Izdvojeno

Norris: Šefovi iz McLarena su važni u mom razvoju

Piše: Katarina Predovan

Prije 1 godinu, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Da karijera Landa Norrisa ide uzlaznom putanjom mogu potvrditi i njegovi rezultati ove sezone. U svakoj utrci je završio u bodovima osim u posljednoj VN Mađarske, te se trenutno nalazi na trećem mjestu u poretku vozača.

Norris smatra da važan faktor u njegovoj karijeri, među ostalim predstavljaju Zak Brown i Andreas Seidl. Također kaže kako vjeruje da su upravo oni dali potrebnu podršku i vjetar u leđa kad je to bilo potrebno.

“Mislim da je to bilo izuzetno važno.”

“Imati njih kao podršku u teškim vremenima i da vas kritiziraju kad trebate biti kritizirani.”

“Ne radi se samo o tome da vas pokušavaju učiniti da se osjećate dobro, nego vam žele reći istinu i poručiti: ‘Morate samo biti bolji u ovom području, i morate biti bolji u onom području’.”

“To mi je definitivno pomoglo da brže napredujem, postanem bolji vozač.”

“Oni su mi još uvijek šefovi i ne želim raditi greške. Još uvijek imam posao u kojem na kraju krajvea moram izići na stazu i obaviti jako dobar posao.”

Lando Norris

Norris je poznat kao vozač koji je samokritičan te prizna grešku, zbog čega Seidl misli da je prerastao u kvalitetnog vozača. On je sebe kao vozača okarakterizirao na sljedeći način:

“Očigledno, svi su vozači različiti i neki ljudi ne osjećaju da žele podršku, osjećaju kao da oni to mogu sami.”

“A onda imate neke vozače kojima je potrebna velika podrška, te im je potrebno i povjerenje od strane svake osobe oko njih.”

“Rekao bih da sam nekako u sredini, volim raditi mnogo stvari sam. A budući da sam jako negativan tip, pokušavam puno raditi na sebi.”

“Osjećam se kao da mogu puno učiniti davanjem komplimenata samome sebi i negativnošću prema sebi, a mogu i puno naučiti od toga.”

Lando Norris

Komentiraj

12 komentara

  1. Lako ti je kad si britanac…



    5

    6
  2. OffTopic

    Kolika je šansa da se predviđanje JVa o zamjeni Stroll-Bottas ostvari?


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni