Novi tehnički pravilnik za 2022. godinu potencijalno sa sobom nosi i dugo očekivano preslagivanje u jakosnim odnosima ekipa. Mercedesov šef Toto Wolff smatra da je ovo prava prilika za neke ekipe da pokažu što mogu.
Osim Mercedesa i Red Bulla, u igri bi po njemu trebao biti i Ferrari:
“Treba nam Ferrari u toj borbi. Ovo mora biti prvenstvo u kojem četiri ili pet ekipa mogu pobjeđivati i boriti se jedni protiv drugih. Ferrari mora biti u toj skupini.”
“Oni imaju dobru vozačku postavu, a oporavili su se od prošle godine i očekujem da će biti pri vrhu s nama. Nadamo se da će se pridružiti Red Bull, McLaren, Aston Martin i Alpine ili tko god – to će učiniti prvenstvo zanimljivijim za gledatelje.”
Nakon što je Mattia Binotto jučer pohvalio svoju ekipu napretkom u usporedbi s 2020. godinom, Wolff je sličnim tonom komentirao:
“Ferrari je veliki brend i imaju veliku skupinu ljudi koji strpljivo rade. Ispred nas je utrka u Monzi, a s Tifosima možete reći da ne postoji bolji osjećaj izlaska na stazu. Također, moram reći da sam tamo uvijek iskusio fer tretman.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bili bi najvjerojatnije nekoliko i proteklih godina neki da niste toliko dvolicni… Malo su vam ruke preduboko u medu a samo Vi znate kako i zasto? I ako vec i bude tako molim vas ne mojte davat sir postenom ne dvolicnom vitezu Hamiltonu da daje izjave jer nam je vise pun k… onih od “ja zelim fer i zestoko utrkivanje” pa do “moraju da rade nesto ilegalno”
18
14
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Htjeli bi konkurenciju a mole boga da ih nema. Kad ih ima (kao RB sada ili Ferrari 17,18) e onda se radilo na tome da ih ne bude. Wolfove izjave uzimam toliko ozbiojno kao i od naših političara kar pričaju obečanja pred izbore.
17
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Naivni kometari.
Nije vuk navijac nikoga, osim profita. Stari dokazani svercer.
Njegova vs naijacke perspektive dva razlicita svijeta.
Ja mu 100 posto vjerujem da zeli sto vise konkurencije.
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A di mu je zarada ako mu drugi uzimaju bodove za koje dobiva pare i ako mu osvajaju prvenstva sa kojima ne moze pumpat brand? Ako tko profitira to su vlasnici formule a Vuku je ovo idealni scenarij koji je mogao samo sanjat (ili namjestit ovisi jesi li pobornik zavjere ili ne haha)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vidimo iz priloženog od prošlih sezona. Naivan je onaj tko mu vjeruje u te bajke.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uz dominaciju nema profita. U skoroj buducnsti, vuk ce nadgledati citavu f1.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma nasi politicari su vecinom male bebe znas da mulja i nahebe kad tad a ovaj mulja i mulja ali glava iznad vode i jos druge guzi a onu zmiju u travi za volanom necu ni komentirat
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Htjeli bi konkurenciju ali da konkurencija vozački bude treća a momčadski druga.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je po meni čak i pritajeni favorit za naslov od tri trenutno najveće momčadi. Prvi su od najvećih počeli raditi na bolidu, jer se ne bore trenutno za naslov.
Mercedes i Red Bull neću uopće komentirati jer će definitivno biti u vrhu.
Aston Martin tek radi nove pogone, zapošljavaju naveliko, došli su im ljudi iz aero odjela Red Bulla, ali mislim da 2022 neće biti njihova godina za naslov. Od 2023 će biti opasni.
McLaren tek završava novi zračni tunel i simulatore, neće biti u njima razvijen bolid za 2022, ali uopće ne sumnjam da će biti vrlo opaki.
Alpine…..tu priznajem da nisam uopće objektivan, pripremaju se 6 godina, na papiru imaju napokon sve što treba da napokon zablistaju, no vidjet ćemo, ekipu čine ljudi u njoj, pa ćemo vidjeti da li su pogodili ili nisu.
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sve si reko…no valja uračunat faktor iznenađenja s obzirom na novi koncept guma i bolida od 2022.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@ Alpine a po čemu je to tebi Ferrari pritajeni favorit za osvajanje naslova?. Podijeli sa nama te insajderske informacije, jer očito je da imamo jakog insajdera f1 na ovom portalu
. Ne moraš odavati izvor
3
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čovjek je iznio svoje viđenje na tu temu – o kakvim izvorima ti pričaš?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@tapa-tapa mišljenje, na osnovu čega?
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da… Trebamo jak Ferrari i Red Bull i Mcleren.. Sve ih hoćete jake a kad i postani jaki onda samo kmečite i politizirate i serete preko medija i na sve strane dok se ne udovolji vašim zahtjevima i ne postave senzori i nova krila i tako dalje.. Ovo mi je definitivno najodvratnije ne samo u F1 nego i u životu općenito.. DVOLIČNOST.. Pazi Toto što želiš.. Mogao bi to i dobiti.. Pa ćete opet kmečat i plakat..
21
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Glavno da Toto vec zna da su napravili dobar bolid za sljedecu godinu. Ne brinu ga ocigledno nova pravila vise
10
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Motor i njegovo mapiranje je ključ uspjeha u F1. Naravno da i aerodinamika ima veliki udio u brzini bolida, ali ja bih rekao da je ovo prvo presudno. Otprilike 60%:40% ide u korist motora. Tako da Toto ne očajava iz tog razloga. :) Zna da će ovi iz fabrike zapeti na aerodinamici, ako tu budu deficitarni i da će vremenom riješiti problem. A naravno… dok to ne dodje, ako bude trebalo, motor će biti uvijek na MAX i rješavati problem. Ove sezone imamo sličnu situaciju. Od jednom se stvorila brzina… “od aerodinamike”! 😀
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
nije da motor nema svoju ulogu ali povijest nas uči da se može bit uspješan i sa nešto slabijim motorom . npr “nekad davno” BMW je ima M12/13 TURBO koji je za Q prvo ima 1100 KS ( 1984./85. ) 1986. su ga “nabrijali” na 1400 KS u Q . sa takvim , najjačim motorom u povijesti F 1 nije baš da su puno napravili po pitanju titula , pobjeda . 2005. su motori imali oko 900 KS , jedino je honda krajem sezone vjerovatno imala 950 i …? BAR honda je prvenstvo završila 6. u konstruktorskom , tek 4 boda više od RB sa cosworthom . s druge strane imamo RB od 2010. do 2013. sa 4 uzastopne titule , a renaultov motor nije baš “puca” od snage u odnosu na konkurenciju . zato je moga npr na spa neke šikane prolazit punim gasom šta drugi nisu mogli . uspjeh su “dugovali” aerodinamici AN . i danas se šuška kako usprkos velikom napretku hondin motor još nije dostiga motor MB po snazi ali RB/max su do silverstona ( i tu u Q ali u trci … znamo šta je bilo ) bili rame uz rame sa MB . jbga , prije koju godinu su iz RB izjavili da manji nedostatak snage svog bolida mogu nadoknadit aerodinamikom ali ako je prevelik … možda se “zasluge” dijele 50 :50 ( motor , aero ) , na nekim stazama može bit kako pišeš 60 :40 u korist motora , a na nekim stazama ( najčešće uličnim ) omjer ide u korist aerodinamike . primjer je DR i MC di je usprkos problemu ( 160 KS manje ) uspija pobjedit . znam , MC nije baš za preticanja ali nije da se ne može , viđali smo . a kad imaš 160 KS manje …. zapravo ovde bi najbolje bilo “primjenit” slogan pirellia ” snaga bez kontrole je ništa” ( tako nekako j ebilo ) di bi snaga bija motor , a kontrola aerodinamika . williams sa motorom MB i lošom šasijom nema rezultata iako ima snagu zar ne ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ovo oko 1200-1400 KS su i 80ih sve bila nagađanja. I danas nemaš ni jedan egzaktan podatak o jacini motora, nego su sve takodje nagađanja… pa tako možemo nedje naći da Ferrari zaostaje 20ks, neki drugi izvor kaze 30ks itd itd… sve su to tajne… pravis i nadogradjujes motor da bi bio najjači, pa ko koga zagrebe… 😀 što se tiče aerodinamike… naravno da je bitna, ali je motor bitniji.
Ps… što se tiče RB 2010-2013… pa oni su imali jak motor, možda ne najjači, ali je razlika bila mala, mizerna. Ferrari je primjera radi 2019. u drugom dijelu sezone imao najjači motor i bio nepobjediv u 3-4 trke dok ih nisu sglebali, a znamo kakvo je smeće bio bolid…
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari pobjedi prvu trku u 2022
Toto Wolf: crvena je boja socijalizma treba Ferrari DSQ
13
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jooooj što bi naletio na volej da tako nešto izjavi. Nema brige nije glup pa neće.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mislim da ce McLaren i Ferari biti jaki sl godine sve osim borbe za titulu bilo bi razocaranje.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Uff koliko bi tek tada bilo raznoraznih direktiva.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako išta više mrzim od ustajalog kiselog kupusa u podrumu zgrade u kojoj je neki nostalgičar odlučio nakon 2. litre brlje pokazati susjedima kako se kiseli kupus, to su sterilno sterilizirane i ponovo lingvistički rastavljene na sve moguće (njima financijski) zanimljive jezike pa opet sterilizirane da bi onda gazda Toto (zašto me njegovo ime podsjeća na Tarzanovog kompu Čitu?) ili Toto iz bilo koje druge momčadi se pravio da nam to govori iz srčeka a ne s blesimetra na kameri. Slično su zanimljive i izjave vozača nakon utrka. Zanimljive kao telefonski imenik Kineske provincije Wuhan.
p.s. glede onih ponižavanja ako nisi čistokrvni Cocny, volio bih da se pojavi neki genijalni ali kosooki toliko da mu se samo crtice vide, a zubi pokazuju smjerove vjetra. I nakon svake pobjede. Molim prevodilja. čič čan čung sa sa arigato, no ten ču va to mi KO China ho! ho! ho! Haaaa!
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako dobar čovjek. Primjer dobrote, empatije, iskrenosti i pomaganja drugima. Sve te predivne osobine mogu se mjeriti jedino s osobinama sir Lewisa Hamiltona. Dobročunog viteza Formule 1 koji dostojanstveno nosi i predstavlja titulu “sir”. Sirovi su u povijesti bili svijetlo i nada napaćenom narodu koji su im klicali i davali cviječe kada bi ih vidjeli. A posebno su sirovi bili nakloni prema onima drugačijima od sebe…
Ovakve izjave su mi najveća patetika koje možemo čuti u Formuli 1. Samo primjer kada je Ferrari pokazao brzinu. sir Hamilton kontakt s Kimijem okarakterizirao javno kao namjerno guranje iz utrke gdje je kazna od 10 s nikakva. Da bi napravio istu, ali daleko opasniju stvar s Maxom ove godine uz neko preforsirano slavlje…
Znači čujemo jedno, vidimo drugo. To se zove – laž. Kad tako lažeš to se zove – patetika. Kada tako osvojiš naslov onda si – patetičan prvak.
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sviđa mi se ovaj “dobročuni vitez” :)
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kako je ono islo pred par godina, 7 utrka 7 pobjednika.
0
0