Izdvojeno / Vijesti

Binotto: Ferrari će ubrzo predstaviti značajne nadogradnje pogonske jedinice

Piše: Ante Maras

Prije 2 godina, 15 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari je otkrio planove za donošenje “značajne” nadogradnje pogonske jedinice tijekom kasnije faze ove sezone kada predstavlja svoje posljednje komponente agregata.

Iako postoje homologacijska ograničenja za proizvođače motora koja ih ograničavaju na samo jednu nadogradnju po komponenti od prošle godine, pokazalo se da Ferrari do sada nije iskoristio sve promjene koje je želio izvršiti za 2021.

Dok su drugi proizvođači automobila predstavili sve svoje nove komponente početkom godine i sada se moraju pridržavati iste specifikacije, Ferrari se odlučio na drugi smjer.

Budući da je tijekom sezone koristio samo neke nadograđene dijelove u svom znatno poboljšanom motoru 2021., Ferrariju je dopušteno uvesti novo dizajnirane elemente u svoju finalnu specifikaciju PU za 2021. i onda od 2022. stupa na snagu zamrzavanje razvoja PU.

Iako vrijeme uvođenja novih komponenti nije jasno, Šef Ferrarija Mattia Binotto potvrdio je da se to neće dogoditi prije Velike nagrade Italije sljedećeg mjeseca.

To znači da će nova pogonska jedinica s kojom će Charles Leclerc startati na VN Belgije, kao posljedica odustajanja nakon sudara VN Mađarske, biti u skladu s trenutnim specifikacijama.

Govoreći o planu nadogradnje motora, Binotto je rekao:

“Donijet ćemo razvoj pogonskih jedinica.”

“Samo da pojasnimo koji su propisi za 2021. godinu: možete imati potpuno novi agregat u 2021. godini. To znači da možete donijeti nadogradnje u sve komponente pogonske jedinice, bez obzira na to jesu li ICE, turbo, MGU-H, baterije, MGU-K itd.”

“Ali, ono što smo učinili na početku sezone – nismo dovršili cijeli pogon. Dakle, još uvijek postoje komponente koje su od prošle godine.”

“I mi ćemo donijeti njihovu evoluciju. Dakle, mislim da će to za nas biti značajan korak za kraj sezone.”

Budući da nova pogonska jedinica dolazi tek nakon Monze, Ferrari se sprema za teške utrke na stazama ovisnim o snazi motora ​​u Belgiji i Italiji.

Gledajući unaprijed prema izgledima na stazama nakon ljetne stanke, s početkom u Spa-Francorchampsu , Binotto je rekao:

“Bit će to za nas teška utrka, jer nam nedostaje sedam desetinki u odnosu na najbolje, a većina ovih desetinki, barem 60 posto, dolazi od motora.”

“Nedostaje nam toliko u usporedbi s najboljima i stoga smatramo da za sada stojimo iza Mercedesa i Honde.”

Komentiraj

15 komentara

  1. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Bilo bi zanimljivo vidjet LEC i SAI u realnim borbama za pobjede da malo začine cijeli ovaj cirkus.



    22

    1
  2. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Koji miris je sad na redu?



    11

    0
  3. Ferrari prva zrtva budget capa?



    4

    5
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    bacili su, da kažem, dvije sezone i sad kao rade u pravom smjeru! nadam se da će sledeće sezone biti na vrhu! vakat je, ako ni zbog čega drugog, onda zbog nas tifoza! :D

    FORZZA FERRARI!!!



    12

    2
  5. Michael Schumacher
    27Ferrari28 Donator Prikaži

    Bravo Bino, nakon malo pomutnji, čini mi se kako su se stabilizirali. Imaju brutalnu vozačku postavu, a sad jos i napredak. Lajkam.



    6

    0
  6. Ugraditi će mačje oči i novo liverje
    Ajde radite nešto za novu sezonu ili će te opet biti out !



    1

    0
  7. Nisam u toku oko izmjene pravila za iducu godinu, no ako motori ostaju isti za Ferrari je itekako bitno da nadu jos snage jer sa deficitom na motoru ce jako tesko iducih godina konkurirati Mercedesu i Red Bullu. Pogotovo ako se ovi motori zamrzavaju od iduce sezone. No s druge strane ne vjerujem nista dok ne vidim te znacajne nadogradnje.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni