Izdvojeno

Otkazana je VN Japana

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Formula 1 je upravo potvrdila da ni ove godine nećemo gledati Veliku nagradu Japana, sve zbog komplicirane situacije oko pandemije Covid-19.

Utrka je bila otkazana i prošle godine, a za ovu je optimistično stavljena u kalendar u sredinu listopada kao posljednji vikend tri seta utrka – nakon VN Rusije i VN Turske.

“Nakon kontinuiranih rasprava s promotorom utrke i vlastima u Japanu – donesena je odluka da se otkaže utrka zbog trenutne kompleksne situacije oko pandemije u toj državi.”

“Formula 1 radi na detaljima oko svog kalendara i konačne promjene ćemo obznaniti u nadolazećim tjednima.”

“Formula 1 je i ove kao i prošle godine dokazala da se možemo prilagoditi i pronaći rješenja za trenutne nesigurnosti. Uzbuđeni smo zbog velikog interesa država koje bi nas htjeli ugostiti ove godine i u nadolazećim sezonama.”

Komentiraj

19 komentara

  1. Još koji korak uprave i F1 če izgubit temelje na kojima je izgrađena.


    0

    17
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Šteta za izostanak (po meni) jedne od najboljih staza u kalendaru, ali svako ko je pratio OI mogao je vidjeti koliko je to bilo isforsirano, neprirodno i bespotrebno. Japanci su posebna skupina po mentalitetu i vjerujem da ne žele raditi nešto ako to ne može biti na maksimalnom nivou. Vidimo se iduće godine Suzuka, taman da se još malo poželimo! 😊



    12

    0
  3. Kimi Raikkonen
    Mentor_Kimi Prikaži

    Nadam se dostojnoj zamjeni…



    6

    0
  4. Šteta, jako dobra staza.
    Nadam se da će pronaći zamjenu.



    3

    0
  5. Steta ocekivao sam neku specialnu livreju za Hondinu zadnju utrku!



    1

    0
    • Ja i dalje ne vjerujem da odlaze sada nakon ovakve sezone. Dođu na prag osvajanja naslova i ajd bok. Ili im je ispod časti sada reci da bi ipak ostali? Mislim si ono, troskovi su srezani maximalno. A ova situacija gdje se bore za naslov im samo može donjeti visestruko nazad. Motori ce biti zamrznuti, sto njih kosta da daju svoj motor dvijema ekipama na kojem je zamrznut razvoj a motor se pokazao dobrim? Ne kuzim taj njihov potez ni malo.



      3

      0
      • Mick Schumacher
        Ante Maras novinar Prikaži

        Japanci su specifičan narod specifične kulture, u kojoj su čast i dana riječ sveto pismo, tako da vjerujem su malo požalili što su odlučili otići nakon 2021. godine i sigurno bi htjeli ostati još malo, ali taj japanski ponos i ustrajnosti oko nekih odluka do samog kraja su presudili.



        2

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni