Masi: Učinili smo sve što smo mogli, ali kiša je bila neumorna

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Masi: Učinili smo sve što smo mogli, ali kiša je bila neumorna

Ante Vetma

Kako to i inače biva u Formuli 1 – utrka koja na bilo koji način odmiče od rutine svaki put iznova pokaže zapanjujuću razinu nekompetencije trkaćeg direktora koji ne zna pravila sporta kojeg bi trebao voditi. Tako je i ovaj put Michael Masi zavlačio ekipe, vozače i gledatelje, davao kontradiktorne informacije vezane uz proceduru održavanja utrke, isključio vozača iz utrke bez razloga samo da bi ga potom vratio i na kraju zaustavio utrku u pogrešnom trenutku pa dodijelio bodove na temelju poretka na kraju prvog kruga iako sportski pravilnik jasno kaže da se za dodjeljivanje bodova moraju odvesti najmanje dva kruga.

“Bio je ovo dugačak dan. Zapravo, danas su bili najgori vremenski uvjeti. Imali smo par intervala u kojima smo mogli nešto napraviti, ali mislim da je kiša danas bila neumorna.”

Na upit zašto je poslao vozače na stazu nakon više od tri sata:

“Bilo je to zato da vidimo kakvi su uvjeti. Konstantno smo u kontaktu sa službenim prognozerima i činilo se da ćemo imati jedan interval u kojem se može voziti. Moramo po pravilima dati pripremni znak ekipama 10 minuta prije, ali onda je kiša opet pojačala i to je bilo to.”

Među novinarima se spominjala opcija da se utrkuje danas [ponedjeljak], ali Masi kaže da to nije bila opcija:

“Nije bilo moguće odgoditi utrku za ponedjeljak. Iz perspektive FIA-e jasno je da je na prvom mjestu sigurnost za vozače, ekipe i gledatelje.”

“Sve što smo mogli učiniti po pravilniku smo učinili da bismo pronašli priliku za utrkivanje. Kao što znate, nije se mogla odraditi puna utrka, ali smo imali mogućnost zaustaviti trosatni limit dok ne vidimo kakva će biti situacija. Očigledno, svi smo razočarani što nismo mogli odraditi punu utrku. Učinili smo sve što smo mogli, ali barem smo uspjeli nešto odraditi.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3816 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

23 komentara

  1. Carlos Sainz 55 Tudum Prikaži

    Odgode su bile besmislene jer je prognoza odmah rekla da će vrijeme biti sve gore i gore. Trebalo se startati u 15:00 i odvoziti nekoliko krugova iza SC. Valjda bi se staza dovoljno osušila da dopusti 30-ak min utrkivanja. Ovako ostaje gorak okus jer nisu ništa ni pokušali.



    14

    1
  2. Mattia Binotto Limpskinz Prikaži

    Ona dva kruga iza sc-a da se vide samo “uvjeti”, kakva glupost, svi smo znali zasto su se odvozila ta dva kruga, maksimalno izdrkavanje pravilnika



    13

    0
  3. Ayrton Senna FerrariF1 Prikaži

    Poslije bitke su svi generali pametni.. Masi i ekipa možda i nisu najbolji u svom poslu ali su jučer dali maximalno koliko su mogli u ovakvoj situaciji.. Podjela bodova je bila bez veze to se slažem.. Ali što se vremena tiče odradili su sve što su mogli..



    7

    13
    • Renault zd1400rt Prikaži

      Neki komentari su živa komedija. Sve ekspert do eksperta, klasa kauč. Ovdje pojedinci misle da bi bolje vodili momčad Formule 1 od njihovih šefova, a isto vrijedi i sa suce, vozače…
      Ona momačd koja skuži kakav trust mozgova imamo ovdje i zaposli ih osvaja 8 naslova zaredom, garant



      7

      14
  4. Sebastian Vettel VettelFerrari Prikaži

    Znalo se već prijepodne kako će biti vrijeme. Nije istina da sam ja jedini otvorio radar u 11 sati i vidio da će kiša padati cijelo popodne, cijelu večer, možda i cijelu noć. Mogla se organizirati utrka u ponedjeljak odmah kad su vidjeli kako će biti vrijeme, a što se tiče utrke u Zandvoortu, mogli su organizirati dvodnevni trkači vikend kao u Imoli lani i to je to. Ovako su navijači promrzli, pokisli i platili abnormalne pare kako bi vidjeli dva kruga pod Safety Carom.

    Masi, ako ti stvarno misliš da ste sve učinili što ste mogli, onda si stvarno kreten.



    22

    2
  5. Michael Schumacher 27Ferrari28 Donator Prikaži

    Po meni si trebali pustiti da se vozi pa makar 23 SC i 3 crvene zastave bile, al to je drugi par rukava.

    Ovako ne moraju nikome ništa dati jer je bio pokušaj utrke drugo bodovno se Max približio Luji što povećava “promet”, wunderkind Russell drugi, odlično. Nema razloga za neki rizik do Nizozemske. Za prvenstvo koje je zašlo u drugi svoj dio gdje ćeš bolje. A i s druge strane da su se Max ili Lujo stukli RB ili Merc bi zajašili na njih zbog uvjeta na stazi. Tako da je ovo win win za Masija. 😁



    9

    2
    • Mick Schumacher Multi 21 Prikaži

      Po meni si trebali pustiti da se vozi pa makar 23 SC i 3 crvene zastave bile, al to je drugi par rukava.

      Dosta upitno razmišljanje…



      1

      1
      • Ivan Drago, Rocky IV: “if he dies, he dies”… Ja na to gledam kao na Circus Maximus. Ljudi su platili kartu za uzbuđenje, utrku, patnju, krv, smrt, pobjedu, slavu i besmrtnost. Po meni to i je poanta plaćanja vozača milijune, da žive brzo, da mogu pokarati sve što se približi, da piju kao da im je zadnji dan života, a onda na utrci ruski rulet. Život je utrkivanje, a ostalo je čekanje smrti.



        10

        15
  6. FIA je učinila sve da pročitamo imena sponzora ostalo je manje bitno.



    18

    0
    • Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

      Zasigurno su im omogućili još duže vrijeme na ekranima… Uzeli novce, ispunili formu “utrke” podijelili nagrade i eto ga. Gotovo, nema novca nazad nema ništa. Nemoguće odgoditi utrku?! Kao da se vozi na Antarktici a ne u Belgiji koja je toliko blizu Britaniji, a ni od Italije nije predaleko
      Ali eto po zna koji put ekipa FIA/F1 pravi od pratitelja sporta budale… Pa će se opet čuditi zašto opada gledanost…



      14

      0
  7. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Naravno da je nesposoban, da je odvozio 5 krugova iza safeta, a mogao je. Ne bi bilo kontroverze kako se dijele bodovi….
    Jednostavno mu fali poznavanja pravila i soli u glavi da razmisli koji korak unaprijed.

    Ja ne kužim na koju foru je on još uvijek na mjestu trkaćeg direktora.

    Najveći biser je bilo kad je ustvrdio da će se voziti 39 krugova jer je 4 puta pomaknuo start po 5 minuta.

    To je stvarno totalna sramota.



    12

    0
  8. Charles Leclerc _splico Prikaži

    lako je nama sad ovde tipkat i bit pametni… tribali bi ovi maFIAši u foteljama sta bulju u ekrane nakon ovoga cirkusa bit pametni i stakod naucit…
    po meni prvo sta moraju je sljedece, zaboravi na odgadjanje trke cilo popodne. jadni gledatelji na stazi a jadni i mi isprid ekrana.
    druga stvar startaj trku pod SC, pa makar vozili 20 krugova dok se staza ne ocisti da je vidljivost pristojna… e sad tu postoji problem, SC je toliko spor i s obziron da je vec bilo kasno popodne temperatura je toliko pala da su gume, kocnice i PU bili skroz ladni…
    al ima rjesenje i za to… u danasnje digitalno doba i sva moguca ludila kojim se prati telemetrija i sva ostala cudesa jednostavno maknes SC i opalis VSC i neku pristojnu deltu da bolidi kruze dovoljno brzo stazom da je ociste i da odrzavaju temperaturu guma, kocnica i motora… ako i nakon toga nisu uvjeti za koliko toliko normalnu trku e tek onda reci ucinili smo sve sta smo mogli…
    nebi bilo neko ludilo za gledat bolide pod VSC al bolje i to nego gledat 3 sata kadrove koje san gleda…



    6

    0
    • Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

      1. Uz toliko napredne tehnologije koje koriste trebali bi znati da je kiša neizbježna cijeli dan, ako su znali onda odgađanje utrke, Belgija nije Australija da je teško otići tamo i napraviti trku

      2. Ako dođe do starta onda VSC, kada je već nemoguće da F1 ima SC koji je GT1 ili barem GT3 trkaći automobil, ni neki LM Prototip ne bi bio na odmet, ali eto treba se reklamirati netko

      3. Ako se trka starta s VSC-om vozi se dok se ne postigne konsenzus vozača, o uvjetima na stazi
      Žele li voziti ili ne
      Ako većina želi tko neće neka parkira bolid u garažu

      4. Nema dijeljenja bodova bez pokušaja utrkivanja
      To je totalna lakrdija, jer ako nakon ovakva dva kruga das bodove onda možeš nakon samih kvalifikacija, jer trka jučer nije viđena



      9

      1
  9. Mika Hakkinen stoka Prikaži

    Masi učinio si ti sve da se utrka ne održi… Palac doli



    4

    0
  10. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    “bla, bla bla… Nije bilo moguće odgoditi utrku za ponedjeljak. …. bla, bla bla.”
    Argumenata niđe, ko ni pameti. Treba tog njonju hitno mjenjati, nije mu to jedina greška od kad je došao na “vlast”. Ah da.. sad kada F1 upravlja korporacija moramo imati korporacijske bezlične njonje,… znači nema nam pomoći. Nama fanovima ništa drugo ne preostaje nego da pratimo neki drugi sport i krenemo u odvikavanje od F1, očito je to jedino rješenje, čemu im davati u njihovu čarapu kada to ne zaslužuju.



    3

    0
  11. Sramota od Fia-e,takvo zavlacenje i na kraju dodjela bodova na konto niceega nema nikakvog smisla,trebao je pustit utrku i nek decki voze,ako mogu u reliju pa puuuno gorim uvjetima vozit onda gospodo mozete i Vi



    1

    0
  12. Hvala na svemu što ste učinili. Ljudski životi su prioritet.

    Nekadašnji bolidi i današnji su neusporedivi. Nekadašnje bridgestone kišne gume su bolje držale od današnjeg pirelija, a bolidi su puno brži sa većim downforcom i strujanjem zraka oko i podno bolida. Zbog toga se stvara još stvara veća maglica, nego sa starim bolidima. Kako da na taj način vozač pogodi točku kočenja recimo na ravnici poslje Eau Rouge-a, a ispred njega se dvojica bore za poziciju. I ne samo to, Noriss je dobro prošao moglo je biti gore, nekome se mogla dogoditi veća nesreća.
    Na ovom forumu neki ništa nisu naučili, a mnogi ipak jesu nadam se. Na ovoj stazi ove nedjelje nije padala kiša, već je bio potop. Za utjehu imamo sljedeća dva vikenda 2 utrke.
    Pozdrav svima.



    1

    1