Izdvojeno

Binotto: Sainz mora složiti jedan cijeli vikend

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ferrarijev šef Matia Binotto smatra da Carlos Sainz mora složiti jedan cijeli vikend bez pogrešaka u drugoj polovici sezone.

Iako je svoju karijeru u Ferrariju započeo prilično impresivno, Španjolac sam kaže da ga tek čeka prvi vikend u kojem neće biti nikakvih problema. Nadalje, svoju trenutnu sezonu ne vidi ni blizu kao najbolju dosad u F1 karijeri.

Nakon 11 utrka Sainz je ispred Charlesa Leclerca, a već od prve utrke sezone je pokazao da Monegažanin neće imati lagan posao s njime.

“Mislim da je i sam rekao ono što ja očekujem od njega za drugu polovicu sezone. Nije bio sposoban spojiti jedan cijeli vikend, uvijek se tu i tamo potkrala nekakva pogreška, bilo da se radi o kvalifikacijama, startu ili utrci. Prema tome, očekujem da će nastaviti učiti od ekipe, nastaviti učiti o bolidu.”

“Nadam se da će uskoro složiti jedan cijeli vikend. Mislim da je to za njega jako važno.”

“Nije bio sposoban spojiti jedan cijeli vikend, uvijek se tu i tamo potkrala nekakva pogreška…” – Binotto o Sainzu

Binotto kaže da Sainzova forma od dolaska u Maranello nije bila iznenađenje jer su proanalizirali njegove performanse u proteklim sezonama.

“Nisam iznenađen jer smo napravili velike analize prije nego smo ga kontaktirali i poslali ponudu. Znali smo da je jak vozač, znali smo da je vrlo konzistentan u utrkama.”

“Također, bio je brz, to je dokazao otkad je došao u F1. Ne trebamo zaboraviti da mu je u prvoj sezoni timski kolega bio Max Verstappen i već je tada Carlos nekako bio dobar.”

“Ako pogledamo posljednju godinu s Landom, opet je bio dobar, a znamo koliko je Lando brz, što pokazuje i u ovoj sezoni.”

Ferrari je treći u konstruktorskom poretku s istim brojem bodova kao McLaren. Binotto kaže da je moguće zadržati tu treću poziciju, ali da je trenutno važnije nastaviti napredak u svom područjima.

“Naš cilj zapravo nije to treće mjesto. Cilj je nastaviti napredak u svim područjima. Mislim da smo sposobni to učiniti, a onda će ishod biti završavanje na trećem mjestu.”

“Mislim da je to definitivno moguće, trenutno smo treći, izjednačeni s McLarenom, ali ekipa dobro napreduje.”

“Kao što sam rekao – mislim da imamo najbolju vozačku postavu, a u njima je još veći potencijal. I oni napreduju i uče. Mislim da rade dobar posao, ali je važno osigurati da napreduju u drugoj polovici sezone kako bi bili spremni za 2022. godinu.”

[profil broj=”55″]

Komentiraj

11 komentara

  1. Carlos Sainz 55
    2CV6 Prikaži

    Kada Sainz “složi” savršen vikend – na “redu” ce biti momci koji mjenjaju gume a moguce i cuvena Ferrarijeva strategija u utrci.



    20

    2
  2. Premekan je i ne riskira niti najmanje. Malo agresive mu ne bi bilo na odmet.

    Inače je sasvim opravdano u Ferrariju.



    3

    9
  3. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Bit ce novi “Bottas” ako kojim slucajem Ferrari napravi dobar bolid dogodine. Leclercu ce trebati netko tko može ući u top 8 i donijeti koji bod i uhvatiti podij tu i tamo kad pola grida odustane. Crvenima je najbitnije da nema brzine ugroziti Charlesa zato su ga i uzeli. Forza Ferrari!



    1

    24
    • Pirelli Intermedium
      crofessional Donator Prikaži

      Ne cijeniš baš Carlosa… Prije bi rekao da će odnos između njih u najgorem slučaju biti Vettel – Weber ili čak vjerojatnije Max – Ricciardo.



      11

      0
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        Sve velike momcadi su uvidjele da se ne moze imati dva vrhunska vozaca pa tako i Ferrari. Uvijek ce netko biti vodonoša i to je jednostavno tako. Lec je šampionski projekt i to ocito nije svima jasno ovdje.



        1

        13
    • uvik me ugodno iznenede ovako kratke , a apsolutni točne analize . CS zaista nema brzine ugrozit CL . mene je priznajem zavaralo to šta je CS ima dovoljno brzine da 2 sezone pobjedi LN mada lando i nije neka referenca brzine šta i ove sezone potvrđuje … tek je 3. sa 33 boda više od projekta CL te isprid bottasa i pereza koji voze bolje bolide od LN . OK , oba su vodonoše ali to ne znači da ne smiju biti brži , bolji od landa ako već ne smiju ugrožavat LH i MV . i CS je doveden da ne ugrožava CL ali izgleda da carlos to ne zna pa je trenutno bolje plasiran od “projekta” . istina CL ima odustajanje u mađarskoj , CS je završija 3. no sve i da nije , da nema tih 15 bodova , da je “osvojia” 0 bodova ka i CL leclerc bi bija 6 . sa 12 bodova više od sporog kolege koji je sa ferrariem odvozija 11 , CL 48 trka pa da je i ipred carlosa za ovih “špekuliranih” 12 bodova to bi bilo mršavo s obzirom da je jedan projekt , drugi vodonoša i s obzirom na “staž” ( broj odvoženih trka ) u timu . ispada da perspektivu , da su projekti samo MV i CL , a svi ostali maldi vozači su goli kur uključujući i LN koji je prvi dio sezone odvozija odlično , GR koji je lani pokaza da se na novi bolid može prilagodit u trenutku i da je ima više sriće moguće i da bi ima jednu pobjedu ili bar podij . CS je pokaza da se i on brzo prilagođava čime je možda razočara fanove projekta koji su valjda očekivali kako će CL “pregaztit” carlosa ali … jbga . ferrari nema brzine , kvalitete da ugrozi MB , RB , može se eventualno borit sa McL za No 3 i niko ne može tražit od CL da pobjeđuje LH , maxa ali kad je takva zvijezda z aočekivat je da pobjedi kolegu , ma šta pobjedi …. porazi . a možda je “tihi” carlos bolji vozač nego šta neki ( mnogi ? ) misle . to šta ne riskira može biti pokazatelj njegove vozačke inteligencije jer u borbi sa McL svaki bod je dragocjen . riskirajući carlos može uradit bodovno više štete nego koristi ferrariu jer rizikom može dobit koji bod više ali u slučaju npr sudara , odustajanja može izgubit sve . primjer je kolega mu CL koji je u 8 TRKA odustaja 6 X ubog sudara , nesrića jer je valjda riskira , želija više i onda je bilo “ko izgubi dobitak dobije gubitak” bodovni dakako … npr u njemačkoj 2019. je vozija na P 2 kad se razbija , u brazilu iste godine sudar dok je vozija na P 5 . “tihi” CS je starta sa P 20 i … završija na podiju ;) lani u italiji CL je vozija na P 6 kad se razbija , CS starta sa P 3 i završija na P 2 ;) btw , ima je CL svojih razbijanja i u Q jer eto on je lik od rizika pa mu se to prašta iako u trkama to odnosi bodove ako se “zine više nego se može ugrist”….



      12

      5
      • Kimi Raikkonen
        Mentor_Kimi Prikaži

        Mene uvijek ugodno iznenade ljudi koji na svaki moj komentar imaju potrebu biti Sainzov odvjetnici. CL ove sezone 2 polea, realno je mogao pobijediti u Monacu, a u Mađarskoj na podiju da nije imao nesreću. Kad Ferrari napravi bolid ode Charles miljama daleko vidjeti ces. S druge strane na ovim utrkama gdje je CL imao nesreće CS je imao ogromnu količinu sreće, što bi se reklo hamova sreća. I nauci se pisati, pola komentara ne mogu desifrirati.
        Lijep pozdrav.



        1

        16
        • Carlos Sainz 55
          2CV6 Prikaži

          CL – pa CL,
          Ovdje je rijec o Sainzu , koji ti je ocito trn u oku jer si naišao na “odobravanje” ekipe sa foruma.
          Skupio si 42 negativne reakcije na svoja 3 posta uz 2 odobravanja – da otvoriš oči vidio bi to i shvatio da si u zabludi .



          2

          0
  4. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Dobar je Carlos, predobar, Binotto ima problem koji neće znati riješiti.



    16

    0
  5. PRAVA ISTINA: Ferrari kao ekipa već nije spojio vikend preko 10 godina.



    14

    0
  6. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Carlos je pravi vozač za Ferrari! I nije daleko od istine da Ferrari ima najbolju vozačku postavu u F1. Malu prednost bih dao Leclercu, ali Sainz je vrhunski vozač i svaku priliku će iskoristiti da ga napadne. Kao što je to sad slučaj!



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni