Nakon jako loše 2020. godine – u Ferrariju kažu da su ove sezone prepolovili svoj zaostatak za najbržim ekipama u Formuli 1, odnosno za Mercedesom i Red Bullom.
“Ako pogledamo cijelu prošlu sezonu – u prosjeku smo bili 1,4 sekunde iza pole positiona. Danas se taj broj prepolovio – 0,7s.”
Ferrari je prošle godine po najbržem krugu bio više od sekunde sporiji od Mercedesa, a na nekim stazama radilo se čak i do dvije sekunde. Ove sezone imaju dva pole positiona, ali i loše performanse s posljednje utrke u Mađarskoj.
“Naš zaostatak je još velik, to ne možemo poreći, potpuno smo svjesni toga.”
“Svejedno, mislim da smo prepolovili zaostatak za najbržima. To je ohrabrujuće.”
Od Ferrarija se očekuje da kroz nekoliko tjedana isporuči novu nadogradnju pogonske jedinice, što bi im moglo pomoći da dodatno smanje taj zaostatak.
“Tih 0,7s ne dolazi iz jednog područja. Ne vjerujem da je deficit očit u jednom području. To je zbroj aerodinamike, pogonske jedinice, kompletnih sistema na bolidu. To je važno za reći – ne zaostajemo u jednom segmentu. To bi bio gori scenarij jer bi značilo da onda u tom pogledu moramo pronaći puno brzine, a to može biti teško.”
Ferrari se želi poboljšati u svim aspektima, a šef ekipe je posebno izdvojio zaustavljanje u boksevima:
“Uvijek smatram da je dobro zaustavljanje ono koje je kraće od 3 sekunde. To je možda visok broj, tri, ali uvijek kažem da je u strategiji važno biti konzistentan. Ne samo brz nego i konzistentan. Kad se to odradi za četiri i pol, pet ili šest sekundi – to vam može uništiti utrku. To je zaista teška situacija.”
“Ako pogledamo tu brojku od tri sekunde – u 84% slučajeva smo bili bolji od toga ove godine. Prošle godine smo samo u 48% slučajeva bili ispod tri sekunde. Prema tome, tu se ponovo vidi kako smo poboljšali kvalitetu zaustavljanja u boksu.”
“Bili smo osmi u usporedbi s drugim ekipama, danas smo drugi. Po tom kriteriju od tri sekunde – samo je jedna ekipa bolja od nas.”
“U prvih 11 utrka smo osvojili 163 boda, dok smo prošle godine osvojili 80 bodova na istom broju utrka. To su 83 boda razlike, odnosno, više nego duplo više.”
“Prošle godine smo na kraju sezone imali 131 bod. Trenutno smo već prešli taj prag. To pokazuje veliko poboljšanje.”
Binotto nije spomenuo da je Ferrari godinu ranije nakon 11 utrka imao čak 261 bod i 10 pobjedničkih postolja.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Samo kad dode novi motor nemojte otkriti sve karte. Nek bude na nekih 90 posto snage, pa sljedece sezone odvrtite ga na 100 posto. Normalno pod uvjetom da ste valjda napravili dobar posao.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja koliko sam razumeo oni mogu da razvijaju motor jos ove godine i to je to do 2025 tako da mogu da ga odvrcu koliko zele. Bolje da vide sta mogu i koliko mogu sa tim motorom.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisu sve komponente za ovu godinu promijenili pa će sad. Nisu rekli o kojim komponentama se radi.
Do početka sljedeće sezone svi proizvođači mogu/trebaju zadnju pu upotrijebit/homologirat (sve komponente)koju će koristit ’22, ’23, i ’24.
Ispravite me ako griješim.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da bi reč rekel
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda mala ispravka? Mislim da je rok za homologaciju 01.03. a ne start sezone.
Ako sam pogriješio nemoj zamjeriti. Na odmoru sam i mrsko mi provjeravati.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam dal sam u pravu ali sta nije bilo receno da ferrari za sljedecu sezonu razvija potpuno drugaciji koncept motora nesto oko pozicioniranja turba unutar motora ili slicno. Cak je bio i clanak o tome na raznim portalima i da li je to ovaj motor jer meni se cini da nije?
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je bio plan u prethodne dvije godine i onda su se prije nekoliko mjeseci blagovremeno upitali da li je to možda pravi način i odustali od svega
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
F1 treba jaki Ferrari.
16
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni ne treba.
6
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Srećom pa si važan kotač u cijeloj mašineriji F1, pa je relevantno
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ove godine nije bas (pre)jak, a pogledaj sezone…
6
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajmooo
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bone se Bino rascavrljo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na youtube kanalu the race ima video sa objasnjenjem oko PU i homologacije, generalno se moraju homologirat do 1.3. ali 3 komponente mogu do 1.9. sljedece godine tako da svi timovi imaju jos vremena.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fala!
Je li to isto vrijedi i za ’22?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To i jest za 22. Za ovu su imali mogucnost da donesu po jedan upgrade bilo kad u toku godine i o tome se sad radi sto oni donose.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Binotto bi trebao raditi u trgovinama širom Hrvatske. 2 tjedna prije sniženja dignu cijene za 100% i onda važno objave da su popusti od 20% do 70%.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bibotto je mala beba! Bolje Sanader on sve dobio besplatno i na poklon pa ima marže koliko hoce
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Binotto nije spomenuo da je Ferrari godinu ranije nakon 11 utrka imao čak 261 bod i 10 pobjedničkih postolja.” znači da im je poboljšanje za kur , a bilo bi i lošije da je ovu sezonu uspoređiva sa 2017./18. 2017. su posli 11 trka imali 318 bodova , 12 podija ( 4 najviša) i seb je vodija u prvenstvu . 2018. posli 11 trka 302 boda , 13 podija ( 4 najviša ) , seb 2. u prvenstvu jer u komparaciji i ta 2019. je bila loša sa svojih 11 podija ali i 0 pobjeda možda i ovo može bit interesantno … 2017 . posli 11 trka u konstruktorskom je ferrari zaostaja za MB 39 bodova iako je seb vodija prvenstvo kimi za razliku od bottasa je slabije “donosija” bodove , 169 Vs 116 = VB 53 boda više posli 11 trka ( seb 14 više od LH ) . 2018. posli 11 trka ferrari je u konstruktorskom za MB zaostaja sitnih 8 bodova , a 2019 . kad je bija “ludo” bolji nego sada ferrari je za MB posi 11 trka zaostaja 148 bodova . sad sa tek 3 podija za MB zaostaju 140 bodova tj bolji su nego 2019. kad su posli 11 trka imali 10 postolja . interesantno zar ne ? možda prilikom nekakve kritike treba uzet u obzir da su 2019. “zaustavljeni” u napredku administrativnim putem … administrativnim jer je postignut nekakav recimo tajni dogovor iako sve kontrole i svi sezori FIA nisu uspili dokazat ilegalnost zar ne ? znači ta nazovimo je caka se nije mogla “nadograđivat” za 2020. koja je zbog toga bila katastrofa i 2021. je trebalo “počet iz početka” dok su MB i RB ove sezone po pitanju PU nastavili di su stali lani . po meni su u ferrariu napravili poprilično dobar posao do sada jer početkom prvenstva su gotovo jednoglasno bili “pokopani” prognozirajući im borbu za sredinu poretka ( i niže ) , o podijima nije bilo ni spomena , a sad ih imaju 3 i bodovno su ravnopravni McL koji ovu sezonu „vozi“ sa valjda poboljšanom ( u odnosu na lanjsku ) PU mercedesa . mislim da to nije loše iako je daleko od onoga šta bi fanovi ferraria želili no MB je zapravo u pravu kad komparira rezultate lanjske i ove sezone zbog svega šta se događalo 2019. Ako znamo da je ova hondina PU najbolja od njihovog dolaska ( povratka) u F 1 , da McL u jako dobroj šasiji ima moćnu PU merca i di je ferrari bija lani sa svojom PU ( i ostalim segmentima ) onda je očit napredak , a mattia iznosi samo činjenice . trebalo bi poštovati trud ekipe iz maranella koji su uložili da ova sezona za sada izgleda više nego dobro , a fenomenalno u komparaciji sa 2020.
6
0