Izdvojeno

Alonso: Alpine je malo previše zaostao za McLarenom

Piše: Ante Vetma

Prije 1 godinu, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Dok su se McLaren i tada Renault borili za treće mjesto u konstruktorskom poretku prošle sezone – ove godine je ipak vidljivo da je ekipa iz Wokinga značajno napredovala i ostavila iza sebe Alpine i Aston Martin.

Esteban Ocon je svojom pobjedom u Mađarskoj pomogao ekipi da skoči sa sedmog na peto mjesto u poretku konstruktora i tako su preskočili Aston Martin i AlphaTauri.

To je prva pobjeda za ekipu iz Enstonea još od 2013. godine i Velike nagrade Australije kad su vozili kao Lotus Renault. No, jasno je da im ove sezone nedostaje brzine za prave rezultate.

Fernando Alonso kaže da su pretpostavili kako će Ferrari napredovati nakon loše 2020., ali nisu očekivali da će njegova ekipa pasti ovako daleko iza McLarena.

“Mislim da su naša očekivanja na početku sezone bila ta da ponovimo ono što je Renault učinio prošle sezone.”

“S obzirom na to da je Ferrari imao jako čudnu 2020. godinu s lošim performansama – očekivali smo da će ove godine biti vjerojatno ispred nas, ali također je istina da smo malo previše zaostali za McLarenom.”

“Renault se prošle godine borio s McLarenom do zadnje utrke prošle godine, a to ne uspijevamo ponoviti ove godine.”

Bez obzira na zaostatak za McLarenom, Alpine je sad ipak bliže Mercedesu, a očekuju da će im novi tehnički pravilnik pružiti priliku da naprave veliki korak naprijed.

“Kad analiziramo brojeve vidimo da smo smanjili zaostatak za Mercedesom. Čak i da smo P7 u prvenstvu konstruktora – zaostatak za vodećima je manji i to pokazuje kako je sve postalo neizvjesnije. Od devetog mjesta do vrha svi su bliži jedni drugima.”

“Ista je stvar s Aston Martinom. Prošle godine se Racing Point borio za pobjednička postolja i čak su pobijedili na jednoj utrci, a ove godine smo bliže njima. Prema tome, da, sve ekipe proživljavaju turbulentna vremena, pa tako i mi.”

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni