Izdvojeno

Sainz smatra kako mu 2021. nije najbolja sezona u F1 dosad

Piše: Luka Jurić

Prije 1 godinu, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Ferrarijev Carlos Sainz smatra kako ova sezona nije njegova najbolja u F1 unatoč tome da se dobro snašao u borbi protiv svog momčadskog kolege Charlesa Leclerca u svojoj prvoj sezoni za Ferrari.

Sainz je došao u Scuderiju nakon dvije godine u McLarenu i, za razliku od drugih vozača koji su promijenili momčadi ove godine, bio je brz praktički od početka.

Ovaj Španjolac je dosad ostvario dva podija, uključujući i drugo mjesto u Monaku, te se trenutno nalazi ispred Leclerca u ukupnom poretku, s tim da se još uvijek čeka rezultat Aston Martinove žalbe na diskvalifikaciju Sebastiana Vettela s VN Mađarske, koja je Sainza promovirala na treće mjesto.

Iako je Sainz priznao kako je oduševljen time kako se prilagodio na momčad iz Maranella, smatra kako još nije odradio vikend u kojem je sve napravio kako treba.

„Definitivno mislim da nije moja najbolja sezona u F1. Mislim da ima puno razloga za to, dosta propuštenih prilika tu i tamo.

Mislim da sam to rekao prije ove utrke [VN Mađarske] da smatram kako nisam maksimizirao [nijedan] vikend, da kao Ferrarijev vozač nisam sklopio cijeli vikend, a to je nešto što sam prije radio vrlo dobro.

I iz nekog razloga, možda je to samo do [promjene] momčadi, da samo treba vremena kako bi se izvuklo najviše iz vikenda“.

– Carlos Sainz

Uz ovaj odgovor, Sainz je također nadodao:

„Sretan sam s time kako se integriram u momčad i sa svojom prvom polovicom sezone.

Pogotovo sam jako sretan s brzinom koju imam u bolidu i od prve utrke osjećam kao da razumijem bolid i da sam u mogućnosti izvući maksimum iz njega i postići određeni tempo s njim na praktički svakoj stazi na kojoj sam bio [dosad]“.

– Carlos Sainz

Sainz je utrku u Mađarskoj završio na četvrtoj poziciji, nakon čega je promoviran na treću poziciju jer je Vettel diskvalificiran nakon utrke zbog nedovoljne količine goriva u bolidu.

Međutim, Sainz je morao ispraviti pogrešku koju je napravio dan ranije u kvalifikacijama kad se u Q2 sudario, zbog čega je utrku započeo s 15. pozicije.

Smatra kako taj incident pokazuje kako i dalje treba popraviti određene pogreške ove godine.

„Mislim da je ovaj vikend najbolji primjer. Napravio sam pogrešku u kvalifikacijama, koja me koštala [loše startne pozicije] u utrci.

I dogodilo se nešto čudno tijekom zaustavljanja u boksu, što nam nije dopustilo da me puste [iz boksa]. Propustili smo priliku za podij zbog toga i odmah nisam toliko zadovoljan s cijelim vikendom, znate, jer smatram da smo mogli osvojiti još više bodova.

Tako da je ovaj vikend jako dobar primjer toga kako su prvih 10/11 utrka prošle, [u smislu da] sam bio jako brz…ali iz nekog razloga nešto nije pošlo po planu i završili smo tamo gdje smo završ

– Carlos Sainz

[profil broj=”55″]

Komentiraj

12 komentara

  1. Dobar je Sainz, kao sto je i u prijasnjim momčadima bio dobar. Neka samo tako nastavi. Kad bude bolid boljji biti će i boljih rezultata i više bodova. S obzirom na bolid McLarena u dosadašnjem dijelu prvenstva i odličnu voznju Norisa italekako mogu biti zadovoljni da su ispred njih jer mislim da je ipak McLaren gledano sve utrke bio bolja ekipa na većini staza.



    15

    0
  2. …lani se ‘već’ na prvoj utrci znalo da odlazi u ferrari, unatoč tome bio je na kraju sezone ispred norrisa što je po meni odličan rezultat za vozača ‘na izlaznim vratima’ i ne sjećam se da je netko to napravio…zato sam i smatrao da će ricciardo biti bolji od norrisa ove godine, jednostavno mi je bilo teško pojmiti da netko tko odlazi ima takve rezultate i momčadsku podršku naspram ‘prvog’ vozača sa čvrstim ugovorom…možda nije ‘out of the box’ brz kao charles ali nije ni daleko i ako gledamo prošlost konstantan je i ‘race intelligent’…



    17

    0
  3. Istina, imao je losih kvalifikacija i slabih partija. Ali sve u svemu je dobro, a i on je dobar i pouzdan vozac. Kao sto kaze, moglo se bolje, a u poretku je ispred momcadskog kolege zbog pehove Leclerca.



    6

    3
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Ferrari svo vrijeme vozi sa motorom od prošle sezone!? Da li je moguće da to do sada niko nije znao!? Binotto hladno izađe pred novinare i to objelodani! kakvi muljatori! :) najavljuju da će nova pogonska jedinica biti predstavljana najvjerovatnije u Italiji!



    4

    0
    • “This time next year” Ferrari se bori za naslov. Ako ne nagodinu onda godinu iz toga. Ili godinu nakon toga.



      2

      0
      • Ferrari
        nelinjo Prikaži

        valjda ce jednu “year” ubosti! :D



        1

        0
      • Kako vi ne vidite da je danas sport politika, biznis , monopol, pokazivanje muda i tko je jaci itd. Tek onda dolazi sport do rijeci a onda fair play. F1 je specifican sport u kojem ako imas institucije uz sebe cinis cuda godinama i nitko ti nista ne moze. Kad je Ferrari bio blizu Mercedes je radio sto je htio i slao inspekcije, senzore kao sto su se koristili svojim igrama preko Hamiltina. To sad rade protiv Red Bulla. Kakva bi to ekipa trebala biti sa kakvim bolidom i vozacima da se to sruši? Pa cak i kada ih konkurenti direktno izbacuju iz utrke sakcije su smjesne. Ocekujes da Ferrari bude u igri za naslov nakon onakve prosle godine? Pa sje… su ih za obje ove godine do izmjena pravila. Navijas za njih a toliko pljuvanja po njima i vozacima? Nitko nije pretplacen na pobijede pa ni Ferrari. Doci ce njihovo vrijeme jednom kad ovim proleterima dosadi f1. Da je Vettel iza sebe imao momcad i institucije u F1 kao i sudce 2018 bi titula sjela u Maranello. Cak me ne bi cudilo da delegacija za ispitivanje ispravnosti i legalnosti bolida sve prezentira Vučku. Ako su Blater i Platini muljali godinama tko kaže da tako nije i u F1 godinama? Na kraju krajeva se nisu ni sakrivali reci da Mercedesovi vozaci imaju jocker i bonus za greske koje rade ili da im oproste za zbunjenost u boksu. Znam da, sve je to teorija zavjera, no ovo je ono sto sam naveo u prvoj recenici a u politici i biznisu nema postenih. Ima onih prljavih i manje prljavih. Dok ostale ekipe ne krenu raditi sto radi Mercedes godinama nece se nista znacajnije promjeniti. Na kraju krajeva zamisli da je F1 sa ekipama u hrvatskoj i da su vecina hr ekipe. Dali bi dopustili tamo nekim talijanima ili japancima, austrijancima da nam remete nas “red rad i mir”? Tko god nije englez u ovoj prici ili u paktu s englezima (Mercedes) taj mora “gol kroz trnje” do uspjeha (Alonso neki dan prica o tome). Zamisli da se u Ferrarijevim autima vodstvo F1 voza i da je SC Ferrari a da Ferrari dominira godinama. Gdje ima dima ima i vatre, mene jedino cudi da se nitko od njih javno ne usudi istupiti i uprijeti u prstom u odredene ljude i ekipe. Prije cu vjerovati Berniu na rijec nego bilo kome tko je trenutno u F1.



        9

        0
    • Nije cijeli motor neke komponente su od prošle sezone….


      0

      0
  5. Mclaren
    raca Prikaži

    mogao si ostat u McLarenu u bit možda trći vozač na kraju. Tak ti i treba. Naš narod veli: oće krruha preko pogače



    1

    0
    • Tako se nekad davno pričalo i Lewisu a vidi ga danas. Tko zna što sutra nosi, a čisto sumnjam da Norisu,Sainzu,Leclercu isl dečkima nešto puno znači hoće li biti 5,6 ili 3. Svi su oni tu sa jednim ciljem a to je biti prvak. Ni McLaren do lani nije djelovao kao ozbiljna ekipa. Ferrari je imao jednu losu godinu ove su se vratili gore. Polako….


      0

      0
  6. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    još se nije pokazao. svi ostali jesu. i seb i perez, i alonso. jedino je rici gori.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni