Bivši trkaći inženjer Nice Rosberga Jock Clear, danas trener vozača u Ferrariju, otkriva da 2010. godine dok je radio u Mercedesu nije imao najbolje odnose s Rosbergom, te da je Ross Brawn odlučio da je najbolja opcija zamijeniti inženjere kod svoja dva vozača.
“Nico neće zamjeriti kad ovo kažem. Bio sam mu trkaći inženjer, a do nas je u garaži bio Michael [Schumacher].”
“Nico i ja se nismo posebno dobro slagali. Kao vozač i inženjer – nismo bili dobar par.”
“Danas smo zapravo u vrlo dobrim odnosima i ostali smo u kontaktu. Puno mi je pomogao po pitanju psihologije vozača, stoga mogu reći da se naš odnos poboljšao.”
“No, kad je došao iz Williamsa gdje je imao jako dobar odnos s Tonyjem Rossom (koji će kasnije biti Rosbergov inženjer u šampionskoj sezoni), nas dvojica se nismo najbolje snašli. Slično je bilo i u garaži do nas – Michael se nije dobro slagao sa svojim inženjerom Andrewom Shovlinom.”
“Ross [Brawn] i ja samo malo promislili i onda me upitao bi li mi smetalo da više ne radim s Nicom. Nismo bili kompatibilni i rješenje je bilo da odem raditi s Michaelom. Rekao sam da je to u redu, da ćemo pokušati zaboraviti na 1997. godinu i da to nećemo previše spominjati.”
Kad Clear spominje 1997. godinu to se odnosi na kontroverzni sudar Schumachera i Villeneuvea čiji je Clear bio trkaći inženjer u to vrijeme. No, taj incident uopće nisu spomenuli niti su o njemu raspravljali.
“Bio sam ugodno iznenađen koliko je užitak bio surađivati s Michaelom. Tih par godina je zaista bio užitak. Da, on uopće nije bio frustriran. Uživali smo.”
“Mislim da su ljudi već mogli vidjeti da ekipa raste. Michael možda nije isporučivao rezultate kao 2004. ili 2005., ali je ekipa rasla s njime. To su ljudi mogli vidjeti i on je uživao u svome doprinosu.”
Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...
Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...
Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nula komentara. Zanimljivo. Međutim oni gdje se treba pljuvati po mercedesu su krcati debilnim komentarima. Fascinatno.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa i nije fascinantno obzirom ko tipka takve komentare..
A osobno, ovu vijest sam procita kad je izasla ali mi nije napeta ni po cemu da ostavim komentar…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Istina. Međutim meni nedostaje njegovo objašnjenje zbog čega se nisu slagali.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
E to bi vec bilo nesto drugo… Ovako je receno nesto a u biti nista…
2
0