F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Od sljedeće godine bolidi s više ispušnih cijevi. Povratak starog zvuka?

Marko Rakić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Članak 5.8.2. – Ispušni sustav mora imati jedan izlaz iz turbine te jedan ili dva za ostale plinove, dok istovremeno svi moraju biti usmjereni prema kraju bolida. Ispušne cijevi ni na koji način ne smiju biti povezane jedna s drugom.

Članak 5.8.3. – Poprečni presjek glavne ispušne cijevi na kraju mora iznositi između 7,5 i 14 cm2. Cijevi za odvod ostalih ispušnih plinova će biti primjetno manje, a njihove maksimalne dimenzije će iznositi između 1.59 cm2 i 2.375 cm2. Ukoliko se koriste dvije cijevi za odvod viška plinova tada one moraju biti jednakih dimenzija

McLaren jerez

 Tehnički pravilnik Formule 1 za sljedeću sezonu nalaže vrlo striktno pravilo oko ispušnog sustava. Naime, do sada smo imali jednu centralno postavljenu ispušnu cijev, što od sljedeće sezone više neće biti slučaj. Rezultat je to velikog negodovanja navijača, ali i mnogih ljudi iz Formule 1. Novi hibridni motori su oduzeli “čaroliju” starih motora, koji su bili iznimno bučni, što je za ljubitelje ovog sporta bio melem za uši.  Povećanjem broja ispušnih cijevi povećat će se i buka, pa ćemo tako od sljedeće godine ponovno uživati u urlicima pogonskih jedinica.

Najveći problem jedne ispušne cijevi je taj što prigušuje buku, jer se u nju “stapaju” cijevi za odvod ostalih plinova. Svakako će biti zanimljivo vidjeti kakva će rješenja momčadi donijeti, s obzirom da će dvije ispušne cijevi biti minimum. Nekom od proizvođača ovaj način vjerojatno neće odgovarati, tj. izgubit će određenu prednost koju su imali ovakvom izvedbom auspuha. Bilo kako bilo, sljedeće godine Australiju slušamo s čepićima u ušima.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Marko Rakić
Pulsmedia autor
1193 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. ma mercedes je gotov, popapat ce ih dogodine i rb i ferari


    0

    0
  2. Honda zekohonda Donator Prikaži

    nema to urlika dok se barem ne maknu mgh-h i fuel flow.


    0

    0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Ma nema ništa bez V10, koji se vrti na 19000 o/min. :-D
      Kao i kod običnih auta, nijedan turbo benzinac nema zvuk kao atmosferac kojem crveno počinje na cca. 8000-8500 o/min.
      Ali, eto nadamo se da će se ovaj sadašnji zvuk barem malo popraviti.


      0

      0
  3. Mclaren KERS Prikaži

    Ajd dao Bog da moramo cepice stavljat..da na ulazu u komplekse trkališta stavaljali ogromne znakove “ULAZ NA VLASTITU ODGOVORNOST”..(moguce ostecenje sluha) :)


    0

    0
  4. Teorija o povecanju okretaja ne drzi vodu (izvor:auto motor und sport) i kao dokaz tome je Porsche 919 hybrid koji ima jaci zvuk od danasnje formule 1 a usput vrti se na “samo” 9000 okretaja!


    0

    0