Ferrari je otkrio planove za donošenje “značajne” nadogradnje pogonske jedinice tijekom kasnije faze ove sezone kada predstavlja svoje posljednje komponente agregata.
Iako postoje homologacijska ograničenja za proizvođače motora koja ih ograničavaju na samo jednu nadogradnju po komponenti od prošle godine, pokazalo se da Ferrari do sada nije iskoristio sve promjene koje je želio izvršiti za 2021.
Dok su drugi proizvođači automobila predstavili sve svoje nove komponente početkom godine i sada se moraju pridržavati iste specifikacije, Ferrari se odlučio na drugi smjer.
Budući da je tijekom sezone koristio samo neke nadograđene dijelove u svom znatno poboljšanom motoru 2021., Ferrariju je dopušteno uvesti novo dizajnirane elemente u svoju finalnu specifikaciju PU za 2021. i onda od 2022. stupa na snagu zamrzavanje razvoja PU.
Iako vrijeme uvođenja novih komponenti nije jasno, Šef Ferrarija Mattia Binotto potvrdio je da se to neće dogoditi prije Velike nagrade Italije sljedećeg mjeseca.
To znači da će nova pogonska jedinica s kojom će Charles Leclerc startati na VN Belgije, kao posljedica odustajanja nakon sudara VN Mađarske, biti u skladu s trenutnim specifikacijama.
Govoreći o planu nadogradnje motora, Binotto je rekao:
“Donijet ćemo razvoj pogonskih jedinica.”
“Samo da pojasnimo koji su propisi za 2021. godinu: možete imati potpuno novi agregat u 2021. godini. To znači da možete donijeti nadogradnje u sve komponente pogonske jedinice, bez obzira na to jesu li ICE, turbo, MGU-H, baterije, MGU-K itd.”
“Ali, ono što smo učinili na početku sezone – nismo dovršili cijeli pogon. Dakle, još uvijek postoje komponente koje su od prošle godine.”
“I mi ćemo donijeti njihovu evoluciju. Dakle, mislim da će to za nas biti značajan korak za kraj sezone.”
Budući da nova pogonska jedinica dolazi tek nakon Monze, Ferrari se sprema za teške utrke na stazama ovisnim o snazi motora u Belgiji i Italiji.
Gledajući unaprijed prema izgledima na stazama nakon ljetne stanke, s početkom u Spa-Francorchampsu , Binotto je rekao:
“Bit će to za nas teška utrka, jer nam nedostaje sedam desetinki u odnosu na najbolje, a većina ovih desetinki, barem 60 posto, dolazi od motora.”
“Nedostaje nam toliko u usporedbi s najboljima i stoga smatramo da za sada stojimo iza Mercedesa i Honde.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo bi zanimljivo vidjet LEC i SAI u realnim borbama za pobjede da malo začine cijeli ovaj cirkus.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bilo bi zanimljivo da sam ja kapetan na belu ladju
5
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koji miris je sad na redu?
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pomelo! :D
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Senzori volume 16.0
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari prva zrtva budget capa?
4
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
bacili su, da kažem, dvije sezone i sad kao rade u pravom smjeru! nadam se da će sledeće sezone biti na vrhu! vakat je, ako ni zbog čega drugog, onda zbog nas tifoza! :D
FORZZA FERRARI!!!
12
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eh da… previše sam se durio svih ovih godina da sada vjerujem. Schumacherovo odustajanje u Japanu je bio the end. 2007. je bilo sreće, 2008. malo nesreće, a ostalo je Ferrari uvijek bio drugorazredna ekipa. Naravno, uvijek se nadam da će opet doći era crvenih i plača britanskih novinara.
13
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
možda se britanci smiluju, pa nas puste malo… ;)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Meni je čudno da Ferrarijevi zaposlenici uzimaju visoke FIA pozicije, a onda vode nekakve osvete protiv Ferrarija. Nitko nije otišao u dobrim odnosima.
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za Domenicallija mogu razumjeti u potpunosti. Najbolji šef ekipe kojeg su imali nakon one zlatne generacije i šutnuli su ga kao staru cipelu.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Tuzla Domenicali ti je paper pusher kao i Horner. Trebao mu je jak CTO, a to nije bio u stanju napraviti…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bravo Bino, nakon malo pomutnji, čini mi se kako su se stabilizirali. Imaju brutalnu vozačku postavu, a sad jos i napredak. Lajkam.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ugraditi će mačje oči i novo liverje
Ajde radite nešto za novu sezonu ili će te opet biti out !
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam u toku oko izmjene pravila za iducu godinu, no ako motori ostaju isti za Ferrari je itekako bitno da nadu jos snage jer sa deficitom na motoru ce jako tesko iducih godina konkurirati Mercedesu i Red Bullu. Pogotovo ako se ovi motori zamrzavaju od iduce sezone. No s druge strane ne vjerujem nista dok ne vidim te znacajne nadogradnje.
0
0