Binotto: Prepolovili smo zaostatak za vodećima

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Binotto: Prepolovili smo zaostatak za vodećima

Ante Vetma

Nakon jako loše 2020. godine – u Ferrariju kažu da su ove sezone prepolovili svoj zaostatak za najbržim ekipama u Formuli 1, odnosno za Mercedesom i Red Bullom.

“Ako pogledamo cijelu prošlu sezonu – u prosjeku smo bili 1,4 sekunde iza pole positiona. Danas se taj broj prepolovio – 0,7s.”

Ferrari je prošle godine po najbržem krugu bio više od sekunde sporiji od Mercedesa, a na nekim stazama radilo se čak i do dvije sekunde. Ove sezone imaju dva pole positiona, ali i loše performanse s posljednje utrke u Mađarskoj.

“Naš zaostatak je još velik, to ne možemo poreći, potpuno smo svjesni toga.”

“Svejedno, mislim da smo prepolovili zaostatak za najbržima. To je ohrabrujuće.”

Od Ferrarija se očekuje da kroz nekoliko tjedana isporuči novu nadogradnju pogonske jedinice, što bi im moglo pomoći da dodatno smanje taj zaostatak.

“Tih 0,7s ne dolazi iz jednog područja. Ne vjerujem da je deficit očit u jednom području. To je zbroj aerodinamike, pogonske jedinice, kompletnih sistema na bolidu. To je važno za reći – ne zaostajemo u jednom segmentu. To bi bio gori scenarij jer bi značilo da onda u tom pogledu moramo pronaći puno brzine, a to može biti teško.”

Ferrari se želi poboljšati u svim aspektima, a šef ekipe je posebno izdvojio zaustavljanje u boksevima:

“Uvijek smatram da je dobro zaustavljanje ono koje je kraće od 3 sekunde. To je možda visok broj, tri, ali uvijek kažem da je u strategiji važno biti konzistentan. Ne samo brz nego i konzistentan. Kad se to odradi za četiri i pol, pet ili šest sekundi – to vam može uništiti utrku. To je zaista teška situacija.”

“Ako pogledamo tu brojku od tri sekunde – u 84% slučajeva smo bili bolji od toga ove godine. Prošle godine smo samo u 48% slučajeva bili ispod tri sekunde. Prema tome, tu se ponovo vidi kako smo poboljšali kvalitetu zaustavljanja u boksu.”

“Bili smo osmi u usporedbi s drugim ekipama, danas smo drugi. Po tom kriteriju od tri sekunde – samo je jedna ekipa bolja od nas.”

“U prvih 11 utrka smo osvojili 163 boda, dok smo prošle godine osvojili 80 bodova na istom broju utrka. To su 83 boda razlike, odnosno, više nego duplo više.”

“Prošle godine smo na kraju sezone imali 131 bod. Trenutno smo već prešli taj prag. To pokazuje veliko poboljšanje.”

Binotto nije spomenuo da je Ferrari godinu ranije nakon 11 utrka imao čak 261 bod i 10 pobjedničkih postolja.

Podrži nas

Zadnji donatori:
wapi
Vordas
zekohonda

Top donatori:
wapi
Jester
Crash

F1puls autori su dosad napisali 9491 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3816 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Binotto#Ferrari

Komentiraj

19 komentara

  1. Alfa Romeo laky614 Prikaži

    Samo kad dode novi motor nemojte otkriti sve karte. Nek bude na nekih 90 posto snage, pa sljedece sezone odvrtite ga na 100 posto. Normalno pod uvjetom da ste valjda napravili dobar posao.



    17

    0
  2. Michael Schumacher 27Ferrari28 Donator Prikaži

    Bone se Bino rascavrljo



    1

    0
  3. Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

    Na youtube kanalu the race ima video sa objasnjenjem oko PU i homologacije, generalno se moraju homologirat do 1.3. ali 3 komponente mogu do 1.9. sljedece godine tako da svi timovi imaju jos vremena.



    4

    0
  4. Binotto bi trebao raditi u trgovinama širom Hrvatske. 2 tjedna prije sniženja dignu cijene za 100% i onda važno objave da su popusti od 20% do 70%.



    5

    1
  5. “Binotto nije spomenuo da je Ferrari godinu ranije nakon 11 utrka imao čak 261 bod i 10 pobjedničkih postolja.” znači da im je poboljšanje za kur , a bilo bi i lošije da je ovu sezonu uspoređiva sa 2017./18. 2017. su posli 11 trka imali 318 bodova , 12 podija ( 4 najviša) i seb je vodija u prvenstvu . 2018. posli 11 trka 302 boda , 13 podija ( 4 najviša ) , seb 2. u prvenstvu jer u komparaciji i ta 2019. je bila loša sa svojih 11 podija ali i 0 pobjeda možda i ovo može bit interesantno … 2017 . posli 11 trka u konstruktorskom je ferrari zaostaja za MB 39 bodova iako je seb vodija prvenstvo kimi za razliku od bottasa je slabije “donosija” bodove , 169 Vs 116 = VB 53 boda više posli 11 trka ( seb 14 više od LH ) . 2018. posli 11 trka ferrari je u konstruktorskom za MB zaostaja sitnih 8 bodova , a 2019 . kad je bija “ludo” bolji nego sada ferrari je za MB posi 11 trka zaostaja 148 bodova . sad sa tek 3 podija za MB zaostaju 140 bodova tj bolji su nego 2019. kad su posli 11 trka imali 10 postolja . interesantno zar ne ? možda prilikom nekakve kritike treba uzet u obzir da su 2019. “zaustavljeni” u napredku administrativnim putem … administrativnim jer je postignut nekakav recimo tajni dogovor iako sve kontrole i svi sezori FIA nisu uspili dokazat ilegalnost zar ne ? znači ta nazovimo je caka se nije mogla “nadograđivat” za 2020. koja je zbog toga bila katastrofa i 2021. je trebalo “počet iz početka” dok su MB i RB ove sezone po pitanju PU nastavili di su stali lani . po meni su u ferrariu napravili poprilično dobar posao do sada jer početkom prvenstva su gotovo jednoglasno bili “pokopani” prognozirajući im borbu za sredinu poretka ( i niže ) , o podijima nije bilo ni spomena , a sad ih imaju 3 i bodovno su ravnopravni McL koji ovu sezonu „vozi“ sa valjda poboljšanom ( u odnosu na lanjsku ) PU mercedesa . mislim da to nije loše iako je daleko od onoga šta bi fanovi ferraria želili no MB je zapravo u pravu kad komparira rezultate lanjske i ove sezone zbog svega šta se događalo 2019. Ako znamo da je ova hondina PU najbolja od njihovog dolaska ( povratka) u F 1 , da McL u jako dobroj šasiji ima moćnu PU merca i di je ferrari bija lani sa svojom PU ( i ostalim segmentima ) onda je očit napredak , a mattia iznosi samo činjenice . trebalo bi poštovati trud ekipe iz maranella koji su uložili da ova sezona za sada izgleda više nego dobro , a fenomenalno u komparaciji sa 2020.



    6

    0