi je bilo bas drago. ☺️



    7

    2
  20. Kimi Raikkonen 7
    Dragan3333 Prikaži

    Bravo Maximilijan!!



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni