Izdvojeno

Alpine: Ekipe koje surađuju mogu imati ogroman benefit za 2022.

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Alpineov izvršni direktor Marcin Budkowski kaže da očekuje “žestoko uplitanje” FIA-e u suradnje među ekipama jer bi kod nove velike promjene tehničkog pravilnika moglo biti ogromnog benefita za one koji međusobno surađuju na novom dizajnu.

Kad se proanaliziraju veze među ekipama – jasno je da i Mercedes i Red Bull i Ferrari imaju partnere s kojima su više ili manje povezani, dok Alpine od ove godine više nema nikoga na svojoj strani u značajnijem kapacitetu. Prema tome, jasno je zašto žele da FIA strogo provjeri koliko se informacija dijeli i kako točno druge ekipe surađuju:

“Ispred nas je velika promjena pravilnika, strm razvojni put i puno performansi se može dobiti s novim bolidima, tako da je ogroman benefit za one ekipe koje međusobno surađuju, bilo da je to legalno ili nešto manje legalno.”

“Ako postoji sezona u kojoj se takve suradnje isplate – to je definitivno 2022.”

“Prema tome, očekujemo od FIA-e da će marljivo pratiti što se događa.”

Na upit o bojazni da se ponovi “slučaj Racing Point”, Budkowski kaže da je to teško pitanje i da postoji određena zabrinutost:

“Ne znam što se događa u drugim tvornicama i ne znam koliko strogo FIA to provjerava.”

“Kao nezavisna ekipa – mi nemamo poriv da bilo što dijelimo s našim konkurentima, to bi bilo protivno našim interesima. Mislim da bismo svi htjeli vidjeti 10, 11 ili 12 ekipa u budućnosti koje se nemilosrdno bore jedni protiv drugih za vlastiti sportski uspjeh. Od trenutka kad ekipe imaju interes dijeljenja informacija – to je problem, tako ne bi trebalo biti, ne biste trebali pomagati svojim konkurentima.”

“Postoji zabrinutost, ali ne mogu reći točno kolika. Neću optuživati ljude jer ne znam što se događa. Nadam se da se ništa ne događa.”

Komentiraj

3 komentara

  1. U Alpineu se zabrinuli da Aston Martin, Alpha Tauri, Williams i Alfa Romeo ne budu jači od njih :D



    8

    0
  2. Max Verstappen 1
    vlado Donator Prikaži

    “Postoji zabrinutost, ali ne mogu reći točno kolika. Neću optuživati ljude jer ne znam što se događa. Nadam se da se ništa ne događa.” WTF?!



    9

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni